Artık yalnızız Kraliçe sonunda gücün benim olacak. Ruhum özgürce hükmedecek bu topraklara.
Bir şey mi demiştin Karen seni tam duyamadım da.
Bitti artık Kraliçe yolun sonuna geldin benimsin artık. Kaçıp kurtulmak için yanlış yeri seçtin. Hele ki böyle bir zamanda asla yalnız kalmamalıydın.
Yalnız olduğumu kim söyledi ki sana diyerek alaycı bir gülümseme peyda etti dudaklarında.
Yalnızsın Kraliçe ve bu yalnızlığın benim açlığımı giderecek. Sonunda ruhum bu acınası varlıklardan kurtulup özgür kalacak.
Bana hep güvendin ne dediysem inandın ama şimdi gerçek benle tanışmanın zamanı geldi. Ay Kralı tarafından ölmekten korktun hep ama hesaba katmadığın biri daha vardı gücüne aç.
Ölmekten korkmuyorum, ayrıca gücüme olan açlığını biliyorum zaten. Ama asıl sen benim kim olduğumu hesaba katamadın.
Senin aciz bir İrok olduğunu bilmediğimi mi sanıyorsun? Benim hakkımda çok yanılıyorsun Karen.
Şu an bunların hiçbir önemi yok Sara. Avucumun içindesin artık seninle işim bittiğinde geriye kalan bir ruhun bile olmayacak.
Bu kadar sorun ile uğraşırken güldürüyorsun beni Karen. Bana asla dokunamazsın içten içe bunu sende biliyorsun.
Başlarda olsa salak muhafızların ve kahinlerin seni asla yalnız bırakmayacağını başarısız olacağımı düşünüyordum.
Hatta bu yüzden seni kolayca ele geçirebilmek için Apol'ün yanına gittim. Sabaha karşı onu içeriye alıp sonra da muhafızlarına haber verecektim.
Onlar seni korumak için var gücü ile savaşırken sen yalnız kalacaktın. Bu da benim seni ele geçirmem için çok güzel bir fırsattı.
Lakin Donna senin yalnız olduğunu haber verdiğinde kimseye ihtiyacım kalmadı. Nasıl ama çok güzel plan yapmışım değil mi?
Haklısın hakkını yiyemem planın çok güzel ama atladığın bir şey var.
Nedir o neyi atlamışım?
Başta da söylediğim gibi yalnız değilim. Ayrıca sen plan kurup beni tuzağa çekmeye çalıştın ama sen benim tuzağıma düştün.
Ne tuzağı diyerek etrafına bakındı ama kimseyi göremedi.
Şu an içinde olduğun durumdan bahsediyorum. Ama hakkını yiyemem seni buraya çekmem için sevgili Donna yardım etti.
O olmasa sen kendince hain planların ile tek benim değil onlarca kişinin de canını yakacaktın. En başta da Jason ve Carol'ün öyle değil mi?
Kimin canının yanacağı umurumda değil. Ayrıca sen onların canını düşüneceğine biraz sonra sana yaşatacaklarımı düşünsen iyi edersin.
Hatta daha fazla beklemeye gerek yok başlayalım artık.
Doğru söylüyorsun başlayalım artık. Bu arada söylemeyi unuttum, durduğun yerin etrafında seni içine hapsedecek bir çember var.
Kıpırdayamazsın, büyü yapamazsın anlayacağın kapana kısıldın.
Karen olduğu yerden çıkmak için hareket etmeye büyü yapmaya çalıştı. Ama ne yapsa işe yaramıyor alan daha çok daralıyordu.
Kendini zorlama istersen yoksa tek zararın kendine olacak.
Çünkü sen ne kadar hareket etmeye büyü yapmaya çalışırsan o da sana karşılık verecek. Gittikçe daralacak hatta canını istemeyeceğin kadar çok yakacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasyGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.