GÜN BATIMI TÖRENİ

201 11 2
                                    

Multimedya da: Gözyaşı şişesi ve Sara'nın tacı var.
 
APOL büyük bir endişe ile HERA ’ya bakmaya başladı. Acaba HERA gerçekleri öğrenmiş olabilir miydi?

HESTİA buraya gel. HESTİA endişeli bir şekilde HERA’YA  doğru ilerledi. Bir sorun mu var. Gel benimle. HERA ve HESTİA bir köşeye çekilip konuşmaya başladılar.
Sen ay tanrıçası olarak onların geleceğine hiç bakmadın mı? Baktım efendim. Peki ne gördün HESTİA. Geceden daha karanlık bir siyah perde çekilmişti geleceklerine. Siz ne gördünüz peki. Senin gördüğün ile neredeyse aynı sadece tek fark. Sara hamile kalmış ve o hali ile kara ormanda birilerinden kaçıyordu orada kesildi. Ne yapacaksınız peki.

FURİNA,, buyurun efendim. Bana HELİOS ’u ( Güneş Tanrısı ) çağır. Hatta MOİRALAR ( Kader Tanrıçaları ) ve DİKE’Yİ  (Adalet Tanrıçası ) çağır adalet terazisini de yanında getirsin. Peki efendim.

Sara: Anne ne oluyor korkmaya başladım. Korkma kızım hiç bir şey olmaz. Emin misin anne tanrıça ne gördüyse gözleri büyüdü. Bilmiyorum ama söyler biraz sonra. Ben daha fazla bekleyemeyeceğim gidip soracağım. Hayır kızım olmaz Sara bekle.

Sara bir hışım ile tanrıçanın yanına geldi. Kusura bakmayın ama bir problem mi var efendim. Prenses merak etmene gerek yok bir şeyi anlamak için eşim HELİOS MOİRALAR ve DİKE’Yİ çağırdım sadece o kadar. Olsun ben yine de ne gördüğünüzü bilmek istiyorum. Peki olur söyleyeceğim. Sağ olun efendim. Geleceğinizde geceden daha karanlık siyah bir perde gördüm ve birde senin başına gelecek bir olayı.  Nedir o efendim. Hamileydin ve kara ormanda birilerinden kaçmaya çalışıyordun orada kesildi ama ne olduğunu anlamam için diğer tanrı ve Tanrıçaları çağırdım. Onlar da geldiler zaten.
HERA bizi neden çağırdın ön ritüeli yapmadın mı daha. Yaptım ama bir terslik oldu. O yüzden MOİRALAR ve DİKE’YE ihtiyaç duydum. Ne yapacaksın. İkisinin aşkını adalet terazisinde ölçüp kaderlerine bakacağım. İyi düşünmüşsün.

APOL  korkar gözlerle babasına baktı. APOL ve SARA buraya gelin. Buyurun efendim diyerek geldiler. Şimdi ikiniz de kanınızı adalet terazisinin kendinize ait bölümüne kanınızı damlatın bakalım aşkınızın adaleti ne kadarmış. Peki diyerek kanını damlattı Sara. Sıra APOL ’e geldi korkarak yaklaştı ve oda damlattı kanını.
Salonda büyük bir sessizlik oluştu herkes çıkacak sonucu ve olacakları merak ediyordu. 
Evet DİKE başla. Adaletin Terazisi hareketlenmeye başladı.

HEXA: Tam zamanında geldim yoksa adalet Terazisi gerçek sonucu gösterirdi. Salak PANAS bunu asla akıl edemezdi. Bu kadar yaklaşmışken kaybedemem bu evlilik gerçekleşecek ve o çocuk doğacak. Eşitlen adaletin Terazisi Eşitlen.
Terazi bir süre tarttı ve sonunda durdu. HERA gelecek sonuçtan o kadar emindi ki adalet terazisini eşitlenmiş görünce gözleri büyüdü. PANAS ve APOL de aynı şaşkınlık ile teraziye bakıyorlardı. Sara ise yüzünde mutluluğun verdiği şapşal gülümsemeyi belli etmemeye çalışıyordu.

Çok tuhaf açıkçası sonucu eşit beklemiyordum. Adalet terazisinde bugün aşk galip geldi ama hayatta ne olacağı belli olmaz bu yüzden MOİRALAR yani kader tanrıçaları da kaderlerine baksın emin olalım. İkinizde kader çarkına girin bakalım ne olacak. Sara kendinden emin adımlar ile çarka girerken APOL korkudan eli ayağı buz tutmuş bir şekilde girdi. Bir süre sonra MOİRALAR kader çarkını döndürmeye başladı bir taraftan da büyülü cümleler kuruyorlardı. Bir süre sonra kader Çarkı durdu. MOİRALAR ve salondaki davetliler büyük bir merak içinde beklemeye başladılar. Sonunda liderleri olan SUMAN konuşmaya başladı. Hafif pürüzler  çıksa da evliliklerinde her şey yolunda olacak HERA diyerek cümlesini tamamladı.

Benim gördüğüm şey ortada hepiniz durumdan haberdarsınız bu yüzden son kararı prenses Sara verecek. Evet güzel kızım şimdi sana soruyorum gördüklerimi bildiğin halde ay prensi APOL ile evlenmek istiyor musun? İyi düşün lütfen.  Düşünmeye gerek yok efendim ben onu ilk gördüğüm gün verdim kararımı evlenmek istiyorum. Peki güzel kızım sen bilirsin o zaman hep beraber gün batımı töreninin yapılacağı salona geçelim ve evlilik yeminini edin. Peki efendim.

Hep beraber törenin yapılacağı salona geçtiler. HERA karşılarına geçip ellerini birleştirdi. Ay ve Yıldızın çocukları bugün kalpleriniz ile verdiğiniz evlilik kararını resmiyete döküp yeminlerinizi edeceksiniz. Bende sizi yıldız ve ay tozunu birleştiren güneş tozu ile kutsayıp sizi birbirinize emanet edip taçlarınızı takacağım. Evet Sara sen başlayacaksın hazırsın değil mi? Hazırım efendim.

RUHLARIMIZ BİR ARAYA GELİP DAHA DA GÜÇLENDİĞİNDE KOCAMAN BİR DALGA GELİP BENLİĞİMİZİ YAKMAYA BAŞLADIĞINDA BİRBİRİMİZİN OLALIM SONSUZ EVREN ÜZERİNDEKİ BENLİĞİMİZ SON BULANA KADAR BİRBİRİMİZİN OLMAKTAN VAZGEÇMEYELİM YÜCE DAĞLARI DÜŞÜNÜP BULUTLARIN ÜSTÜMÜZDEN GEÇTİĞİNİ VAR SAYALIM DUDAKLARIMIZDA ÇALDIĞI BİR ARPIN TINISINI HİSSEDİP ÖMÜR BOYU BİRBİRİMİZİ SEVELİM.

APOL:  SANA ELİMİ UZATIYORUM SANA SEVGİMİ SUNUYORUM SANA DEĞER BİÇEMEM KARŞILIK OLARAK DA SANA KENDİMDEN BAŞKA BİRŞEY VEREMEM BANA KENDİNİ VERİR MİSİN? BENİMLE BU YOLCULUĞA GELİR MİSİN? YAŞADIĞIMIZ SÜRECE BİRLİKTE OLACAĞIMIZA SÖZ VERİR MİSİN? BEN APOL AY HANI SENİ KARIM OLARAK KABUL EDİYORUM ÖLÜM BİZİ AYIRANA DEK SENİ SEVİP SAYACAĞIMA YEMİN EDİYORUM

SARA: BEN SARA YILDIZSOY SEN APOL AY HANINI KOCAM OLARAK KABUL EDİP ÖLÜM BİZİ AYIRANA DEK SENİ SEVİP SAYACAĞIMA YEMİN EDİYORUM.

BEN DE GÜNEŞ ÜLKESİNİN TANRIÇASI HERA SİZİ YILDIZ VE AY TOZUNU GÜNEŞ TOZU İLE BİRLEŞTİRİP ÖLÜM SİZİ AYIRANA KADAR KUTSUYORUM BİRBİRİNİZİ HEP SAYIN VE SEVİN deyip nikah Yüzüklerini taktı. HERA cebinden bir şişe çıkarıp içini kendi göz yaşı ile doldurdu. Sara kızım bu şişedeki göz yaşım sizin evliliğinizin resmiyeti. Eğer bir gün artık birbirinizi sevmediğinizi anlayıp evliliğinizi sonlandırmak isterseniz bunu isteyip şişeyi kırmanız evliliğinizi bitirir.

Sara endişeli bir şekilde ya istemeden kırılırsa efendim.
Hayır güzel kızım bu özel bir şişe evlilik yemini için sizden biri evliliği bitirmek isteyerek yere atmadığı sürece asla kırılmaz.
Sağ olun efendim içimi rahatlattınız. HERA gülümseyerek HELİOS taç takma törenine geçebilirsin.

HELİOS: Yıldız prensesi ve ay prensini bugünkü gün batımı töreni ile birleştirdik ve bu taç töreni ile de geleceğin kral ve kraliçeleri ilan ediyorum. Sizi tebrik ederim çocuklar inşallah hep adaletli ve halkımıza karşı hoş görülü olur bu süreçte birbirinizi İncitmez ve bütün zorlu kararları en doğru şekilde verebilirsiniz. Karşınıza çıkan bütün sorunların üstesinden gelebilirsiniz. Size tüm kalbim ile mutluluklar dilerim hep mutlu olun sevgi saygı güven ve hoş görü içerisinde yaşayın evliliğinizi deyip taçlarını taktı. Gelini Öpebilirsin.

APOL Saranın alnına küçük masum bir öpücük bıraktı.

Sara arkasına döndüğünde bu mutlu anını göz yaşları içerisinde izleyen anne ve babasını gördü. Mûsâ de isteyip hızlıca anne ve babasının yanına gitti. Benim güzel gözlü babam bu şekilde ağlayıp o sevdiğim mavileri hüzne boğuyorsun. İçim acıyor sen böyle yapınca. Tamam tamam ağlamıyorum o sevdiğin maviler neşe saçıyor. Sen üzülme yeter ki. Hah işte böyle ne gerek var bu mutlu günde üzülmeye. Anne yoksa sende mi.. Hayır tabi ki ama sizi böyle görünce biraz hüzünlendim o kadar. Bugün benim en mutlu günüm ama sizi Üzgün görmek istemiyorum. Biz Üzgün değiliz meleğim dedi kral Warner bunlar mutluluk göz yaşı. Minik prensesim büyüdü çok güzel bir kadın oldu ve bugün hayatının aşkı ile evlendi biz daha ne isteriz ki. Canım annem canım babam sizi çok seviyorum deyip ikisine birden sarıldı Sara. Ne kadar belli etmemeye çalışsa da onlardan ayrıldığı için üzgündü ve gözlerinden inci gibi göz yaşı gelmeye başladı. 

İnstagram: maviates95

Bugün babalar günü ve ben bu bölümü 17 yıl önce kaybettiğim güzel gözlü babama ithaf ediyorum. Keşke bugün ona bir kere daha sarılsam doyasıya öpüp koklasam defalarca SENİ SEVİYORUM diyebilsem. Seni ÇOK ÖZLEDİM DÖNNN diyebilsem. Bugünü babasıyla geçirenler dönüp bir daha sarılsın ve ne kadar katı olsa bile seni seviyorum desin değerini kaybedince anlıyorsunuz. Artık ona hediye değil de mezarına çiçek bıraktığınız zaman. Bugünkü beğenilerinizi beğenirsiniz tabi babam için istiyorum. SENİ ÇOK SEVİYORUM GÜZEL GÖZLÜ ADAM...

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin