REİNA

115 6 0
                                    

Multimedya da: Kraliçe REİNA var

Peki o zaman ama bu durum hiç hoşuma gitmedi. Sana kim büyü yaptırıyor olabilir. Bu açık değil mi Victoria. Abi lütfen başlama yine prens neden onu ve doğacak çocuğunu riske atsın. Bence abin haklı. Herkes sesin geldiği yöne baktı. Evet abine katılıyorum Victoria. Ama Whanos bak o bana gerçekten aşık bunu yapacağını sanmıyorum. O belki sana aşık olabilir ama yönetim büyüsü de çok kolay bir büyüdür prenses. Nasıl yani? Bunun nasılı yok biri prensi yöneterek yaptırmış da olabilir. Aklımı karıştırmak da üzerinize yok ama bu sefer olmaz. Ben APOL'E güveniyorum. Herkes yapmış olabilir ama o değil. Buna biz de dahil miyiz Sara? Hayır Aynis yanlış anlıyorsun. Bunun yanlış anlayacak bir tarafı yok o masum herkes suçlu sana göre. Ama gözünün önünde olup bitenlerin farkında değilsin. Ben neyin farkında değilim. AYNİS yapma. Hayır Victoria öğrenmesi lazım. Aynis Sara'ya dönerek o aşık olduğun adam sen uyuduktan sonra her gece nereye gidiyor. Sana neden soğuk davranıyor hiç merak ettin mi? Peki bugün güneş ülkesinde olanlar HERA'YA saygısızlığı seni orada riske atması. Sara bir an durdu Aynis söylediklerinde hiç de haksız değildi. Son zamanlarda APOL gitmiş sanki yerine başkası gelmişti. Gerçekten o olabilir mi? İhtimal çok güçlü Sara. Sözlerim ile seni üzmek istemedim ama düşüncem bu yönde. Toprak abi başından beri haklı olabilir. Sara herkesin yüzündeki ifadeye baktı bu kadar insan doğru kendisi yanlış olabilir miydi? Bu kadar salak olamam. Sakın öyle söyleme eğer bunu yaptıysa öğreneceğim. İnşallah biz haksız çıkarız sen ve oğlun mutlu olursun.

Aradan günler geçiyor Sara'nın hamileliği iyice ilerliyordu. Bu sırada herkes büyüyü kimin yaptığını bulmak için uğraşıyordu ama bilmedikleri çok önemli bir şey vardı. HEXA'NIN yaptığı büyü etkisini kaybetmek üzereydi zaman doluyordu. Birkaç gün sonra Sara her şeyi hatırlayıp gerçekler ile yüzleşecekti. Her gün farklı bir umut ile uyanıp değişmeyen gerçekler ile uyuyordu. Ama gelecek felaketten haberi yoktu. Ayra ve Agron yıllar önce Kral ve Kraliçeye her şeyi anlatmalarına rağmen inanmamışlardı. Şimdi zamanı gelmişti kehanetin ilk felaketi gerçekleşmek üzereydi. Sara her şeyi öğrendiği gün en değerli iki varlığını kaybedecekti. Sanki hissediyormuş gibi kral ve kraliçe günlerini kızları Sara ile geçiyor ve ona nasihatler veriyordu kraliçe. Aslında Lena en başında kehaneti duyduğu günden beri prensesi gözünden bile sakınmıştı. Parmağına kıymık batsa onun canı yanıyordu. Lakin sevgili prensesin canı bundan sonra daha çok yanacaktı ve anne babası artık yanında olmayacaktı.

HEXA asırlardır açılamayan büyük cadı kitabını ve merlinit taşını önününe koydu. Ardından yedinci evindeki saf melez kanını da yanına koydu. Evet her şey tamam diyerek tütsülerini yaktı. Büyük cadı kitabının üzerine melezin üç damla saf kanını akıttı. Ardından merlinit taşının gücünü kullanarak büyülü cümlelerini tekrarlamaya başladı.

Vrijeme je da probudimo kraljicu proročanstva. Sara će se riješiti čarobnog kruga koji će se večeras suočiti s istinom. Probudite se sada, vrijeme je REINA (Uyan uyan kehanetin kraliçesi uyan zamanı geldi. Sara bu gece gerçekler ile yüzleşecek büyülü çemberimin etkisinden kurtulacak. Uyan REİNA şimdi senin zamanın geldi)

Demek zamanı geldi HEXA. Hoş geldin REİNA. Haberi aldığımda çok sevindim cadı. Dört yüz on sekiz yıllık bekleyişimiz bitti REİNA. Prensesim nasıl iyi mi? Çok iyi onunla sürekli ilgileniyorum Panas kendince onu kontrol altında tutmaya çalışıyor. Yaptığın büyüler ona zarar vermez değil mi? Biliyorsun ki o... Evet biliyorum Panas için yaptığım her büyüde onu korudum. Ondan tarafa olduğumu düşündü ama ben hep prensesin yanında oldum. Çok güzel o gün ellerinden oğlumu kurtardık bugün de Sara ve oğlunu kurtaracağız. Prenses bize nasıl inanacak muhafızlara bile inanmadı. Her şeyi kendi kulakları ile duyacak. Nasıl olacak o? Saat gece yarısını geçip büyü etkisini yitirdiği zaman rüyasına gireceğim ve onun bütün olanları APOL'ÜN ağzından duymasını sağlayacağım. Böylelikle Panas'ın bütün oyunu bozulmuş olacak. Bugüne kadar yaptığı planların hepsinin arkasında benim olduğumu öğrenecek. Yalnız biliyorsun ki büyü bozulduğunda Kraliçe Lena ve Kral Warner öleceği için prenses çok üzülecek. Biliyorum HEXA ama yapabileceğim bir şey yok bazı büyülerin getirdiği felaketlere katlanmak zorundayız. Hem herkes acının ne demek olduğunu öğrendikçe büyür. Sara bunu kaldırabilecek kadar güçlü bir kız. Ayrıca zamanı geldi artık öğrenmesi gerekiyor rüyasına girmemi sağla. Peki kraliçe ama ilk önce çemberi kaldırmam gerekiyor. Başla o zaman.

Sjenilo je sjena, princeza će se sve sjetiti. Ljubavna čarolija će biti razbijena. Sada je došlo vrijeme da moj čarobni krug zapamti sve događaje. Princeza Sara iz mojih uroka. (Gölge büyüsü bozulsun prenses herşeyi hatırlasın. Aşk büyüsü bozulsun. Şimdi zamanı geldi büyülü çemberimin etkisinden kurtulsun bütün olanları hatırlasın. Prenses Sara büyülerimin etkisinden çıksın). Evet REİNA büyüyü bozdum hazırsan şimdi seni onun rüyasına göndereceğim. Hazırım HEXA başlayabilirsin.

Pravi i san ujedinjeni. Sara može osjetiti REINA. Neka se ta dva tijela susreću u snovom svijetu. Nitko ne može zaštititi oba zaštitna kruga. Pravi i san ujedinjeni. (Gerçek ve rüya birleşsin. Sara REİNA'YI hissetsin. İki beden rüya aleminde buluşsun. Kimse bu rüyayı bozamasın koruyucu çember ikisini de korusun. Gerçek ve rüya birleşsin)

Sara kızım beni duyuyor musun? Sende kimsin? Ben senin gücünün sahibiyim sırtındaki kehanetin kraliçesi REİNA. Nasıl yani. Kesme sözümü dinle fazla zamanım yok. Peki dinliyorum. Sana muhafızlarımı gönderdim dinlemedin onlara inanmayıp bu evliliği yaptın ve şimdi hamilesin. Onlar deliydi. Hayır küçüğüm doğru söylediler ve sen şimdi kendi kulaklarınla duyacaksın. Nasıl olacak o kraliçe nasıl inanacağım. Kütüphaneye git bütün gerçekler orada dile gelecek. Unutma sen benim gücümün sahibisin bebeğini ve kendini korumak istiyorsan git buradan kaç buzlar ülkesine git. Nasıl gideceğimi bilmiyorum. Yeni doğan gün sana yol gösterecek. Başarabilirsin prenses sana inanıyorum bebeğin için kendin için güçlü ol inancını kaybetme.

Sara bir anda kan ter içinde APOL diye çığlık atarak uyandı. Ama bir de baktı ki APOL yanında yok. Rüyasını hatırladı acaba o kadın ne demek istedi diye düşündü aynı kelimeleri tekrar etti. Kütüphaneye git bütün gerçekler orada dile gelecek ne demekti bu ne oluyor böyle diye düşündü. İnanmak istemedi ama ayakları onu oraya götürdü. APOL ve babası oturmuş sohbet ediyorlardı. Sara ise rüyanın etkisinde olduğu için korkudan titriyordu. Tam geri dönecekken Panas'ın söylediğini duydu. Oğlum kaç aydır katlandığın bu aşk evlilik zırvalığı bitmek üzere bebeğin doğmasına üç ay kaldı. Doğduğunda bütün gücü bizim olacak hem de son damlasına kadar. Dört yüz yıllık kehanet sona ermeli. Eğer onu tanımıyor olsam yanlış yıldıza büyü yapacaktınız baba. Haklısın tebrik ederim gücün her zerresini hak ediyorsun sen olmasan bulamazdım onu. Tek bir şey canımı sıkıyor baba. Nedir canını sıkan. Sara neyse ne de kendi oğlumu öldürecek olmam beni tedirgin ediyor. Güç için yapılamayacak şey yoktur oğlum. Sara bütün duydukları karşısında şok geçirmişti. Oğlumun ve benim gücümü emip öldürmek istiyorlar kahinler haklıydı dedi. Geri geri kaçarken arkasındaki masaya çarptı ve ses çıkardı.

Baba bu ses de ne diyerek APOL ve PANAS dışarıya çıktılar. Hemen saklandığı için onu göremediler. Bir an Sara geldi sandım korktum. O salak prenses bizim hazinemizle bir uyuyor sevgili oğlum. Haklısın ama ben yine de gidip bir kontrol edeyim. Git bir kontrol et hem birazda eğlenmiş olursun dedi. APOL gülümseyerek iyi geceler baba dedi. İyi eğlenceler oğlum. Sara APOL'den önce odaya gitmeliydi ve tek çaresi yıldıza dönüşmekti. Yıldıza dönüşüp odasına girip yatağa yattı ve uyuyor rolü yaptı. APOL Sara'yı yatakta görünce rahatladı ve yatıp uyudu. Sara ise bütün gece ne yapacağını düşünmekten uyuyamadı. Şimdi ne yapacaktı bir türlü karar veremiyordu ama aklına buzlar ülkesindeki muhafızlardan yardım istemek geldi. Peki ben buzlar ülkesine nasıl gideceğim diye düşündü. Eğer APOL ve babası bu kadar ince plan yaptı ise kaçmamam için önlem almıştır. 

İnstagram:Maviates95

Sara her şeyi öğrendi bakalım bundan sonra ne olacak.

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin