Sevgi Çemberi

302 17 0
                                    

Hayırdır orada ne konuşuyorsunuz. Hiç bir şey. Prens bir şey söyledi ve senin yüzün değişti Sara söyle hadi. Evlenince sizden ayrılacağımı sanıyormuş. Bizi istemiyor mu? Öyle bir şansı yok siz benim her şeyimsiniz. Koruyucum değil kardeşimsiniz bunu unutmayın. Sende öyle. Sevindim hadi o zaman önce babama görüneyim. Sonrada üzerimi değiştirip bahçeye çiçeklerimi oradaki masaya koyacağım. Çok güzeller söylemeyi unuttuk. Prens Apol verdi galiba. Evet bana çok yakışacak diye biraz çiçek katliamı yaptı. Çiçeklerin dalında güzel olduğunu seninle yaşaya yaşaya öğrenir artık.

Baba anne ben geldim çok da mutluyum. Yüzünden belli ama biraz daha geç kalsanız muhafızları gönderiyordum. At bindik bana bulamadığım beyaz unicorn'u bulmuş hediye etti. Yok artık nasıl bulmuş o atı. Bilmiyorum ama çok sevindim. Bende çok sinir oldum son günlerde benden çok mutlu ediyor seni. Babam kıskanıyor galiba. Kıskanırım sen benim en değerlimsin. Kıskanma baba sende benim ilk aşkımsın. Ben ne oluyorum burada baba kız beni unuttunuz. Annem sende benim meliğimsin. Benimde sevdiğim kadın hayat arkadaşım kraliçemsin. Bak şimdi oldu. Sevgi çemberi güzel oldu da üzerimi değiştirip bahçeye yıldızların yanına gideceğim beni bekliyorlar. Onları bir aydır ihmal ettim. Apol hayatına girdi hepimizi ihmal ettin. Mızmızlanma baba çocuk gibisin gidiyorum ben. Bize çocuk diyene bak bide evlenecek bu kız. Yapma Warner alış bu duruma o büyüdü ve evleniyor. İki hafta sonra kanatlanıp uçacak.

Evet üzerimi degistirdim ve sizinle ilgilenmeye hazırım. Peki siz benimle ilgilenmeye hazır mısınız? Biz hazırız küçük hanım sevgili nişanlından bize arta kalan ilgin için bekliyoruz. Melis bu ne surat böyle. Bizi çok ihmal ettin. Sevgili prens evden çıkma dedi bahçeye bile çıkmayacaksın neredeyse. Olur mu öyle şey tarih yakın olduğu için hazırlıklar yüzünden yoğunum. Ne vardı altı ay sonra olsaydı.

Sara bahçedeki koltuğa uzandı ve Apol'ün onun için kopardığı çiçeği eline alıp anlatmaya başladı. Apol hayatıma girdiği andan itibaren yediğim yemek içtiğim su attığım adım rüyalarım sanki herşey ondan ibaret. Düğün tarihi için hemen yarın deseler inanın kabul ederdim. Çünkü insan kendini tamamlayan kişiyi bulduğu zaman sanki ayakları yerden kesiliyor. Babam altı ay dediğinde bile korktum. Nasıl dayanırdım o güne kadar bilemiyorum. Ama Apol doğum günü olsun deyince bir ferahlık geldi. Sanki kızgın güneşin altında otururken bir anda rüzgar esti. Ve ben artık hayatımı olabileceği en güzel şekilde ona adamak istiyorum. Son nefesime kadar yanında olmak istiyorum.

Vay be demek aşk böyle bir şey. O cümleleri nasıl kurduğunu anlayamıyorum doğrusu. Ben değil aşk söyletiyor bunları. Sen mutlu isen inan bizde mutluyuz. Sadece bizi bırakmandan korktuk ama bırakmazsın biliyoruz. O zaman gelin buraya sarılalım. Unutmayın nefes aldığım sürece yanımda olacaksınız. Sizi çok seviyorum canlarım

İnstagram: maviates95

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin