ONLAR BENİM AİLEM

88 3 4
                                    

UZUN SÜRE SONRA GELEN BÖLÜM

Aradan üç saat geçmiş Sara dinlenmiş bir şekilde yataktan çıkıp hazırlanmıştı. Bugün son günleri olduğu için HERA ile beraber son kez yemek, yemek için aşağıya indi. Yemek salonuna indiğinde tahmin ettiği gibi herkes onu bekliyordu.

Onu görünce yüzler gülmeye başladı. Çünkü artık bütün dertlerine rağmen daha güçlü ve dimdik yürüyordu. SOİL, Sara sandalyesine oturmak istediğinde hemen yerinden fırlayarak sandalyesini çekti. Bu sırada Toprak sinirlerine hakim olmaya çalışıyordu.

Sağ ol SOİL. Önemli değil kraliçem siz iyi olun yeter diyerek karşılık verdi. Victoria abisine bakarak gülümsedi. Gülme Victoria, derken Toprağın sesi çok öfkeli ve kesindi. Victoria abisinin bu halini görünce gülmeden edemiyordu.

Whanos ne oldu bir şey mi var diyerek gülmesinin sebebini sordu. Çünkü çok az rastlıyordu Victoria'nın bu kadar içten güldüğüne. Kendisi ne kadar sert düşündüklerini belli etmese de Whanos yavaş, yavaş Victoria'ya çekiliyordu. Hiç yok bir şey aklıma bir şey geldi ona gülüyorum diyerek geçiştirdi Victoria. Ama Whanos asıl sebebini merak ediyordu. Soramıyordu da neden diye. Çünkü biliyordu eğer üstüne gitse bekçiler hemen ne olduğunu anlardı.

Sara düşünceleri bölerek araya girdi ve yarın ne zaman gidiyoruz diye sordu. Yarın öğlene doğru tüm hazırlık bitmiş olur dedi Aynis. Öğlen çok geç olmaz mı daha yolumuz çok uzun tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum dedi Sara. Evet yolumuz uzun bizde aynı şeyleri yaşamak istemiyoruz ve sen bu halinle iyice ağırlaşmışken yürüyemezsin dedi Toprak. Gücümü takip edip nereye gittiğimi öğrenebilirler bunu göze alamam diyerek itiraz etti Sara.

Toprak elini sertçe masaya vurarak bende sana tekrar bir şey olmasını göze alamam yeterince anlaşılır oldu mu? diye sordu. HERA tepkisini ortaya koymak için hafifçe öksürerek bir uyarı verdi Toprağa. Özür dilerim Tanrıçam saygısızlık etmek istemedim. Seni anlıyorum Toprak hem de çok iyi ve aslında bu tutumunda senin yanındayım dedi. Ama yine de tavırlarına dikkat etmen gerekiyor.

Toprak şaşırmış bir halde HERA'YA bakarak özür dilerim efendim dikkat ederim ama anlayamadım dedi. Haklısın Sara bu halde yola çıkamaz artık hali kalmadı bu onun için çok riskli. Ve kontrol ettirdim Apol ve Panas ülkenin etrafını kuşatmışlar. Her yerde adamları var bu halde Sara buradan çıkamaz. Seni sağ ele geçiremezler ise öldürürler.

Ama diye itiraz edecek oldu Sara. REİNA araya girerek seni öldüremezler sanıyorsun değil mi? diye sordu. Evet bana ihtiyaçları var sonuçta. Hayır küçük kızım o kadar basit değil. Nasıl yani? Diye sordu Sara. REİNA konuşmaya devam ederek seni öldürüp bebeği alabilirler bu kadar güç bile onlara yeter. Çünkü artık bebek doğmaya hazır zamanını bekliyor. Ya da 382 yıl sonra doğacak insan soyluyu beklerler diyerek Hexa bütün tepkileri üzerine çekti.

O da ne demek diye sordu FREYA.

Hexa, her 400 yılda insan soylu bir peri doğar dedi. Sara bu gücün aktarıldığı ilk insan soylu peri. Biliyorsunuz ki REİNA da insan soylu olduğu için kolayca ona aktarım yapabildi. Sara da kendi soyunda gücünü taşıyacak başkası olmadığı için 382 yıl sonra doğacak periye aktaracak gücünü. Ama unutmayın o peride bir kraliçe olarak dünyaya gelecek Sara ölürse ve daha güçlü olacak. Kehanet taşı da kırılmadığı sürece bu döngü devam edecek dedi.

Agron araya girerek cadı doğru söylüyor belki de o gün doğan insan soylu senin kadar güçlü olmayacaktır dedi. Kehanet taşı yok olmadığı sürece bu belirsizlik kaybetme korkusu hep sürecek diye ekledi. Ve bunu sadece doğacak olan prensi 8 yıl hayatta tutarak başaracaksın kızım dedi Ayra.

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin