PRENSESİN OYUNU

1.9K 48 8
                                    


Multimedya SARA YILDIZSOY

Peki ama olumsuz bir hissim olur ise olmaz baba. Peki kızım.
Sara düşünceli mutsuz bir halde mavi bahçeye yıldızların yanına gitti.
Prensesim iyi misiniz? Yoksa kralımız kötü bir haber mi verdi. Üzgün ve düşünceli görünüyorsunuz. Babam beni evlendirmek istiyor. Bunun neresi kötü prensesim. Melis prenses aşık olmak istiyor sen bir sus da anlatsın. Tamam victoria sustum. Siz devam edin prensesim. Ay prensini sevmez isem ne olacak. İstemediğim bir evlilik nasıl olur bilmiyorum. Prensesim ay prensi ile mi evlendirmek istiyorlar sizi. Evet aynis bugün ay kralı gelip babam ile konuşmuş. Babam da bunun için bana fikrimi sormaya gelmiş. Fikriniz nedir prensesim. Bilmiyorum victoria tanımadığım biri hakkında nasıl bir fikir yürütebilirim ki.
Kral warner'a ne dediniz? Size söylediklerimi. Peki anneniz kraliçe lena o bir şey yapamaz mı? Hayır onu zor durumda bırakmak istemem. Ee ne yapacaksınız peki prensesim. Elimden bir şey gelmez bugün benim ile tanışmak için gelecekmiş. Belki ona karşı bir şeyler hissederim diye umuyorum. Benim en büyük korkum güç için geliyor olması. Belki bir yol buluruz prensesim. Bulsak ne olacak kralım evlenmemi ister ise mecbur evleneceğim. Ama ben gücüm için değil beni sevdiği için evlenmek istiyorum.

Buldum prenses sorunuzun cevabını nasıl bulacağımızı biliyorum. Dinliyorum victoria. Prensesim kıyafetlerinizi çıkarıp bana vereceksiniz bende size. Neden? Siz koruyucu yıldız ben ise prenses taklidi yapacağım. Sonra ne olacak. Ben onu kendime çekmek için uğraşacağım. Eğer beni değil seni seçer ise gönül rahatlığı ile evlenebilirsin. Bende bu sırada his dalgalarına ve ona karşı bir şey hissediyormuyum ona bakabilirim. Evet prenses tam da öyle. Sağ ol victoria.

Bu sırada muhafız bir anda mavi bahçenin önünde belirdi. Sayın prensesim ay hanedanlığından prens apol teşrif ettiler. Babanız sizin ile görüşmesi için onu görüş odanıza aldı. Sen çekilebilirsin muhafız ona bir kaç dakika sonra orada olacağımı ilet bir şeyler ikram etsinler. Emriniz olur prensesim.
Hadi victoria hemen değişim yapalım. Sara ağzından sihirli sözleri mırıldandı MORİE RE WRİN. Aynı sözleri victoria da söyledi ve ikisinin kıyafeti yer değiştirdi. Evet hazırız gidelim. Bu arada victoria aynı ben gibi davran şaşırma.

Sahte prenses dik edalı hoş bir tavır ile içeri girdi. Yıldız koruyucular ve prenses sara da arkalarında yıldız selamı verip geride durdular.
Hoş geldiniz prens apol. Prens apol arkada yıldız koruyucu sandığı prenses saraya adeta nutku tutulmuş bir halde bakakaldı. Prens apol yardımcım victoria ile ilgili bir sorun mu var. Apol kendine gelerek, kusurumu mazur görün prenses dalmışım. Buraya neden geldiğimi biliyorsunuz değil mi? Evet kralım bana neden geleceğiniz ile ilgili bilgi verdi. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz prenses. Sizinle tanışmak istedim ve eğer müsaade ederseniz düşünmek isterim. Prens apol yine daldınız bir sorun yoktur umarım. Yok prenses sadece biraz yorgun hissediyorum bu yüzdendir.

Sara uzun uzun apol'e baktı sanki aralarında onları birbirine çeken bir bağ vardı. Sonunda düşündü ki onunla yanlız kalmalıydı. Victoria ile kendi dilinde düşünce gücü bağı kurarak iletişime geçti. Victoria şimdi bir bahane bul ve aynis ile melisi de al odadan çık ve bizi yalnız bırak dedi. Peki prensesim hemen çıkıyorum. Prens apol müsaade ederseniz bir kaç dakikalığına kraliçeme uğramam lazım beni çağırdı. Peki prenses müsaade sizin diye kalkarak selamladı. Bu sırada yıldız koruyucum victoria size eşlik edecek bir isteğiniz olur ise kendisinden isteyebilirsiniz. Peki prenses.

Apol ve sara odada yalnız kaldı.

🤔🤔🤔🤔👓

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin