FİNAL PART 2

88 3 0
                                    

Sarayda hareketli bir sabaha uyanmıştı herkes. Hatta bazıları hiç uyumamış sabaha kadar hazırlık yapmışlardı.

Sarayın bahçesinde eşit aralıklarla hazırlanmış yakılmak üzere beklenen 7 ayin vino'su (ayin ateşi) bekletiliyordu.

Sara ise yeni uyanıp üzerini değiştirdikten sonra aşağıya inmişti. Sarayın içinde neredeyse hiç ses yoktu ama dışarıdan bir sürü ses geliyordu.

Bahçeye doğru ilerlediğinde gördükleri karşısında olanlara anlam verememişti. Herkes bir o tarafa bir bu tarafa koşturup duruyordu. Herkes farklı şeylerle uğraşıyor ne dedikleri anlaşılmıyordu.

Her tarafa vinolar kurulmuş başına bekçiler koyulmuştu. Herkes işi ile o kadar meşguldü ki geldiğini bile fark etmemiş seslenmesine rağmen duymamışlardı.

Hey size diyorum beni duyan yok mu? diye seslenmesine rağmen yine duyan olmamıştı. Ama o kendini fark etmelerine yarayacak bir şey biliyordu.

Magostan vinuti mecüs diyerek göğe yükseldi ve ışık topu gibi parlamaya başladı.

Herkes olağan dışı göğe yükselen şeye baktıklarında çok geçmeden Sara olduğunu anladılar.

Sen neden göğe yükseldin diye koşarak Carol yanına geldi. Bir şey oldu sanmıştı ama Sara sadece dikkat çekmeye çalışıyordu.

Magu sei diyerek eski haline dönüp yere indi.

Senin canın falan mı sıkılıyor oyun oynamak falan mı istiyorsun diyerek Toprak yaptığı işi bırakıp yanına geldi.

Oyun oynama derdinde değilim geldiğimden beri size sesleniyorum duymuyorsunuz ben de dikkat çekmek istedim. Başarılı da oldum diyerek gülümsedi.

Hazırlık yaptığımızı görmüyor musun?

Evet beni görmeyecek kadar bir şeyler ile uğraşıyorsunuz.

Ayin törenini hazırlıyoruz diyerek Agron geldi. Seni fark etmememiz çok doğal değil mi? Hepimiz senin için yanacak vinoları hazırladık sorunsuz gitmen için.

Hey sakin olun gitmeyin üzerine sadece sesini duyuramayınca dikkat çekmeye çalıştı. Bunda bu kadar büyütecek bir şey yok.

Herhangi bir şeyi de bozmadı diyerek masumca yalnız kalan Sara'nın yanına geldi Victoria.

Baş muhafıza katılıyorum diyerek diğer tarafına da Melis geçti. Abartılacak bir durum yok çocuk değil ayrıca karşınızdaki bir Kraliçe.

Aynis de sessizce onların yanına geçti.

Ee sen azarlamadın dedi Toprak.

Bana söylenecek bir şey bırakmadılar ikisi de çok haklı yanlış yapıyorsunuz. Hepimiz bir aile gibiyiz diye saygısızlık edemezsiniz.

Ya tamam büyütülecek bir şey yok sadece biraz...

Sadece biraz ne abi ne yapmaya çalıştın kızdırmak mı istedin. Zaten yeterince sorunumuz var senin kızdırman eksik kalabilir diye çıkıştı Victoria.

Victoria abartma istersen.

Sus abi. Sen de gel canım içeriye geçelim daha yeni uyandın bir şeyler yemen gerekiyor.

Onlar içeriye girerken Toprak ve diğerleri arkalarında bakakalmıştı. Ben ne dedim ki şimdi herkes üzerime yürüdü. Her zaman ki halim bu benim.

Onları anlaman lazım diyerek Whanos yanına geldi. Sonuçta aralarındaki bağ çok güçlü ve biz bu bağı anlayamayız.

Hem ayrılacaklar bu da onlara ağır geliyor. Yıllardır hep beraberler yanındalar ama artık bunun böyle olamayacağının hepsi de farkında.

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin