Multimedya da Sara ve Apol at biniyor.
Düğüne iki hafta kalmıştı ki Apol geldi ve Kral Warner dan Sara'yı at binmeye götürmek için izninizi istiyorum efendim. Sara bundan haberdar mı? Hayır kendisine sürpriz yapmak istedim. Hatta onu mutlu etmek için bir de at hediye edeceğim. Oğlum Sara'nın çok sevdiği bir atı var zaten. Olsun içimden geldi sadece. Tamam izin veriyorum ama düğün öncesi biraz daha dikkatli olun yıldız krallığından çıkmayın. Teşekkür ederim. Muhafızlar kızım Sara buraya gelsin onu beklediğimi söyleyin. Peki kralım.
Sara o sırada dalgın bir şekilde dışarıya bakıyordu. Apol dışarı çıkmamasını rica ettiği için o yada babası olmadan dışarı çıkmıyordu. İki hafta kalmıştı düğününe.
Prensesim girebilir miyim? Gel bir şey mi oldu. Kral Warner sizi çağırıyor. Peki geliyorum nerede. Misafir odasında efendim. Misafiri mi var? Nişanlınız prens Apol. Sara'nın yüzünde güller açtı bir anda bütün sıkıntısı geçti. Koşarak merdivenleri inmeye başladı. Babası görünce kızım dikkat etsene düşüp yaralanacaksın. Bir şey olmaz baba hem.. anladım misafirden haberin var. Evet iyi bekletme o zaman. Yalnız çok geç kalmayın ormanın dışına da çıkmayın. Tamam babacığım seni çok seviyorum defi ve babasını öptü.
Prens Apol demek yine babamdan izin aldın öyle mi. Evet ama bu sefer biraz zor aldım ve ormanın dışına çıkmayın diye uyardı. Evet az önce aynı uyarıyı bana da yaptı. O da senin kadar endişeleniyor Apol. İkimizin de korumak istediği kişi çok değerli endişeleniyoruz bu yüzden. Hadi gidelim artık vaktimiz yetmez. Bugün ne yapacağız. Duydum ki at binmeyi seviyorsun bende biraz at bineriz diye düşündüm. Kaç gündür binemiyorsun benim yüzümden. Atımın hazırlanması uzun sürer ama. Sen gel belki de uzun sürmez. Bak bu benim sana yeni hediyem. Nasıl buldun? Ama bu beyaz bir UNİCORN nerden buldun bunu. Senin için özel bir at olmalıydı bende bir haftada zor buldum. Bende çok istedim ama bulamamıştım. Sağ ol sevgilim seni çok seviyorum. Hadi gel keyfini çıkar.
At ile biraz dolaştıktan sonra beraber yemek yiyip sohbet ettiler. Sen bana bu kadar güzel sürpriz hazırlıyorsun ama ben daha sana bir şey yapamadım. Üzülüyorum. Hayatım senin varlığın bana en güzel hediye yapma böyle. Ben sen daha ne seversin onu bile bilmiyorum. Evlendikten sonra öğrenmek için çok zamanın olacak bir tanem. Tamam o zaman.
Ayra sence bu ilgi ne zamana kadar devam eder. Bilmiyorum Agron ama çocuk doğana kadar bu ilgi devam eder. Zaten her şey söylediği kadar uzun sürmeyecek. Prensesi bir rahat bıraksa her şey yoluna girer ama. Agron sanırım bizi fark etti bu tarafa bakıyor gitmemiz lazım.
Sen yine nereye bakıyorsun. Şu ağacın yanındaki çiçeğe bakıyorum hayatım bence sana çok yakışır. Hemen geliyorum. Ayra ve Agron'u kontrol etmek için çiçeği bahane etti ama arkalarında bir tek iz bile yoktu. Bir kaç çiçek kopardıktan sonra geri Sara'nın yanına döndü. Hayatım nasıl güzel mi sana layık. Evet çok güzeller ama dalında daha güzellerdi. Özür dilerim ben seversin diye düşünmüştüm. Çok sevdim hele senden olunca daha çok sevdim ama bir daha yapma bırak dalında kalsın. Hiç bir varlık benim için ölmesin. Benim güzel huylu sevgilim seni çok seviyorum ama baban beni kapıda beklemeden gitsek iyi olur galiba. Evet sinirlendirmek istemem babamı. Bir dahaki sefere izin alman kolay olsun. Yakında hiç izin almadan rahatlıkla gezebiliriz son iki hafta. Beklemesi sarfetmesi çok zor. Ah Apol onu bir de bana sor heyecandan uyku tutmuyor. Hayatım baban değil ama koruyucu muhafızların seni bekliyor. Evet sen hayatıma girdiğinden beri onlara zaman ayıramıyorum. Haklılar yakında ayrılacaksınız onlara zaman ayır. Ne ayrılması? Evlenince onlardan ayrılacaksın ya. Hayır ayrılmayacağım onlar ben ölene kadar benim yanımda olacaklar. Sen ne bekliyordun. Apol şaşırdım sadece demekle yetindi. Hadi bekletme görüşürüz hayatım.
İnstagram: maviates95
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasyGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.