Herkes Sara'ya sarılıp onsuz geçen günlerin hasretini giderdikten sonra olanları anlatması için gözünün içine bakıyorlardı. Büyük bir sessizlik oldu konuşması için ama Sara sessizce oturuyordu. Bu yüzden Aynis beklemekten sıkıldığı için oflayarak orada neler olduğunu anlatman için seni bekliyoruz. Konuşacak mısın? dedi.
Sizin de bana buradan sağladığınız güç ve sevgi desteği biraz da çabam ile sınavları geçtim. Zamanı geldiğinde ise beni buraya gönderdiler diyerek cevap verdi.
Bu kadar mı? yani diyerek Aynis tekrar derin bir of çekti. Bende orada geçirdiğin zamanlarda birileri ile tanışıp konuşmuş bize anlatacağın şeyler vardır diye düşünmüştüm dedi. Yüzü de düşmüştü Aynis'in çünkü ona göre orada çok farklı olaylar olduğunu düşünüyordu Sara'nın onlara anlatacağı.
Kimseyi görüp tanışıp konuşacak vaktim yoktu ki. Bilgeler sadece sınavın sonunda onları bulursam sorularını sormak için görünüyorlardı. Sorusuna cevap alınca da bir an da ortadan kayboluyordu diyerek başını yana yatırdı ve anlayış bekledi.
Kraliçe REİNA ve cadı HEXA odada olduğu için hiçbir şey anlatamıyordu. Çünkü başında aç kurtlar gibi ağzından çıkacakları duymak için bekliyorlardı. Ama muhafızlarını durumdan haberdar edip yalnız kalmaları için bir şey yapmalarını söylemesi gerekiyordu. Bu yüzden onların duyabileceği şekilde kutsal ışık bağı ile seslendi onlara.
Sakın benim sizinle bağ kurduğumu hissettirmeyin normal davranın diye uyardı en başında. Size anlatacağım önemli şeyler var ama REİNA ve HEXA'NIN duymaması gerekiyor bir şekilde onları odadan ve benden uzaklaştırın dedi.
Toprak, Sara'nın söylediklerinden sonra hemen ayaklandı. Hadi bakalım hepimiz çıkalım madem Sara'nın anlatacağı bir şey yok çıkalım ki dinlensin. Hem biz de kaç gündür perişan olduk dinlenip toparlanalım dedi.
HERA, Toprağın ne yapmaya çalıştığını anladığı için evet haklı boşaltalım odayı dedi. Sana çok geçmiş olsun iyi ki aramıza döndün diyerek ilk odadan o çıktı. Daha sonra ise element bekçileri derken REİNA ve HEXA da çıktıktan sonra görünürde muhafızlar da çıktı odadan. Aradan biraz geçip ortada kimse kalmadıktan sonra odaya geriye döndüler. Toprak girer girmez durumun ciddi olduğunu fark ederek odaya sessizlik büyüsü yaptı.
Daha sonra ise merakla ona dönerek neler oluyor? Sara diye sordu.
Neler olmuyor ki! En başta o ikisi yanımızda gibi görünüp arkamızdan iş çeviriyorlar dedi. Ama şimdi önemli olan bu değil. Herkes Sara'nın ne söylemek istediğini anlamadığı için şaşkınca dinliyordu.
Ben beşinci elementi oluşturdum diye ekledi Sara. Whanos araya girerek biliyoruz burada yer yerinden oynadı doğa olayları birbirine girdi dedi.
Evet benim de ondan haberim var. Ama çok şükür ki SYBIL bu durumun kötü bir sonuç oluşturmasını engelledi.
SYBIL da kim? diye hep bir ağızdan sordular. Çünkü hepsini bir merak sarmıştı olanlar ilginç bir hal almaya başlamıştı. Hiç tanımadıkları biri neden onlara böyle bir yardım da bulunmuştu? Akıllarda bir sürü cevapsız soru vardı. Tabi ki bu sorulara tek cevap verebilecek Sara'ydı.
SYBIL, yani sizin bildiğiniz Anka efendisi Simurg'un kraliçesi dediğinde Sara herkes şaşkın bir şekilde bakıyordu ona.
Nasıl yani Anka efendisi bir kraliçe mi? diye bu sefer FREYA büyük bir tepki vermişti. Evet, bir kadın kendisi ama en önemlisi elementleri kullanabiliyor ve beşinci elementi oluşturabiliyor. Bu sefer herkesin nutku tutulmuştu en başta da element bekçilerinin.
Whanos gözleri büyümüş rengi atmış bir şekilde ama bu nasıl olur sadece sen diyerek duraksadı. Sara element bekçilerinin içine düştüğü durumu fark ederek tekrar devam etti.
Merak etmeyin SYBIL elementleri kullanıp beşinci elementi oluşturabiliyor buna başta bende şaşırdım. Hatta aradığınız kraliçenin o olduğunu söyledim kendisine ama öyle değilmiş bana olanları anlattı. SYBIL ejderha büyüsünün ona verdiği güç sayesinde kullanabiliyormuş ona doğuştan verilmemiş bu güç. Tabi sizin de doğuştan gücü ile gelen bir kraliçe beklediğinizi biliyor. Tabi benim de bu gücün nasıl sahibi olduğumu da diyerek ekledi.
Bunu biz dahi bilmiyoruz Asgard da konuşulması yasak bir konudur o nereden biliyor peki dedi SOİL.
Gücü sayesinde diyerek ekledi Sara. Tabi bir de yarın ki taç giyme töreninde olacakları da biliyor. Yarın taç giyme töreninde ne olacak ki dedi AQUA.
Tanrıça FREYA ve kızı ERİS'İN benim için hazırladıkları ölüm planını. Siz sormadan ben söyleyeyim mavi taşlı bir kolye hediye edecekler bana kolyenin taşı zehirli. O kalabalıkta kimsenin aklına kolyenin zehirli olduğu gelmeyeceği için bu yöntemi deneyecekler dedi Sara.
Peki ama tanrıça ve kızı neden seni öldürmek istesinler ki diye sorusunu yöneltti AQUA.
Çünkü benim gücümün asıl sahibi tanrıçanın kızı ve gücünü geriye sadece ben öldüğümde alabilir. HEL bana bir şey olursa beşinci elementin ruhunu kaybetmemek için ceza olarak aldığı ruha geri dönebilir şartı koymuş.
Benim kafam çok karıştı gücün sahibi ERİS ise neden güç sahibinde değil? diye sordu FREYA.
Hemen ona da cevap vereyim tanrıça FREYA Brisingamen kolyesi için yasaklı element cüceleri ile birlikte olmuş. Tabi bu birliktelikten dört cücenin gücünün ruhunu taşıyan bir bebeğe hamile kalmış. Tabi ne kadar saklamaya çalışsa da HEL bunu öğrenmiş. Ceza olarak da ruhun gücünü ondan alıp bana vermiş. Neden sizden birine değil de bana verdiğini sorarsanız bunun cevabını bende bilmiyorum diyerek kafasını sağa sola salladı Sara. Tabi uzun süre FREYA da ERİS de ruh tanrısının gücü kendilerinden aldığını bilmeden yaşamışlar. ERİS kraliçe olamadığı için öfkeli tabi FREYA da kızını kraliçe yapamadığı için.
Seni tanrıça ve kızının planlarından korumalıyız diyerek Whanos Sara'ya baktı.
Merak etmeyin onların hiçbir planı bana etki etmez dedi Sara. SOİL hiddetlenerek sen o ikisinin ne kadar güçlü olduklarını biliyor musun? Seni öldürmek için her yolu denerler. Sara gülümseyerek gözlerini odadakilerin üzerinde gezdirdi merak etme bana bir şey yapamazlar dedi. Toprak endişesini belli ederek bunu söyleyip duruyorsun nasıl bu kadar emin olabilirsin? dedi.
Eminim çünkü ölümün sırrını bilen birisini öldüremezler.
Evet günden güne gerilim artıyor bakalım bundan sonra ne olacak.
Okuyup görelim. Bu bölümü bir kaç gün önce paylaşmam gerekiyordu. Hatta soran bir arkadaşa da gün vermiştim ama hata yapmışım. Hayat planlarına ayak uydurmuyor bir sorun oluştu ve bölümü anca paylaşabildim. Özür dilerim. Keyifli okumalar beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizi seviyorum. 😍😍😍😘😘😘İnstagram:maviates95
ggunesgultepe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasíaGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.