YENİDEN DOĞUŞ

105 3 0
                                    

Artık vakit gelmişti. Güneş en tepedeydi SYBIL bütün gücünü toplamış diğer bilgeler de bütün hazırlıklarını yapmışlardı. Şimdi tek kalan gidip yedi bilgenin mührü ve büyüsü ile Sara'yı evine göndermekti.

SYBIL yanında heyecanlı bir şekilde döneceği anı bekleyen Sara'ya dönerek artık vakit geldi gidelim mi? diye sordu. Sara heyecanından ne yapacağını bilmiyordu sekiz gün olmuştu buraya geleli ve şimdi gitme zamanı gelmişti. Ayağa kalkarak gidelim dedi.

SYBIL da ayağa kalkıp pelerininin başlığını yüzü görünmeyecek şekilde indirip Sara'ya eşlik ederek beraber yürümeye başladılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SYBIL da ayağa kalkıp pelerininin başlığını yüzü görünmeyecek şekilde indirip Sara'ya eşlik ederek beraber yürümeye başladılar. Bir süre yürüdüler ve sonunda rengarenk ışıklar saçan bir ormana adım attılar. Bu rengarenk ormanda biraz yürüdükten sonra önlerine birer merdiven çıkıyordu. Yol düz değildi aksine katman, katman yukarıya çıkıyorlardı. Yedi merdivenden geçtiler yedi bilgeyi simgeleyen. Sonra önlerine bir kapı çıktı iki aslan figürü olan devasa büyük bir kapı. Sara nasıl gireceklerini düşünürken SYBIL'IN emri ile kapı bir anda açıldı. altı bilge içeride onları bekliyordu. İçeriye girdiklerinde herkes eğilerek selamladı SYBIL'I. Herkes kendine ait tahta geçip oturdu. En sona SYBIL kaldı baş bilgeydi ve bugüne kadar bir kuş olarak yaşamıştı. Ve bugüne kadar kimse Pers diyarından çıkamamıştı Sara bir ilkti onlar için.

Sonunda başlatmak için SYBIL tahtına geçti ve yüzünün görülmesine engel olan pelerinini açarak oturdu. SYBIL'IN kadın olduğunu gören bilgeler çok şaşırmıştı. Bugüne kadar onun yüzünü hiç görmedikleri gibi sesi de ayırt edilmiyordu ve bütün bilgeler SYBIL'I erkek olarak düşünüyordu. Şimdi ise gördükleri onları çok şaşırtmıştı. Yedinci bilge Zümrüdü Anka kuşu bir kraliçe olarak tahtına oturmuştu.

Ben SİMURG kraliçesi Zümrüdü Anka ateşin kızı SYBIL diyerek kendini tanıttıktan sonra şaşkın yüzlere bakarak konuşmaya devam etti. Şaşkınlığınızı anlıyorum bilgeler beni erkek bekliyordunuz ama önemli değil dedi gülümseyerek. Şimdi daha önemli bir işimiz var. Güneşin kızı yıldız kraliçesini evine yollama zamanı onu sevenleri daha fazla merak içinde bırakmayalım dedi.

Sonra ise Sara'ya dönerek sana söylediklerimi sakın unutma kraliçe. Ayrıca cadıdan dost olmaz unutma onlar çıkarları ve kötülük için savaşan yaratıklardır. REİNA, ona da dikkat çünkü arafta kalan sadece kendini düşünür mutlaka bir planı vardır. Bu yüzden kendine çok dikkat et şimdilik onların gösterdiği yoldan tedbirli yürü. Bebeğin doğduğunda hemen buraya gel çünkü öğrenmen gerekenler var. Bunun için de anahtarı tutup istemen yeter. Ben hep seni uzaktan izleyip elimden geldiğince koruyacağım sen hayatta kalmaya bak. Hepimizin bu koca evrenin sana ihtiyacı var güneşin kızı yıldız kraliçesi.

Teşekkür ederim SYBIL beni evime göndermen benim için yapacağın her şeyden daha önemli diyerek gülümsedi Sara.

Güzel kraliçem evine gitmeyi sen hak ettin sırrı Arkadyustan sen aldın ve beni büyünün etkisinden kurtardın teşekkürü hak eden sensin dedi SYBIL. Şimdi hazırsan seni evine gönderelim çünkü biz hazırız dedi. Hazırım SYBIL evimi ailemi özledim onları daha fazla bekletmemeliyim.

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin