Multimedya da saranın kına gecesi elbisesi ve çalan kına türküsü var.
Ee şimdi düğün öncesi kına gecesi yapıyor muyuz? O ne Aynis. Bilmiyor musunuz? Hayır bilmiyoruz. Anlatıyorum dünyada iyilik yaparken bir kadının kına gecesine denk geldim. Merak ettim ne bu diye sordum. Onlar da beni turist sanıp anlattı. Hadi ama meraktan öldük. Evlenmeden önce geline kırmızı giydirip başına al dedikleri kırmızı pullu bir örtü örtüyorlar. Bu yeşil tozu su ile bir tabakta karıştırıyorlar. Bu sürüleceği zaman gelin elini açmıyor içine altın koyuyorlar. Birde bunu yapmak için ağlayana kadar duygusal müzik çalıp söylüyorlar. Ağlayıp sürdükten sonra da eğlenceli müzik çalıp yiyip içip oynuyorlar gülüyorlar. Bu nasıl bir şey böyle önce ağlatıp sonra gülüyorlar mutlu bir evliliğin öncesinde çok saçma bence. Victoria bence hiç saçma değil hatta bizde yapacağız. Sara sen ne saçmalıyorsun. Eğleniriz saraydaki bütün kadınları çağırır eğleniriz. Olmaz baban izin vermez hem. Bence oylayalım bunu. Victoria hayır diyor siz. Ben söyledim zaten sana evet diyorum birazcık eğlenmiş oluruz. Melis sen ne düşünüyorsun. Ben..ben de size katılıyorum eğlenceli olur. Ama önce konuşmamız gerekenler var. Kraliçe Lena ve Kral Warner mı acaba onlar. Evet annemden başlayıp babama doğru çıkalım merdivenleri. Hadi anneme gidelim.
Anneciğim nasılsın. Kraliçem saygılarımızı sunarız. Anne geç sen bunların selam işini ben sana bir şey söyleyeceğim. Kraliçem söylemeyecek isteyecek. Ne isteyeceksin kızım. Kına gecesi. O ne kızım. Aynis dünyada görmüş diye her şeyi anlattı. Kızım o nasıl iş öyle hem ağlamaklı hem eğlenceli. Kraliçem bende söyledim ama bu üçünün kına gecesi tuttu. Hadi anne izin ver. Baban ne diyor. Önce sana sormak istedik. Tamam olur ama baban ile kendin konuşacaksın. Seni seviyorum anne. Deli kızım benim.
Baba babacığım gelebilir miyim. Gelin bakalım. Hayırdır ne oldu. Ben kına gecesi yapmak istiyorum. Yap tamam. Sara şaşırdı kaldı. Ne yapacaksın ne. Babam yeni anladı. Sara aynı şeyleri babasına da anlattı. Kızım bu boş işler ile niye uğraşıyorsunuz. Bende söyledim kralım ama dinlemiyorlar. Peki annen ne dedi. Tamam olur dedi. Yarın akşam sarayın bütün kızları kına gecesi yapacağız. Tamam prensesimin benden evlenmeden isteyeceği son şey kabul ama fazla abartmak yok. Ayrıca sarayın dışına çıkmasın bu konu. Tamam babacığım. Biz gidip hazırlığa başlayalım.
Kına var elbiseler hazır yiyecek içecek hazırlanacak mekan tamam. Sara hala vaz geçmek için zaman var. Victoria eğlenmek için bekarlığın tadını çıkarmak için son günler. Taman ya deli seni kırmak istemiyorum. O zaman sende bizimlesin. Sonuna kadar tabi. Aynis sen şu müzik işi nasıl oluyorsa hallet yarın yapalım. Melis sende haber ver herkese yarına yiyecek içecek hazırlasınlar. Aynis herkes kırmızı mı giyecek. Evet canım kırmızı giyip salonda olacaklar yemekten sonra yaparız. Tamam söylerim herkes çok şaşıracak. Olsun be victoria bir daha delilik yapmam büyük ihtimalle. Söyleme şöyle gözyaşım durmayacak sonra. Tamam tamam.
Ertesi akşam bütün hazırlıklar yapıldı sarayın bütün kadınları toplandı. Sara kendisi için özel yapılan kırmızı elbisesini giydi bir Kraliçe edası ile salona geldi. Tam o geldiği anda Aynis dünyada öğrendiği yüksek yüksek tepelere şarkısını açtı. Herkes onun anlattığı şekilde elinde kına tepsisi ile Sara'nın etrafında dönmeye başladılar. Sara ne kadar Apol'e kavuşacağı için sevinse de şarkının verdiği duygu ile ağlamaya başladı. Sonra Aynis önce eline altın koyup eline bir parça kına sürdükten sonra yüzünü açtı.
Melis dayanamayıp hareketli müzik açtı. Yeter artık dayanamıyorum bu dünya adetlerine artık eğlenme zamanı. Hadi bakalım.
Kral ve kraliçe uzaktan kızlarının mutluluğunu izleyip hüzünlendiler.
Warner görüyor musun ne güzel eğleniyor prensesim. Evet görüyorum hayatım onun için çok mutluyum. Bende biliyor musun Warner o doğduğunda kahinlerin söyledikleri için çok korkmuştum. Gözümü bir an üstünden ayırmadım. Ama hiç bir şey onların söylediği gibi olmadı. Hayatım o günde söyledim o iki bunak kahin ne dediğini bilmiyordu. Alt tarafı kızımızın sırtında bir doğum lekesi vardı sadece. Onlar bunun bir kehanet olduğunu iddia etti ama bak kızımızın hiç bir sorunu yok herşey normal ve yolunda. Kısa bir süre sonra düğünü var takma artık bunu kafana gel gidip yatalım onlarda rahat rahat eğlensinler. Tamam Warner gidip yatalım artık içim rahat nasıl olsa.İnstagram:maviates95
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasiGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.