AŞK

1.2K 33 3
                                    

Multimedya da ay kralının hediyeleri var.

Sara hislerini kontrol etti Apol'ün. İlk görüşte aşkı hissetti. Sonra kendisinde de aynı hisler oluştu oda aşık olmuştu Apol'e.
Prensim bir isteğiniz var mı? Evet victoria. Nedir prensim. Yanıma otur seninle sohbet etmek istiyorum. Olmaz efendim prenses bana kızar. Prenses sana kızmaz benim istediğimi  söylerim hem isteklerim ile ilgilenmen gerektiğini söyledi. Peki prensim diye utangaç bir tavır ile Apol'ün yanına oturdu. 😊😊😊
Apol bir kaç kelime mırıldandı. Anlayamadım prensim dedi sara. Keşke prenses sen olsaydın. Neden ki hem ben prenses olmak istemezdim. Eğer prenses olsan seni ay ışığı tozu ile kutsar kraliçem ilan ederdim. Ama prensim siz buraya prenses sara için geldiniz. Eğer bir şansım olsaydı ilk görüşte aşık olduğum kadın ile evlenmek isterdim. Neden yapmıyorsunuz? Babam böyle uygun gördü onu çiğneyerek senin ile aşkımı yaşayamam. Eğer sende bana karşı aynı hisleri besliyor isen en azından karşılıklı olduğu için bunun ile avunurum. Sende aynı hisleri duyuyor musun.
Tam o anda victoria ve diğer korumaları içeri girdi. Tam zamanında diye düşündü sara. Hemen ayağa kalktı. Sen yerine geç dedi victoria azarlar gibi. Ona kızma prenses ben siz gidince sohbet amaçlı yanıma çağırdım. Peki o zaman prens Apol. Prenses sara benim artık gitmem lazım siz kararınızı bildirirsiniz saygılar. Peki hoşçakalın.
Apol kapıdan çıkarken victoria ya baktı ve oda eğik yüzünü hafif kaldırarak gülümsedi ona. Prensesim yüzünüzde güller açıyor anlatın artık. Prense aşık oldum ve inanamıyorum ama o da bu halimle bile bana ilk görüşte aşık olduğunu itiraf etti. Ama babası istediği için prenses ile evlenmesi gerekiyor. Prensesim buna üzülmediniz dimi hani o siz oluyorsunuz ya. Ben ne dediğimi biliyor muyum. Ayrıca bu bir suç bu yalanı ona nasıl açıklarım. Bence bu yalan sizi çok mutlu edecek prensesim. Ben hemen anneme gidip evliliğimi kabul ettiğimi bildireyim.

Kraliçe lena girebilir miyim? Gel benim güzel prensesim. Bir şey mi oldu?  Kralıma evlenmeyi kabul ettiğimi iletmenizi rica etmeye geldim. Çok sevindim kızım bu mutlu haberi iletmek benim için en güzel müjde. Sen şimdi git bende gidip baban ile konuşup kabul ettiğini bildireyim ona. Sağ olun annecim.
Kralım izniniz var mı girebilir miyim?  Gel lena bir şey mi oldu. Evet efendim kızımız sara prens ile evlenmeyi kabul etti ve benden size iletmemi rica etti. Çok sevindim lena bu kızımız için çok güzel bir evlilik olacak. Ben hemen birini gönderip ay kralına cevabımızı ileteyim. En yakın zamanda yüzükleri takalım. Elçiler hemen ay kralına gidin ve cevabımızın olumlu olduğunu en yakın zamanda düğün hazırlıklarına başlayacağımızı söyleyin. Emriniz olur kralım.
Ben yıldız kralının elçisiyim ay kralına haber getirdim onunla görüşmeliyim. Bekleyin soralım kralımıza. Sizi bekliyor girebilirsiniz. Hoş geldiniz kral warner bize ne iletmeni istedi. Kral warner cevabının olumlu olduğunu ve en yakın zamanda düğün hazırlıklarını başlatacağını bildirdi ve sizi uygun olduğunuz bir zaman sarayına bekliyor. Bana bu güzel haberi getirdiğin için sağ ol elçi bu bir kese altın senin ödülün. Sağ olun kralım. Şimdi giderken elin boş gitme bu kristal satranç takımı kralınızın. Bu gerdanlık kraliçe'nin ve bu ipek elbise ile elmas yüzükte güzel prenses saraya hediyemiz. Yarın öğleden sonra kendisini ziyaret edeceğimizi ve saygılarımı ilet. Peki efendim iyi günler.
Tanrıça hestia ve prens apol nerdeyse buraya çağırın.
Tanrıça hestia kralımız sizi ve prens apol'ü çağırıyorlar. Çık dışarı muhafız. Tanrıçam kusura bakmayın ben sadece bir elçiyim. Oğlum ile bir şey konuşuyorum çık bitince geliriz.  Peki tanrıçam. Oğlum bana doğru söyle seviyor musun prensesi. Prensesi değil anne koruyucu yıldızı victoria ona ilk görüşte aşık oldum. Ama bunu babama anlatamam. İstemiyorum evlenmem dersen baban benim sözümün üstüne söz söyleyemez. Olmaz anne babamı çiğneyemem hem önce prenses için gidip sonra koruyucusu ile olmaz. Sen bilirsin Apol ama eğer fikrini değiştirecek olursan istemen yeter. Tamam anne gidelim artık bekletmeyelim daha fazla.
Bizi çağırmışsın panas ne oldu. Hestia Apol kral warner elçi gönderip cevabının olumlu olup en yakın zamanda düğün hazırlıklarına başlayacağını iletmiş. Yarın öğleden sonra gideceğiz hazırlığınızı yapın. Tamam baba. Hestia sevinmedin mi? Hayırlısı olsun.

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin