SEÇİLMİŞ

179 10 0
                                    

Multimedya: Sara'nın yeni dövmesi

***
APOL sabah uyandı yanında yatan kadına sanki bir zafer kazanmış edası ile bakıyordu. Sara’nın güzelliği APOL ’ü çok etkiliyordu ama babasının planları yüzünden hislerini bastırıyordu. Sara hareket edince üzerindeki örtü aşağı kaydı. Sara’nın etkileyici ve kusursuz vücudunda gördüğü dövmesi    APOL ’ün şok geçirmesine sebep oldu . Bildiği ile gördüğü çok farklıydı. Elini yavaşça Sara’nın dövmesinin üzerinde hafif hareketlerle gezdirmeye başladı. Eli dövmesinin üzerinde gezindikçe Sara uyandı ve APOL’E dönerek hafifçe gülümsedi Günaydın hayatım dedi. APOL ne diyeceğini bilemeyerek sadece Günaydın diyebildi. APOL deki durumu fark eden Sara meraklanıp ne olduğunu sordu. Sırtındaki doğum leken ilk gördüğüm ile ayni değil. Evet biliyorum kısa süre önce değişti Lotus çiçeği. Lotus çiçeği mi? Evet hayatım sırtımdaki çiçeğin adı. Sırtında çiçek yok ki. Nasıl yani? Evet sırtında ayın dört hali var. Olamaz daha dün sırtımda Lotus çiçeği vardı. İstersen kendin bak hayatım ben daha bunu anlayamadım sen Lotus çiçeğinden bahsediyorsun. Sara yaşadığı şaşkınlık ile yataktan fırladı çıplak olduğu için örtüyü üzerine sarıp aynanın karşısına geçti. Cesaretini toplayıp derin bir nefes aldıktan sonra sırtını aynaya döndü. Gördüğü karşısında ne diyeceğini bilemedi. Bu nasıl olabilir diye geçirdi içinden. Bunu bir an önce kızlar ile konuşmam lazım. Önce bir ikimiz konuşsaydık ne olduğunu. Bende bilmiyorum APOL benim kızlar ile konuşmam lazım. Kahvaltı ne olacak bizi bekliyorlar. Sen in hazırlanıp geliyor de bende hemen kızlar ile konuşup geleceğim. Tamam canım sen üzerini değiştir ben kızları yanına göndereyim. Sağ ol aşkım.

Sara apar topar bu sabah için hazırlanan elbisesini giydi makyajını yapıp kızları beklemeye başladı. Biraz bekledikten sonra odanın kapısı çalındı. Gelin kızlar. Bizi çağırmışsın bir problem mi var. Evet çok büyük bir problem var. AYNİS kötü bir espri yaparak gece mi kötü geçti yoksa diye sordu. Melis ve Victoria bu soğuk espriye karşılık dik dik AYNİSE baktılar. AYNİS esprilerini başka bir zamana sakla problem daha büyük. Victoria atıldı AYNİS sen sus Sara sende anlat. Göstersem daha iyi diye korkan bir ifade ile arkasını döndü. İşte sorun buna verebilecek bir cevabınız var mı? Bu nasıl oldu. Bilmiyorum sabah kalktığımda APOL şaşkın bir ifade ile ona bakıyordu. O gördü mü bunu? AYNİS kafanı nereye çarptın sen kız bütün gece o adamla aynı yataktaydı. Belki o görmeden Sara engellemiştir diye düşündüm. Tamam yüklenmeyin kıza haklı ilk ben görsem yapardım bunu. Ama ben bunun neden olabileceğini bilen kişiye sorardım. Kimmiş o Melis. AQUA Lotusu bize o söyledi hatırlayın. Haklı AQUA’YI çağıralım ama önce görünmeyen bir çember oluşturalım odaya ne sesi ne de görüntüsünü görsünler yakalanmak istemiyor. Tamam ben çağırıyorum siz çember oluşturun. AQUA sana sesleniyorum ay sarayına gel sana sormam gereken önemli bir soru var.

Buyurun efendim sizi dinliyorum diyerek AQUA Sara’yı selamladı. Hoş geldin AQUA hemen söze giriyorum bu sabah kalktığımda çok garip bir durum ile karşılaştım. Nedir o efendim. İşte bu diyerek Sara arkasını döndü. Bu da nedir böyle? Bilmiyorum sabah APOL gösterdi bunu görünce o da çok şaşırdı. Sana sormak istedim Lotusun ne olduğunu bana sen söylemiştin. Evet efendim ama Üzgünüm bunun ne olduğunu bende bilmiyorum. Ama siz üzülmeyin ben öğrenip hemen sizin yanınıza geleceğim. Tamam acele et lütfen.  Peki efendim ama siz bugün dört muhafızınız ile beraber olun ne olur ne olmaz. Olur AQUA.

AQUA gittikten sonra Sara ne olduğunu bilmediği bu çaresizlik ile kaldı.  Sara aşağı inmemiz lazım geleneğe göre ilk kahvaltı için beraber olmalısınız. Daha fazla bekletemeyiz onları. Haklısın Melis gidelim. Bu arada Sara AQUA dört muhafızınız ile dedi abimi çağıralım mı? Evet ama gerek yok nasıl olsa kahvaltıdan sonra yıldız sarayına gideceğiz o boşuna buraya gelmesin. Tamam hadi inelim artık.  Sara tüm zarafeti ile merdivenlerden salona doğru inmeye başladı.  PANAS HESTİA ve MİTHRA kahvaltı etmek için onu bekliyorlardı. Günaydın prenses yeni yuvanda ilk sabahın ve biz hep beraber karşılarız ilk günü. Günaydın efendim hayırlı sabahlar. Gel hayatım senin yerin burası. APOL Sara’nın sandalyesini çekti. Sağ ol canım diyerek Sara tüm zarafeti ile oturdu. Yüzünde gülümseyen bir maske vardı ama içi içini yiyordu. Masada sessizlik oluşmuş herkes kahvaltısı ile ilgilenirken APOL birden söze girdi. Bu sabah çok muazzam bir şeye şahit oldum. Nedir o APOL diye sordu HESTİA. Sara’nın doğum lekesi. Daha önce hepimiz gördük onu seni etkileyen nedir abi. Lekenin bu sabah değiştiğini gördüm. Herkesin gözü fal taşı gibi açıldı.  Oğlum sen ne diyorsun. Evet anne Sara’ya sor. Sara ne diyeceğini bilemedi hafifçe başını sallamak ile yetindi. HESTİA Sara’ya yeni doğum lekene bakabilir miyim kızım ama iznin olursa. Olur efendim bakabilirsiniz.

HESTİA yavaşça sandalyesinden kalkıp Sara’ya doğru ilerledi. Kızım eğer istemiyorsan gösterme yada hazır olmayı bekle. Önemli değil siz de benim annemsiniz dedi. Beni annen olarak gördüğün için çok memnun oldum diye Sara’nın omuzlarını sıvazladı. Sara da arkasını dönüp yavaşça saçlarını kaldırdı. Herkes gördüğü karşısında dilini yutmuş gibi baka kaldılar. Sara sessizliği bozdu ve bunun neden ve nasıl olduğuna dair hiç bir fikrim yok efendim dedi. Sara’nın bu sözleri üzerine HESTİA gülümsedi ve sen o sun dedi. Neden bahsettiğini kimse bilmediği için anlamaya çalışıyorlardı. MİTHRA araya girerek anne ne demek istiyorsun diye sordu.  Sen seçilmiş ay tanrıçasısın. Hep bir ağızdan NEE? Dediler. O ne demek HESTİA. PANAS sen bilemezsin bunu ama oturun anlatayım. Geçmişte bir kehanet anlatırdı büyüklerimiz. PANAS ve APOL acaba HESTİA kehaneti biliyor mu diye düşündüler ama HESTİA anlatınca gerçek ortaya çıktı. Ay hanedanlığına bir yıldız prensesi gelin olarak girecek ve ay ile yıldızın bir oldukları ilk gecenin sabahında yıldız prensesinin sırtında ayın dört halini alan bir kehanet dövmesi olacağı söylenirdi. Bu kehanet dövmesini taşıyan yıldız prensesi seçilmiş ay tanrıçası ve iyiliği bolluk bereketi getirecek barışı sağlayacak biri olacak. PANAS  ve APOL HESTİA kehaneti bilmediği için sevindiler ama peki bu yeni kehanet neydi. PANAS gülerek aman hayatım geçmişte anlatılan masallar işte gerçek değildir o dedi. Peki o masalda yıldız prensesinin gelin olarak hanedana girip bu ayın dört halini simgeleyen dövme ne PANAS hem de bu sabah. Ben inanıyorum ki Sara ülkemize bolluk bereket iyilik getirecek. Sara HESTİA’NIN söyledikleri ile biraz da olsa huzur bulmuştu.

İnstagram: maviates95

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin