Multimedya da SARA varSara ne olduğunu anlamayarak sevinç ve şaşkınlık içinde duygu durumunu kontrol edemiyordu. Birden gökyüzünde şimşekler çakıp yerde yeni ağaçlar çiçekler çıkmaya başladı ve daha sonra bir anda elinde bir ateş belirip yakınındaki ağaç yanmaya başladı. Sara duygu halini kontrol edemediği için diğer üç elementi de kullanmaya başlamıştı. Kızlar şaşkınlık içerisinde Sara'yı sakinleştirmeye ve neler olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. Victoria haykırarak AQUA neler oluyor bu Sara bu ağacı nasıl yaktı burada neler oluyor diye kükredi. Sakinleş Sara lütfen kendine gel kontrol et kendini.
AVVOLGİ LA REGİNA DELL'ACQUA E RİLASSATİ CON LA SUA TRANQUİLLİTA (SU KRALİÇEYİ SAR VE ONA HUZURUNU SUN RAHATLASIN) dedi. Biz burada ne ile uğraşıyoruz sen ne yapıyorsun. Onu şuan siz sakinleştiremezsiniz bende suya onu rahatlatmasını emrettim o kadar. Sara kendini suyun huzuruna bıraktı. Victoria etrafına bakındı ve peki bu yangını da söndür o zaman dedi. İşte bunu ben yapamam bunu ancak prensesimiz yapabilir ben ateşe hükmedemem. Ne ? diye bir ses duyuldu. Sara kendini toparlamış kızların konuştuğunu dinliyordu. Bunu ben mi yaptım. Evet efendim ve bunu ancak siz düzeltebilirsiniz. Ama nasıl ben bunu nasıl yaptığımı bile bilmiyorum. AQUA düşünerek evet şu an bunu yapmak için haliniz yok bu yüzden FREYA SOİL ve WHANOS'U çağırmalısın. Neden? Lütfen dediğimi yapın ve onları çağırın. Sara gözlerini kapattı ve onları çağırdı. Bir süre sonra üçü birden geldiler ve prensesi selamladılar. Daha sonra AQUA'YA bakıp ne oluyor diye sordular. AQUA zamanı geldi artık dördünü de kullanabiliyor. Az önce havada şimşek çaktırıp toprakta çiçek açtırdı ve gördüğünüz üzere ağacı yaktı. Peki bu nasıl oldu?
Konuşulanlardan bir anlam çıkarmaya çalışıyordum ne oluyordu burada. Ellerimle gözlerimi kapattım ve bir an başım dönmeye başladı. Biraz geçince hala anlamlandıramıyordum. Bir anda kendime bile inanamayarak YETER artık neler oluyor burada diye kükredim. Kendimden çıkan sese kendim bile inanamadım. Evet AQUA cevap ver ne oldu burada nasıl oldu seni dinliyorum dedim. Herkes korkmuş olmalı ki kızlar yerinde irkilirken diğerleri anlamsızca yüzüme bakıyorlardı. Tekrar kükreyerek sana anlat dedim AQUA diye çıkıştım. Herkes pür dikkat onu dinliyordu. AQUA kendinden emin dik bir şekilde konuya girdi. Prensesimiz hamile ve duygu değişimini kontrol edemediği için diğer üç elementi de bu şekilde kullanmaya başladı. Hala anlayamıyordum burada ne olduğunu. Bir anda her şey eski haline dönmüş sorun kalmamıştı. Galiba diğer element üyeleri güçlerini kullanarak sorunu hallettiler ama ben bunca felaketi nasıl yaptım anlayamıyordum hala. Peki ama ben bunları nasıl yaptım açıklayın bana dedim.
Şimdi sakin olun prensesim bunun bir açıklaması var zaten. Seni dinliyorum. Biliyorsunuz ki dört elementin tek bir kraliçesi var. O kraliçe bütün bu elementlerin dördünü de kullanabilen kişi yani sizsiniz. Biz bunu biliyorduk sizin özel olduğunuzu ama söyleyemiyorduk. Neden? Bunu günü gelene kadar sizden saklamamız bunun kendiliğinden ortaya çıkması lazımdı. Zamanı geldi mi yani diye sordu Victoria. Aslında daha erken ve biz buna çok şaşırdık bu kadar erken olmamalıydı.
FREYA araya girerek AQUA peki neden bu kadar erken oldu diye sordu. Söylediğim gibi prensesimiz beni çağırdı burada işim bittikten sonra eve dönüyordum. Ne oldu peki. Prensesimizin içindeki kıpırtıyı hissettim odaklanınca hamile olduğunu anladım. Hamile olduğunu kendisine söyleyince duygu değişimi anında bütün elementleri kullanmaya başladı. Ama çok erken bu olmaması lazımdı AQUA dedi FREYA. Bende biliyorum ama bir türlü anlam veremiyorum.
Bir anda WHANOS araya girerek nesini anlamıyorsunuz cevap çok basit. Herkes meraklı gözlerle ona bakarken Sara madem cevabı biliyorsun bana da anlat çıldırmak üzereyim dedi. Bunlar o kadar körleşti ki bebeğin yaydığı gücün enerjisini hissedemiyorlar. Bu sizin değil tahtın varisi prensin gücünü gösteriyor. Bunun APOL ile ne ilgisi var. Ben size APOL demedim ki tahtın varisi prens dedim. WHANOS yaklaşarak elini Sara'nın karnına koydu ve günü geldi prens gücünü buldu dedi. Doğacak bebek erkek dedi. Sara daha hamile olduğunu idrak edememişken bir de bebeğin erkek olduğunu öğrenmişti. Kekeleyerek bu - bu nasıl olur anlayamıyorum dedi Sara. WHANOS dönerek yıldız muhafızlarına baktı. Bunu siz açıklamak ister misiniz dedi. Şaşkın bir halde kızlara dönerek bu ne demek oluyor Victoria dedi. Durun ben cevaplayayım hamile olduğunu biliyorlardı ve senden sakladılar dedi WHANOS. Soran gözlerle kızlara baktı Sara. Sen bayılınca öğrendik Kral Warner bugün yemekte kendisi söylemek için hepimizden söz aldı biz de bu yüzden sakladık. Ama büyük bir hata yaptınız dedi WHANOS. Burada olanlar o yemek masasında olsa nasıl bir felakete yol açardı hiç düşündünüz mü? Sizin ondan hiçbir şey saklamamanız gerekirdi yanılıyor muyum? Evet saklamamamız gerekirdi ve herkes ile beraber mutlu olacağını düşündüğümüz için onay verdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasyGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.