Multimedya: KRAL WARNER ve KRALİÇE LENA
***
Hayatım kahvaltın bitti ise daha annemlere gideceğiz. Bitti hayatım da niye annenlere gidiyoruz başka bir şey yapalım. Sara’nın bir anda yüzü düştü APOL’ÜN verdiği cevap karşısında ne diyeceğini şaşırdı.HESTİA: APOL kendine gel bu ne demek. Sara’yı üzme kalk hazırlan kral Warner ve Kraliçe LENA’YI ziyaret edin. Sara HESTİA’NIN söylediği söz üzerinde gülümsemeye başladı. Tamam anne ben sadece bugün gitmeyelim dedim. Bugün gidilecek APOL sözümün üstüne söz söyleme kızı da üzme hem bu bir gelenek. Olur anne gidelim. Hayatım sen hazırsın değil mi? Evet hazırım. Bende üzerimi değiştirip geliyorum. Bende bu sırada kızlara haber vereyim. Onlar da mı bizimle gelecek. Evet biliyorsun ki onlar hep benimle.
APOL hiç bir şey söylemeden odasına çıktı. Sert bir şekilde kapıyı kapatıp kendi kendine zaten bunlar hep peşimizde nereye gitsek oradalar ya kırılıyorlar ya bizi yalnız bırakmak istemiyorlar. Ha tabi bir de toprak var dördüncü muhafız hem erkek hem yakışıklı hem de Sara’ya karşı çok samimi davranışlar sergiliyor. Eğer kuralları çiğnemeyecek olsam öldüreceğim. Sakin ol oğlum. Baba sen ne zaman geldin. Sinirden beni fark etmedin şimdi geldim. Özür dilerim. Önemli değil oğlum galiba prensesi kıskanıyorsun. Hayır baba neden kıskanayım onu. Bende onu soruyorum neden kıskanıyorsun onu? Ben cevap vereyim çünkü onu seviyorsun öyle değil mi? Hayır baba sevmiyorum sadece o toprağın etrafında dolaşması sinirimi bozuyor. Bu da aynı şey demek ki onu seviyorsun. PANAS tam arkasını dönüp çıkacağı sırada durdu ve prens doğup gücünü ele geçirene kadar nasıl istiyorsan öyle davran hatta sev. Ama o gün geldiğinde ikisi bir ölecek bunu sakın aklından çıkarma.
APOL bir şey diyemeden babası çıktı gitti ve ne diyeceğini bilmeden odanın ortasında öylece kala kaldı. Acaba seviyor muyum diye düşündü. Nasıl olabilirdi bu ben ona hiç o gözle bakmadım ki? APOL cevabını vermeyeceği sorular soruyordu ama kendi sorularına cevapsız kaldı. Sonunda hazırlandı ve aklında onlarca soru ile aşağı indi. Merdivenin son basamaklarını inerken Sara’nın MİTHRA ile konuştuğunu gördü. Gülüyordu gülünce daha güzel olduğunu şimdi fark etmişti. Doğal saf ve mükemmel bir güzellik güneşi bile kıskandıran biri. Tam APOL bunları düşünürken Sara APOL’ÜN onları izlediğini fark etti. Hayatım neden orada durmuş bizi izliyorsun. APOL anın şaşkınlığını üzerinden atıp sizin gibi iki güzel kadın biri ablam diğeri ise güzeller güzeli karım sizi izlemeyip kimi izleyeceğim. Teşekkür ederim canım. MİTHRA kardeşinden ilk defa böyle güzel sözler duyduğu için şaşırmıştı. Sara kardeşime ne yaptın bu konuşan sanki o değil. Hiç ondan böyle güzel cümleler duymadım. Demek ki bu cümleler ağzımdan dökülmek için Sara’yı bekliyormuş. Teşekkür mü edeyim bilemedim ne yaptıysan sağ ol Sara. Aşkın gücü ama artık gitmemiz lazım. Evet MİTHRA görüşürüz. Görüşürüz akşam yemekte bize katılacak mısınız? Bilmiyorum. Gelecek olursak gecikmeyiz.
Sara zarif bir hareket ile arabaya bindi güzelliği zarafeti inceliği kırılgan bir prenses yapıyordu onu. Yol boyunca hiç konuşmadılar Sara gece etrafını göremediği için şimdi izliyordu bütün güzelliği. APOL ise gözlerini Sara’dan ayıramıyordu. Aklı ona türlü oyunlar ve sonu gelmeyen yeni sorular sıralıyordu. Beni izlemeye ne kadar devam edeceksin. Sorulan soru ile birden kendine geldi. Seni izlemiyorum. Sen çok kötü bir Yalancısın. Tamam kabul ediyorum ama ne bileyim bakmaya doyamıyorum baktıkça bakasım geliyor. Benim de seni sevdikçe sevesim geliyor. Durma sev beni bu güne kadar hiç sevilmemişim gibi. APOL seni nefesim yettiği kadar seveceğim. Sara’nın hiç ummadığı bir anda APOL Sara’nın dudaklarını dudakları ile örttü. APOL ilk defa o an aşkı şehveti ve bütün arzuyu kendini Sara’nın dudakların da buldu. Derin bir nefes alarak durdurdu bu öpücüğü, ah kadın dudakların ile bana cenneti ve cehennemi yaşattın. Bakalım kalbinin durağında daha neler yaşayacağım. Her gün yeni bir macerasın bana. Sara kıkırdayarak güldü ve cenneti anlıyorum ama neden cehennem diye sordu. APOL biraz durduktan sonra eğer bir gün seni kaybedersem işte o gün bana cehennemi yaşatacaksın. İşte tam öyle bir anda dudaklarım cehennemin IZDIRABI ile yanıp tutuşacak. Sakın bir daha böyle şeyler söyleme kaybetme korkusunu aklıma bile getirmek istemiyorum. Daha uzun yıllarımız yollarımız hatta o yolda bizimle yürüyecek çocuklarımız olacak. APOL çocuklarımız deyince sessiz kaldı ve evet haklısın densizlik ettim hayatım dedi. Önemli değil yüzünü topla artık geldik annem ve babam bizi böyle görmesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasíaGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.