SON NEFES

119 4 0
                                    

Multimedya da: Sara'nın Toptağın kollarında son nefesini verdiği an

HEXA olamaz diye bağırdığında REİNA korku ile dolu gözlerle ona baktı. Ne oluyor HEXA neden telaşlandın? Cadı persine girdi Sara sınırı geçti. HEXA anlat ne oluyor o iyi mi hemen git kurtar onu? Üzgünüm REİNA cadılar Sara'yı zehirli ok ile tam kalbinden vurdular. Zehirli ok kalbe isabet ederse geri dönüşü olmaz. REİNA olduğu yere yığıldı ve ağlamaya başladı.

Bir yolu olmalı onu kurtarmanın bir yolu olmalı diyerek yerinden kalktı ve HEXA'YA doğru yürüdü. Ağlamaktan kıp kırmızı olan gözleri ile adeta yalvarırcasına bakıyordu. HEXA yalvarırım bir yol bul kurtar onu. Hiçbir yolu yok mu? 

Sara neredesin cevap ver. Sara diye bağırmaktan yoruldukları anda karşılarında yatan Sara'nın cansız bedenini gördüler. Toprak Sara'nın cansız bedenini kucağına alarak koruyamadım seni sözümü tutamadım diyerek ağlamaya başladı. Bir şey yapsanıza kurtarın onu diye çığlık atan Victoria hiç iyi görünmüyordu. Element bekçileri de ağlarken tek cümle Whanos'un dudaklarından döküldü. Onu kaybettik cadıların zehirli oku kalbe isabet ettiğinde geri dönüşü yoktur dedi. Sus dedi Melis kapa o lanet çeneni. Ona hiçbir şey olmadı anlıyor musun o ölemez. Siz hani her halükarda onu koruyup yanında olacaktınız bir şey yapsanıza. Ayra Melis'e yaklaşarak üzgünüm ama bu durumda elimizden bir şey gelmez dedi. Herkes çaresiz bir şekilde başında bekliyordu. Toprak Sara'nın cansız bedenine sarılıp onu affetmesi için yalvararak ağlıyordu. Zaman sanki onun için durmuş Sara ölünce bütün hayatının anlamını yitirmişti.

HEXA uzun bir süre düşündükten sonra REİNA'YA bakarak aslında bir yolu var dedi.Nedir o HEXA söyle yapalım? Tek bir çare var o da Phénix taşı. Phénix taşı mı? Evet REİNA tek çaremiz o. Peki ama onu nereden bulacağız. Bundan önce düşünmemiz gereken bir an önce Sara ve muhafızlarını oradan çıkarmak. Haklısın Hexa hemen onu alalım oradan.

Cadılar muhafızların etrafını sarıp onları da öldürüp kraliçenin kanına sahip olmak için plan yapmış ve saldırmaya başlamışlardı. Herkes silahlarını eline alıp savaşmaya başladığı anda cadılar birden durup aralarından geçen kişiye selam vermeye başladılar. Muhafızlar ve kahinler bu duruma bir anlam veremeden gelen kişiyi bekliyorlardı. Biliyorlardı ki o kişi kendileri için Sara'nın kanını almak için geliyordu. Gelen cadı pelerinin başlığını açtığı anda Ayra ve Agron HEXA diyerek silahını kendilerine siper ettiler. Korkmayın muhafızlar sizden kraliçeyi almaya ya da sizi öldürmeye gelmedim. Kendinizi savunmadan önce bekleyin. Sen dört yüz yıldır bugünü bekliyorsun bugün gelmiş sizi öldürmeye gelmedim diyorsun. Nasıl inanmamızı beklersin. Hiç değişmez misin Ayra? Asla biz her zaman iyiliğin tarafındayız o tarafa asla geçmeyiz. Sus da dinle o zaman.

Cadı halkım beni dinleyin. HEXA efendim biz onları öldürüp kraliçenin kanını istiyoruz diye cadılar feryat etti. Buna izin veremem. Şimdi hepiniz buradan gideceksiniz onlar benim misafirim. Cadılar kraliçenin kanını istiyoruz diye bağırdılar. Hepiniz susun ve beni dinleyin. Kraliçe benimdir muhafızları da kimse öldürmeyecek. Eğer sözümü çiğneyip onlara zarar verir kraliçeyi almaya kalkarsanız hepiniz ölürsünüz. Bize engel olamazsın dedi cadılar. Gücümüzü istiyoruz kendi sınırlarımızı çizmek istiyoruz diye ateşlerle üstüne gelmeye başladıkları anda bir çember onları durdurdu. HEXA gelmeden önce korumak için büyü çemberi yapmıştı. HEXA en güçlü en yaşlı cadısın onları neden koruyorsun dedi öne çıkan bir cadı. Çünkü kraliçeye de onlara da ihtiyacımız var yaşamalılar. Neden HEXA neden? Şimdi buraya birisi gelecek bugüne kadar yaşamamızı ve hayatımızı ona borçlu olduğumuz kişi. Bunun kraliçeyi öldürmemiz ile ne alakası var. Biz onu istiyoruz. O da kraliçeyi istiyor. Ama o bir ölü biz öldürdük gücü de bizimdir. HEXA arkasına dönerek o daha ölmedi dedi. Herkes şaşırmış bir şekilde cadıya bakarak bir umut ışığı belirdi gözlerinde. Şimdi yaşamak için gitmelisiniz kraliçe ve muhafızlar benim misafirim onlara dokunamazsınız. Ben hem güç hem de yaş olarak hepinizden güçlüyüm. Beni geçemezsiniz bunu hepiniz biliyorsunuz. Yanımda olmayı mı tercih edersiniz gücüm ile ezilmeyi mi siz karar verin. Düşününce herkes selam verip dağılmaya başladı. En doğru karar diyerek Hexa arkasına döndü.

Cadı sen neler çeviriyorsun. Zehirli oklarınız kalbe isabet ettiğinde ölümü kabul edilemez bir gerçek iken neden Sara'nın ölmediğini söyledin. Yine ne oyun oynuyorsun öldüğünü hepimiz görüyoruz. Haklısın Agron zehirli ok kalbe isabet ettiğinde ölümden kaçılmaz. Peki neden onlara ölmediğini söyledin. Sizin yanınızdayım ve bir planım var. Güldürme beni cadı sen ne zaman bizim yanımızda oldun. Ayrıca buraya kim gelecek. Hexa etrafına bakıp herkesin gittiğinden emin olduktan sonra gelebilirsin dedi. Kim gelecek cadı ne oluyor. Etrafta bir anda yıldız tozları eşliğinde bir silüet belirdi. Tozlar tamamen kaybolduğunda mor pelerinli bir kadın belirdi. Bu da kim? Kadın pelerinini açtığı anda Ayra ve Agron bir anda şaşkınlık içerisinde dizlerini büküp kafalarını eğerek selam verdiler. Kadın Sara'yı gördüğü anda yanına koşarak kollarının arasına aldı. Dokunma ona sende kimsin. Benden ona zarar gelmez muhafız korkma. Ayra Toprağa yaklaşarak korkma o kraliçe REİNA. Ama nasıl siz buraya nasıl geldiniz. Şimdi bunları sormanın zamanı değil Sara'yı alıp buradan gidiyoruz. REİNA ilk önce oku çıkaralım dedi HEXA. Hadi ama lütfen bir zarar görmesin. Hexa bir şeyler mırıldanarak oku çıkardı. Sara derinden son bir nefes alarak ölümün kollarına bıraktı kendini.

Onu nereye götüreceksiniz kraliçem planınız nedir? İlk önce güneş ülkesine gideceğiz dedi HEXA. Buzlar ülkesine gitmek daha mantıklı değil mi kraliçem hem daha yakın? Agron HEXA'YI duydun güneş ülkesine gidiyoruz. Sara'yı güvenli bir şekilde yıldız tozları eşliğinde güneş ülkesine getirdiler. Kraliçem benim girmem için tanrıça HERA'nın beni kendisi çağırması gerekiyor. REİNA Ayra'ya dönerek içeri girip HERA'yı buraya çağır onu burada bekliyoruz acele et.

Tanrıça HERA diyerek eğildi ve hemen güneş sınırına gelmeniz gerekiyor dedi. Kahin ne işin var senin burada. Tanrıçam hemen gelin daha sonra anlatacağım diyerek güneş sınırına geldiler. HERA Sara'nın halini görünce ne oldu ona ve siz neden sarayıma gelmeyip burada bekliyorsunuz diye sordu? Zehirli Cadı oku ile kalbinden vuruldu. Gelin hemen dedi. Sorun bizim içeri girmemiz değil bu cadının içeri girmesi diyerek HEXA'YI gösterdi. Senin burada ne işin var diye tam elini kaldırıp büyü yapacakken REİNA dur diyerek araya girdi. Kraliçe REİNA sen ölmüştün. Bunu açıklamanın zamanı değil cadıyı içeri davet et ki Sara'yı kurtarabilelim. Konu Sara olunca HERA gir dedi sinirli bir şekilde.

Sara'yı bir odaya yatırdıktan sonra başına muhafızlar dikip odayı korumaya aldılar. HEXA herkesin kanını alarak kan büyüsü yapacağını söyledi. REİNA ve kendisinin kanını da akıttıktan sonra büyülü evinden Sara'nın saf kanını getirdi. Kan kabının içine onun kanını da akıttıktan sonra geriye gönderdi. Victoria bu kimin kanıydı diye sordu. HEXA kafasını kaldırarak Sara'nın kanıydı dedi. Onun kanını nasıl aldın diyerek Toprak üzerine yürüdü. Düğünden bir gece önce odasında uyurken aldım. Unutturma ve aşk büyüsü yapmanın karşılığında saf kanını istedim. Bir de hala bunun konuşmasına izin veriyorsunuz. Muhafız bilmeden konuşma ben onun kanını korumak için aldım. Bütün bu belaları başına açan sen onu korumaktan bahsetme. Her yaptığım büyüde onu korudum zarar gelmemesi için elimden geleni yaptım. Eğer ona bir zarar gelmesini istesem doğuma bu kadar az kalmışken büyüyü bozmazdım. Bırakın şu büyüyü yapsın bende sonra size her şeyi anlatacağım dedi REİNA.  

Sara son nefesini en sevdiği adamın kollarında verdi. Peki bundan sonra ne olacak? Onu geri getirmenin bir yolu var mı? Hexa onu hayata döndürebilir mi?

İnstagram:maviates95
ggunesgultepe

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin