Multimedya da tanrıça HESTİA
Prenses MİTHRA ve Apol'ün SARA ya hediyesi varKralım gelebilir miyim? Gel bakalım ne dedi kral PANAS. Çok sevindi yarın öğleden sonra teşrif edeceklermiş ve size kristal bir satranç takımı kraliçemize bir gerdanlık prensesimize de ipek bir elbise ile elmas bir yüzük gönderdiler. Güzel sen hediyeleri sahiplerine ulaştır benimkini de dinlenme odama götür. Kraliçe LENA'ya yarın için geleceklerini ilet. Peki efendim başka bir isteğiniz var mı? Yok gidebilirsin.
Kraliçem bu gerdanlık size kral PANAS tarafından gönderildi. Bu elbise ve yüzük de sizin prensesim. Coo güzel çok beğendim. Ayrıca yarın öğleden sonra hep beraber buraya gelecekler efendim. Sağ ol sen bunları odama götür. Anne ben mavi bahçede olacağım. Tamam kızım. Bir ara nişan kıyafetin için hazırlığa başlayalım anca biter.
Sara gülerek mavi bahçeye gitti. Prensesim nasılsın. İyiyim victoria sen. Ben çok iyiyim bir de harika bir de harika bir hediye aldım daha iyiyim. Hayırdır victoria bir yıldız mı kaydı kalbine. Hayır. Hediye kimden ve ne? Prens APOL den bak hediyeme bu da notu.
Seni görünce bir kuş kanatlandı kalbime kondu ve asla bırakmayacağım o kuşu hep kalbimde yaşayacak. Yanında olmasam da ölene dek kalbimde kalacaksın. Kalbimin koruyucu yıldızı seni seviyorum. Bu çok güzel bir kolye mavi bir kuş benim için çok değerli.
Aşkı buldun prenses tebrik ederiz. Sağ ol yardım etmeseniz yapamazdım asla gerçek aşk mı bilemezdim. Buna en çok abim üzülecek haberin olsun. Toprak bana aşık değil bunu bir gün o da anlayacak ve başka birine aşık olacak. Abim emin misin? Emin değilim. Ayrıca kolyemi takar mısın? Prens yarın boynunda bu kolye ile prenses olarak karşısına çıkınca bakalım ne yapacak. Prensesim ya prens APOL sana bu oynadığın oyun için kırılır ise o zaman ne yapacaksın. Bilmiyorum melis tek duam prens oynadığım bu küçük oyunu affetsin ona olan duygularımı anlamak için yaptığımı anlasın.
Bence anlatmalısın ona yarın onlar gelmeden ane anlat. Aynis bunu yapmam yasak kendi ülkemin dışına çıkamam. Annem benden bir tek bunu istedi ve bu yasağa uymak zorundayım. APOL de kim olduğumu mecburen yarın buraya gelince öğrenecek. İnşallah babama bir şey söylemez. Ben inanıyorum söylemez. Ben odama gidiyorum yatıp dinlenmeyi planlıyorum yarın önemli bir gün.HESTİA neden böyle davranıyorsun yüzün hep asık mutsuz musun bu evlilik olacağı için. Oğlum kendi seçtiği kız ile evlensin isterdim senin seçtiğin biri ile değil. Onun mutsuz olmasını istemem. O çok mutlu. Ayrıca HESTİA prenses SARA ile tanıştı istemese söylerdi bence bunu o da istiyor. Ya da sen öyle görmek istiyorsun. Sen bu evliliği neden istemiyorsun o krallık ile ilgili bir sorunun mu var. Hayır sadece onların geleceğine baktığımda sadece karanlık görüyorum bu da beni huzursuz ediyor. HESTİA bence onlar çok mutlu olacak ben buna inanıyorum yarın sen ben ve APOL gidip bu işi daha resmi bir hale getireceğiz. Yatalım artık iyi geceler.
Sen ben ve APOL demek ha peki ya o ne olacak. Gidip onunla konuşmam lazım. Uyudun mu? Hayır ama senin burada ne işin var. Yarın APOL ün evleneceği kız ile tanışmaya gideceğiz. İyi gidin ne güzel. Sende geleceksin. Ben mi babam beni orada görmek istemez emin ol anne. MİTHRA yarın sende geleceksin. Anne babam beni yıllardır sarayın dışına dahi çıkarmadı bir kızı olduğunun bilinmesini istemedi. Yarın yıldız ülkesine götürecek bu biraz komik değil mi? Seni baban değil ben götüreceğim. Buna izin vermez. Sen yarın öğlen hazır ol ben seni almaya geleceğim. Anne bana doğruyu söylesene yarın beni neden götürmek istiyorsun.
Korkuyorum çünkü bu evlilik beni korkutuyor. Neden? İkisinin geleceğine baktım ve geceden daha siyah bir karanlık gördüm.Aynı o zaman gördüğüm gibi.
Sen yat artık ben yarın onlara bir bahane uydurup göndereceğim ve sonra seninle bir oraya gideceğiz. Tamam anne korkma lütfen.
Prenses heyecanlı mısın? Baba yapma ama. Bir iki saate burada olur prens. Baba hadi git hazırlanacağım. Kral gülerek odadan çıktı.
HESTİA hazır mısın? Hazırım PANAS ama benim önemli bir misafirim geldi onunla ilgilenip daha sonra arkanızdan gelirim. Bekleyelim seni hep beraber gideriz. Yok siz gidin ayıp olmasın kral WARNER a. Tamam ama çok oyalanma nişan tarihine hep beraber karar verelim. Tanrıça HESTİA gülümsedi ve odadan ayrıldı.
MİTHRA hazır mısın? Evet anne ama bu hiç iyi bir fikir değil. Böyle olacak artık bu odaya hapis yaşamayacaksın. Ne zaman gideceğiz. Onlar çıktı yarım saat sonra bizde arkalarından gideriz.
Kral PANAS ve prens APOL hoş geldiniz. Hoş bulduk kral WARNER. Tanrıça HESTİA gelmedi mi? Bir misafiri geldi o yüzden bize sonra katılacak. Peki buyurun masaya geçelim. Prenses SARA ve Kraliçe LENA'ya misafirlerimizin geldiğini haber verin. Peki efendim.
Ben kraliçe LENA hoş geldiniz. Hoş bulduk. Kızımız SARA da geldi.Kralım tanrıça HESTİA geldiler. Kral PANAS masadan kalktı ve arkasını dönünce şaşkınlıkla dona kaldı. Hoş geldiniz. Hoş bulduk kral WARNER. Küçük hanım kim acaba. Merhaba kral WARNER ben prenses MİTHRA.
İnstagram: maviates95
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasyGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.