EJDERHA MI?

99 5 0
                                    

Multimedya da: REİNA'NIN doğum yaptığı zaman var.

HEXA büyüyü yapmak için yalnız kaldığında herkes HERA'NIN taht salonunda toplandılar. Kraliçe REİNA anlatman için seni bekliyoruz. Biraz daha bekleyin HEXA da gelsin öyle konuşalım.

HEXA büyüyü yaptıktan sonra sert ve korku dolu adımlarını içeriye doğru yöneltti. Herkes pür dikkat ona bakıyordu. Herkes kendince bir tahmin yürütüyordu kafasında ama hiçbiri onu haklı çıkarmaya yetmiyordu.

Hepiniz kendinizce haklısınız bir sürü sebep üretiyorsunuz nasıl olduğunu düşünüyorsunuz. Evet ama.. Sözümü kesme AYNİS. Ama bir cevap bulamıyorsunuz ve bu sizi daha da korkutuyor. Öğrenmek istiyorsunuz, haklısınız da. O zaman bize bir açıklama yapın dedi SOİL. Merak etme bekçi yapacağım.

En baştan ve eksiksiz diyerek sert bir şekilde Toprak araya girdi. Madem istediğiniz bu olayların en başına dönelim. Ayra ve Agron'a dönerek doğum yaptığım geceden başlayalım ki sizin de aklınız da sorular kalmasın. Herkes ne anlatacağını ve bu hikayenin geçmişini dinlemek adına büyük bir sessizliğe gömüldü. O gece dokuz ay boyunca beklediğim geceydi sancılarım başlamıştı. Şu an olduğu gibi Ayra ve Agron o zamanda yanımdaydı. Çok zor bir doğumdu sabaha kadar çok kan kaybettim artık herkes benden ve bebekten ümidini kesmiş ölümümüzü bekliyordu. Kahinlerin de büyülü yardımları ile nihayetinde oğlumu sabahın ilk ışıkları ile kucağıma aldım. O kadar güzel ve mucizevi bir şeydi ki inanamadım kollarımda olduğuna. Ben o yorgunlukla uyuya kaldım. Bu sırada eşim LYON yanımda yatan oğlumu alıp aylardır gizli bir şekilde hazırladığı planı uygulamaya başlamıştı. Neden kimse karşı çıkmadı diye soruyorsunuz. Karşı çıkmışlar ama ona engel olamamışlar. LYON gücü ve istikrarlı ruhsuz kararları ile bilinirdi. Gözlerimi açtığımda Ayra ve Agron baş ucumda ağlıyordu. Bana olanları anlattıkları zaman yerimden kalktım ve büyünün yapılacağı tepeye çıktım. Çoktan büyü başlamış HEXA aktarıma geçmişti. Bildiğiniz gibi bunu bütün güce sahip olup ülkelerin başındaki tek hakimiyetin kendisine geçmesi için yaptı. Oğlumun gücü ona geçmeye başladıkça iyice güçsüz kalıyordum. Ama yine de o zamanlar en güçlü büyüyü yapabilen kraliçe bendim. Bu yüzden kalan son gücümle büyüde kimsenin fark etmediği açığı kullanarak soyumun tüm gücünü insan soyu ile doğacak bir prensese mühürledim. Ben ve oğlum öldük ama ben kehanet taşı kırılana kadar arafta sıkışıp kaldım. Ben gücümü mühürledikten sonra bir savaş çıktı çok büyük bir savaştı. Ölümler katliamlar oldu çoğu ülke büyük zararlara uğradı. Ama en büyük zarar kehanet taşının kırılmadan çalınması oldu. O gün yaptığım bir diğer büyü ile Sara'nın gelecekteki ona sadık muhafızlarını seçtim ve tabi ki AYRA ve AGRON içinde kehanet taşı kırılana dek zamanı durdurdum. Biz bekçileri de mi siz seçtiniz yani. Hayır FREYA bu Sara'ya bahşedilmiş büyük bir güç bununla alakam yok. Ayra ve Agron Sara doğana kadar taşı bulmaya çalışsa da yapamadı. Daha sonra evlenmesine engel olamadığımız için evlendi ve bugün buradayız. Buraya kadar anladım ama cadının ne alakası var diye sordu VİCTORİA. Her şeyin başlamasına sebep bir cadı ile nasıl bir iş birliği içindesin diye sordu VİCTORİA. O gün benim yaptığım büyüyü durdurabilirdi ama benim tarafımda olmayı seçti. Ben hiçbir şey anlamıyorum REİNA bana her şeyi düzgün bir biçimde anlat diye bağırdı Toprak. HEXA o gün büyüyü durdurmadı çünkü yaptığım büyüyü biliyordu anlamıştı. Ben arafta beklerken benim ile bağ kurdu ve günü geldiğinde Sara'yı koruma sözü verdi bilmeniz gerekenler bunlar. Bilmememiz gerekenlerde mi var? dedi Toprak. Herkesin bilinmezlikleri vardır muhafız ama şu an problem daha büyük onun hayata dönmesi lazım. Problem mi? O içeride ölü bir şekilde yatıyor onu nasıl geri döndüreceksin. Öldü anlıyor musun uğruna canımı vereceğim kadın son nefesini kollarımda verdi.

Muhafız dedi HEXA. Sen sus cadı ben seninle konuşmuyorum. Sakin olun diyerek REİNA araya girdi. Bak Toprak onun hayata dönmesi için küçücükte olsa bir umudumuz var bırak onu. Anlat hemen ne yapmamız gerekiyor. Sus ki anlatayım fazla zamanımız kalmadı gün ağardığı anda geri dönüşü olmaz. Söyle. PHENİX taşı gerekiyor onu bulmamız lazım. O da nedir?

Anka taşı. REİNA ve HEXA şaşkın bir şekilde WHANOS'UN verdiği şaşırtıcı cevap karşısında baka kaldılar. Sen nereden biliyorsun onu diye sordu HEXA. Şimdi bunu geç ve anlatmaya devam et bu taş onu geri getirir mi? Büyük bir ihtimalle ama taşı almak çok zor olacak. Neden bir taşı almak nasıl bu kadar zor olabilir diye sordu Melis. Çünkü taş çok güçlü bir... yutkundu ve devam etti ejderha tarafından korunuyor. Hep bir ağızdan ejderha mı? dediler. Evet koruyucusu o ve mağaranın yerini kimse bilmez. Kahretsin diye öfke nidası çıktı dudaklarından Toprağın. Peki nasıl bulacağız diye düşünürlerken herkesin duyduğu cümle şok etkisi yaratmıştı.

Ben biliyorum... Kafalarını çevirip cevabın geldiği yöne baktılar. FREYA öylece dikilmiş ben biliyorum demişti. Sen ne dedin diye sordu HEXA. Ben biliyorum. Ama sen nasıl? Bizler ateşin bekçisiyiz ejderha da bende. Peki nerede nasıl alacağız biliyor musun? Uzak mı buraya hemen gidip alalım. Toprak biraz arası var ama o ejderha çok güçlü hepimizi...diyerek başını öne eğdi. Sen ateşinle durduramaz mısın onu. Denerim ama ne kadar etkili olur bilmiyorum dedi umutsuzca başını sallayarak.  

Bir de başımıza ejderha çıktı. Tabi Reina ve Hexa'nın şu bilinmezlikleri de can sıkıcı olmaya başladı. Bu ikisi nasıl bir birliği içinde olabilir ki? Okuyup görelim neler dönüyor. Keyifli okumalar oy vermeyi unutmayın.

İnstagram:maviates95
ggunesgultepe

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin