Multimedya da: KARA ORMAN var...
Omzuna dokunan el ile ürperen Sara arkasına dönüp baktı. Ağlama kraliçem elbet bir gün geri döneceksin dedi Whanos. Bunu senden duymak ne kadar iyi bilmiyorum. Ben buna inanıyorum kraliçem. Evet mutlaka bu süreçte karşılaşacağın zorluklar olacak ama başaracağına inanıyorum. Eğer böyle düşünmüyor olsaydım yanında olmazdım bu savaşı kazanacağını biliyorum. Gülümseyerek desteğin için teşekkür ederim dedi. Bu bir destek değil kraliçem sen çok güçlüsün hep öyleydin ben kendi adıma senden eminim. Sara kafasını sallayarak yoluna devam etti ama içten içe biliyordu kaybedecekti bu savaşı. Onun korkusu kendisi için değil bebeği içindi. Yaşamayı hak ediyordu ama daha doğmadan kaderi kanla yazılmıştı ölüm her saniye onu çağırıyordu.
Muhafızlar, element bekçileri ve en başta kraliçe dikkat edin bundan sonrası çok tehlikeli bir alan attığınız adım da dikkatli olmanız gerekiyor. Kara orman son zamanlarda eskisine göre daha tehlikeli bir hal almaya başladı. Biraz daha gittikten sonra dinleneceğiz hem kafamızı toplamak için hem de kraliçenin dinlenmesi gerekiyor dedi Agron. Herkes onayladıktan sonra yola devam ettiler. Victoria Sara'nın yanına gelerek nasılsın diye sordu. Biraz yoruldum sadece biraz da bu orman beni ürkütüyor. Beni de ürkütüyor ama mecburuz. Victoria sana da takip ediliyormuşuz gibi geliyor mu? Hayır sadece ürkütüyor yollar bu sis gri ve siyahın alaşımlı hali korkutuyor o kadar. Siyah ve gri'nin umutsuzluğu o kadar sardı ki beni hiç korkutucu gelmiyor artık. Buradan kurtulduktan sonra yeniden aydınlığa kavuşacaksın Sara. Sara hiçbir şey söylemeden kendi düşüncelerine gömüldü.
Evet geldik arkadaşlar burada dinleniyoruz. Bu geceyi burada geçireceğiz erkekler sıra ile nöbet tutacaklar. Whanos ve Toprak gece saat üçe kadar nöbet tutacaklar ondan sonra da Soil ve ben nöbeti devralacağız bu şekilde herkes dinlenmiş olacak şimdi bir şeyler yiyip herkes dinlensin. Ben bununla nöbet tutmam dedi Toprak. Whanos onun söylediğini takmadı bile. Tamam o zaman Soil ile tut muhafız. Ben element üyesi ile tutmam bunu söylüyorum. Mecbursunuz bir element soylu bir de yıldız tutacak haksızlık olmaması ve daha iyi koruyabilmek için. Hepiniz kraliçenin muhafızısınız bu kadarına katlanamıyor musunuz? Tamam diyerek Toprak bir ağacın dibine gidip oturdu. Ayra siz de yiyecek bir şeyler hazırlasanız nasıl olur canım. Tamam olur hazırlayalım ama seninle konuşmak istediğim bir şey var. Tamam gel şöyle konuşalım. Kral ve kraliçenin mektubunu Sara'ya ne zaman vereceğiz. Bu gece rahatça uyusun sabah verelim eğer şimdi verirsek yemek dahi yemez. Kral ve kraliçe ona mektup mu bıraktı? Muhafız sen bizi neden dinliyorsun? Ben sadece dolaşmaya çıkmıştım sizi duydum o kadar dinlemek huyum değildir. Evet Toprak ölmeden önce bir mektup yazdılar vermemiz için dedi Ayra. Ne zaman vereceksiniz? Yarın, şimdi verirsek ne yemek yer ne de uyur dinlenmesi gücünü toplaması gerekir. Haklısınız şimdi vermek hiç doğru değil. Bizim ile aynı fikirde olmana sevindik. Konu onun iyiliği ise elbette en doğru olanı yaparım. Peki muhafız öyle olsun.
Herkes yemeklerini yedikten sonra dinlenmek için köşelerine çekildiler. Sara üzerini örtüp etrafını saran kapkara ormana baktı. Bir zamanlar en sevdiği renk olan siyah şimdi bütün gücünü emen bir kabus haline gelmişti onun için. Yorgunluktan uyuya kaldı. Gece ilk nöbet Whanos ve Toprakta idi. Onu korumak istediğini biliyorum dedi Whanos. Hatta bizden bile korumak istiyorsun. Evet sizden bile korumak istiyorum çünkü ona bir zarar verebilirsiniz. Yanılıyorsun Toprak biz onu çok uzun süredir bekliyoruz ona asla zarar vermeyiz. Ya diğerleri onlar da senin gibi mi düşünüyor acaba. Bak ben çok sohbet etmeyi sevmem ama yalan da söylemem biraz tanıdıysan eğer. Evet farkındayım yalan söylemiyorsun sesini duymak da çok zor. Bizleri kötü ya da sizden farklı olduğumuz için ona zarar verecek olduğumuzu düşünmen çok normal. Ama hayatın bir dengesi var biz de sadece o dengenin bir parçasıyız ve ona zarar vermeyiz. Bu savaşta da onun yanındayız kimse inanmasa bile ben inanıyorum bu savaşı kazanacağına. Gerçekten bu şekilde mi düşünüyorsun Whanos? Evet gücümün üzerine yemin ederim. Dost muyuz muhafız? Madem tek derdiniz Sara'yı korumak dostuz Whanos.
Sabah herkes kahvaltısını etti yola çıkmaya hazırdı. Agron da yolu kontrol edip bir tehlike olmadığına karar verince hadi gidiyoruz bir tehlike yok dedi. Tehlikenin büyüğü burada değil zaten dedi Sara. Herkes pür dikkat ona bakıyordu. Bugün taç takma töreni için Apol gelecek her şeyi öğrendiğimi anladığında peşime düşecek. Merak etme biz ondan baya öndeyiz bize yetişemez. Sen kendini böyle mi kandırıyorsun Toprak. Kandırmıyorum gerçek bu. Biz yayan gidiyoruz güçlerimiz olmadan o ise muhafızları ve bütün gücü ile peşimizden gelecek. Bizi yakalaması pek uzun sürmez. Bak haklı olabilirsin ama seni korumak için kanımızın son damlasına kadar savaşacağız kraliçem dedi FREYA.
Öğlen olduğunda Apol tören kıyafetlerini giyip ailesi ile birlikte yıldız ülkesine geldiler. Panas ve Apol ilerlemeye başladılar. Mithra ve tanrıça Hestia ise arkadan geliyordu. Apol içeriye girmek için adım attığında büyülü çember onu geriye fırlattı. Bu da ne demek oluyor böyle. Bilmiyorum baba. Tanrıça Hera ise bu anı görmek için bekliyordu geldiklerini görünce dışarıya çıktı. Hoş geldiniz ay hanedanlığı dedi. Panas kükreyerek HERA bu da ne demek Sara nerede onu çağır bana. Kendine gel Panas ne benim adımı ağzına almaya ne de senden üstün olan kraliçe Sara'nın adını ağzına almaya hakkın var dedi. Sen ne diyorsun o benim oğlumun karısı biz buraya taç giyme töreni için geldik. HERA bir kahkaha atarak ah Panas ne kadar salak olduğunu hep unutuyorum. Panas öfkeli bir şekilde Hera'yı dinliyordu. Sara senin ve oğlunun planını öğrendi artık ne senin gelinin ne de kuklan olacak. Hestia olan biteni sessizce izlerken bu da ne demek tanrıça Hera dedi. Seni severim Hestia kızın ve senin bu planda olmadığınıza eminim. Ne planı tanrıçam. Panas ve oğlun bir büyülü taş ile veliaht prensin bütün gücünü kendilerine aktarmak istiyorlarmış. Hestia Panas'a ve oğluna bakarak bunu nasıl yaparsınız diye sordu? Yalan anne biz böyle bir şey yapmadık. Tanrıça HERA yalan söylemez hemen bir açıklama istiyorum yoksa bütün gücümü üzerinizde kullanırım. İşte bu yüzden Hestia hep senin gücünün altında ezildiğim için. Gördün mü Hestia Panas itiraf etti sonunda. Tanrıça Hera lütfen izin verin karım ile bir kere konuşayım. Konuşamazsın. Lütfen tanrıçam sizden sadece bir şans istiyorum. O burada değil APOL sen şansını kaybedeli çok oldu Sara gitti. Şimdi Hestia sende oğlunu ve kocanı al bir daha buraya gelmeyin. Apol yalvarmayı bırak yürü gidiyoruz. Nereye gidiyoruz baba. Madem sevgili karın kaçmış onu bulmaya. Nasıl bulacağız. HEXA'NIN yanına gidiyoruz hem onu bulacak hem de bu büyü nasıl bozuldu bize bunun hesabını verecek.
Ah HERA keşke gittiğini söylemeseydin peşine düştü bile. Acaba Panas Sara'yı bulabilecek mi? Keyifli okumalar.. Oylarınızı bekliyorum.
İnstagram:maviates95
ggunesgultepe...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantastikGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.