Sara şaşkınlık için de senin büyü bozulduğundan haberin yok mu? diye sordu.
Wester'ın gözleri hiçbir şeyden haberi olmadığını gösteriyordu.
Ama SYBIL bana senin öğrendiğini söylemişti. Hatta... diyerek sustu Sara. O senin hakkında her şeyi biliyor. Burada olduğunu bile bana SYBIL söyledi.
Wester bir sürelik sessizliğini bozarak demek büyüyü bozan sensin dedi.
Evet benim. Ama sen nasıl oluyor da büyünün bozulduğunu bilmiyorsun? SYBIL bana büyünün bozulduğunu bildiğini söylemişti.
Wester bir süre sessizliğini koruduktan sonra konuşmaya karar verdi.
Kara büyü... Buradaki Kara büyü SYBIL'ın güçlerini bile etkisiz hale getirip karıştırabilir.
Kara büyü derken sizi siz yapan şu geçmişten mi bahsediyorsun?
Sen nasıl oldu da bunu biliyorsun? Hem ayrıca burası sana neden acı vermiyor.
Geçmişi şimdi kraliçe Carol'den öğrendim. Bana ormana kadar o eşlik etti. Büyüden nasıl etkilenmediğime gelecek olursak.
Evet bu büyü seni neden etkilemiyor.
On sekiz yıldır bu ruh hiçbir kötülüğe ortak olmadı da o yüzden.
Sen bu yaşına kadar hiçbir kötülük yapmadan saf bir şekilde nasıl kalabildin?
Sara hafifçe gülümseyerek sadece kötülükten uzak kaldım. Ben bir iyilik perisiyim.
Buradan kendini iyiliğe adamış kimler geçti biliyor musun? Hepsi de azap içinde sürdürdüler buradaki zamanlarını.
Ve çoğu kişi daha yaptığı kötülüklerin bedelini ödemeden gitti buradan. Seni bana getiren Carol gibi.
Sara dikkatli bir şekilde Wester'a bakarak; Ya da sen gibi dedi.
Evet ben gibi. Ben hala SYBIL'a yaptığım haksızlığın kötülüğün bedelini ödüyorum. Acısını bir türlü kaldıramıyorum.
Ama şimdi bana gerçeği anlat sen kimsin? Hem SYBIL'ın büyüsünü bozdun hem de buraya rahatlıkla geldin. Biraz da olsa acı çekmiyorsun.
Gerçeği bilmek istiyorsan sorularıma yalansız yanıt vermen gerekir.
Soruların?
Senin nasıl merak ettiğin soruların var ise benim de cevabını öğrenmem gereken sorularım var Wester.
Peki küçük peri öyle olsun. Sorularına yalansız cevap vereceğim.
Küçük peri değil kraliçem olacak o.
Kraliçe mi sen mi?
Sara gülümseyerek ben yıldız kraliçesi Sara görüp görebileceğin en büyük güce sahip kişi.
WESTER alay edercesine gülerek sen ve en büyük güce sahip olmak. Belki yıldız kraliçesi olmana inanabilirim ama buna olmaz.
Öyle mi diyerek Sara bir kaç adım gerileyerek kollarını açarak bütün gücünü toplayarak beş elementi bir araya getirdi.
Wester karşısında hem büyülenmiş hem de şaşırmıştı.
Sara bir süre daha öylece durup bütün vücudunu bir ışık topuna dönüştürdükten sonra normale döndü. Şaşkınlık ile kendisini izleyen Wester'a bakarak ayrıca Asgard'ın beş elementini birleştiren Tanrıçayım.
Ayrıca ay tozuyla kutsandım ve Güneş Tanrıçası Artemis'in torunu Güneş prensesiyim. Tabi buna 400 yılda bir insan soylu olarak doğan peri olduğumu da eklemek isterim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasíaGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.