KEHANET DİLE GELİYOR

209 12 0
                                    

Multimedyada: AYRA ve AGRON kahinler var.

***
NEEE?
Toprak bu da ne oluyor böyle.
Dinleyin beni kızlar. Dünyaya gittiğimde biraz araştırma yaptım anlamı nedir neyi simgeler bunun hakkında bana kim doğru bilgi verir.
Sonuç ne peki?
Sara kime sorduysam tek söyledikleri çiçeğin anlamının... EEE ABİ...
Sonsuzluğun başlangıcı olduğu ve sonsuz yaşamın simgesi olduğu bu kadar sık dövmesini yaptırmalarının sebebi de bu.
Kızlarla anlamsızca birbirimize baktık hepimizin aklından aynı şey geçiyordu ama bir türlü dile getiremiyorduk. Neden olduğunu bir türlü anlayamadığım bir leke vardı sırtımda. Kim olduğunu bilmediğim o kadın da toprak ile aynı şeyi söylemişti Sonsuzluğun başlangıcı. Peki ben tüm bu olanlardan ne anlam çıkarmalıyım hiç bir fikrim yok.
Bir anda örselenen vücudum ile kendime geldim.
Toprak: Sara ne oldu kendinden geçtin hatta bir tek Sara değil hepinize ne oldu.
Hiç demekle yetindim sadece ama biliyorum toprağı ikna edemezdim yalan söylediğimi hemen anlardı sanki içimi görüyormuş gibi.
-Hadi ama Sara gerçeği anlat bana ben yokken size ne oldu.
Victoria anlatsın.
-Sen anlat dinliyorum başla.
Bugün sen gittikten sonra kızlar bana rahatlamam için yıldız çemberi yaptı.
-Bunun sorun neresinde?
Kızlar tam beni rahatlattıktan sonra elleri sanki kenetlendi ayıramadılar ve tam o anda bir kadın konuşmaya başladı.
-Nasıl bir kadın konuştu.
Evet bizde bu duruma çok şaşkınız ama kadın benimle konuştu.
-Nasıl olur böyle bir şey.
Şaşırman gereken yer burası değil ki. Kadın bana LA LUCE PER TE É GİÀ RİFLESSA NEL TUO VİSO, MİA CARA RAGAZZA. NON TEMERE CHE İL LOTO SİA LA FONTE DEL TUO POTERE E LA LUCE DELL’ANİMA İNİZİ L’ETERNİTÀ  (Senin içinin ışığı zaten yüzüne yansımış sevgili kızım. Korkma Lotus senin gücünün kaynağı ve ruhunun ışığı sonsuzluğun başlangıcı) dedi.
-Nasıl olur bu. Aynı kelimeler Sonsuzluğun başlangıcı ama anlamıyorum ne demek bu.
Bizde bilmiyoruz toprak ne olduğunu anlayamadık kadın bunları söyledikten sonra çemberin ışığı söndü ve kızlar sanki kelepçesinden Kurtulmuş gibi elleri ayrıldı.
Toprak bir süre sessizce oturdu. Ne düşündüğünü çözemedim öylece koltuğunda otururken sessizce izledik onu.


Toprak: Düşünüyorum ,düşünüyorum aklım bir türlü olanları anlamama izin vermiyor. Tam yarım saattir ne yapabilirim diye düşünüyorum. O kadın kim benim bütün gece uğraşıp bulduğumu nasıl bir anda bilebildi. Hem de o kadın bir yıldız iken burada yetişmeyen bir çiçeği ve anlamını nereden biliyordu. Bunun tek bir cevabı olabilir o da o kadın da saklı ve o kadınla tekrar görüşmemiz gerekiyor.

BULDUMM...

NE buldun abi.

Tekrar rahatlaması için çember kurun tekrar aynı şeyleri söyleyin ve Sara sende o an  ne düşünüyorsan onu geçir aklından.
Peki toprak ama sonra ne olacak.
-Sonra sizinle iletişime geçerse ki geçecektir ona kim olduğunu sorup bir yıldız olduğu halde burada yetişmeyen çiçeği ve anlamını nereden bildiğini söylesin.
Tamam ama lütfen bunu akşam yapalım şuan hiç takatim yok dinlenip biraz rahatlamak istiyorum.

3 saattir uyuyorum neredeyse öğlen olmuş. Yatağımda doğrulup dizimi karnıma doğru çektim. Düşüncelerim birbirine girdi. Aslında şu anda hayal kuruyor olmam lazımdı yarın sevdiğim adam ile evleniyorum ama sorular beynimi kemiriyor. Aslında biraz çıkıp dolaşsam rahatlarım ama APOL çıkma demişti. Nereden haberi olacak ki iki gün ülke sınırına gelemez.
Bir anda yataktan kalktım ve üzerime rahat bir şeyler giydim tam odadan çıkacak iken kızlar geldi.
AYNİS: Sara nereye gidiyorsun.
Biraz dışarı çıkıp hava alacağım kızlar.
Bizde seninle gelelim.
Hayır sizi kırmak istemiyorum ama yalnız kalıp biraz kendimi toplamam lazım yarın bu suratla ve kafamı kemiren sorular ile davetlilerin karşısına çıkamam.
Victoria: Tamam ama fazla uzaklaşma bizi merakta bırakma.
Tamam merak etmeyin annem sorarsa dinlenmek için uyuduğumu söylersiniz.
Olur söyleriz.

OHH be kimseye görünmeden Saraydan çıkabildim sonunda.  APOL bana bir şey olacak diye her şeyi çok abartıyor. Bak işte çıktım yarım saattir yürüyorum bütün endişeden kasvetten uzağım. Bu Göl orman bana huzur veriyor ne zaman rahatlamaya ihtiyaç duysam burada olmak beni rahatlatıyor ama bunu bir türlü kimseye anlatamıyorum. Hep başıma bir şey gelecek gibi davranıyorlar.

Sara bir süre daha gezdi çiçek topladı bunları yapmak onu çok mutlu etti. Tam eve döneceği sırada karşısına iki kişi çıktı.

Merhaba prenses size saygılarımızı sunarız. 

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin