Multimedya: Kahinin büyülü hançeri ve büyü malzemeleri
Evet şimdi bütün olanları geçtiğimize göre ne yapmam gerekiyor bebeğimi nasıl korurum. Ülkede yıldızlar dışında kalan var mı? Hayır yok hepsini uğurladım sadece yıldız perileri kaldı. Ülkeyi hemen koruma çemberine alalım. Bu kadar ile kurtulacak mıyız? Hayır kraliçe ama ilk önce bütün perileri tahtın önünde topla. Neden diye sordu Aynis. Onlara bütün bu olanları anlatacağız. Sonra ne olacak bütün periler korkar. Sonra da kraliçemizi alıp buzlar ülkesine gideceğiz. Bunlar beni kurtarmayacak değil mi Agron daha fazlası var. Üzgünüm kraliçe ama evet daha fazlası var buzlar ülkesinden sonra seni koruyabileceğimiz tek yere göndereceğiz. Orası neresi diye Toprak araya girdi. Neresi olduğunu koruma çemberini yapıp yıldızlara anlattıktan sonra konuşuruz. Siz perilere anlatırken biz de çemberi yapalım. Bizim yapabileceğimiz bir şey var mı? Biz bunu ikimiz hallederiz.
Kraliçem... Herkes sesin geldiği yöne baktı. Selam veren element bekçilerini görünce Sara bir an panikledi. Korkma kraliçe biz biliyoruz. Nasıl biliyorsunuz? Onlar bizi biz de onları biliyoruz. Element bekçileri yaklaşarak evet kraliçem dediler. Peki bana bu olanları neden anlatmadınız. Size söylemek istedik kraliçem ama büyünün etkisinde olduğunuz için ne desek imkansızdı. Haklısınız ama siz element üyesi olduğumu nereden biliyordunuz. Biz senin bütün hayatını biliyoruz kraliçem. Bu arada üzgünüz kraliçem kral ve kraliçemizin töreninde sizin yanınızda olamadık sizi zor durumda bırakmak istemedik. Biliyorum anlıyorum sizi. Benim gidip perilere her şeyi anlatmam gerekiyor siz burada kalın. Peki kraliçem. Aslından sizin de gelmeniz iyi oldu bize çember büyüsünde yardımcı olabilirsiniz. Nasıl isterseniz ne yapmamız gerekiyor. Büyüyü beraber yapacağız. Tamam siz büyüyü yapın bende halkım ile konuşayım. Agron büyüyü yapmak için muhafızların odadan çıkmasını bekledi.
Başlayalım mı Ayra? Evet başlayalım. Peki biz nasıl size yardımcı olacağız? Kan büyüsü ile koruyacağız kanınız gerekiyor. Agron büyü için gereken mumları kan tabağınız ateşi büyü kitabını ve pentagram yıldızını koydu. Eline büyülü özel bir hançer aldı. Şimdi ne yapıyoruz. Bunların etrafına oturup el ele tutuşacağız ben sizin kanınızı bu hançer ile akıtıp Ayra ile büyülü cümleleri tekrarlayacağım. Olduğunu nasıl anlayacağız. Pentagram yıldızı parlayıp çemberi oluşturacak ateş harlayıp mumlar yükselecek. Hazır mısınız zor bir büyüdür. Kraliçemiz için katlanırız hazırız. Herkes yerini aldıktan sonra ucu üçgen şeklinde üzerinde bir erkek ve kadın kafası bulunan altın hançer ile sırası ile element üyelerinin kanını aldıktan sonra karısı ve kendi kanını da akıttı. Ateşi yaktıktan sonra büyülü kitabı açtı ve el ele tutuştular. Agron ve Ayra aynı anda büyülü cümleleri yüksek sesle söylemeye başladılar.
Benedicite aquae quae sanguine gentis cum carminibus istis libera custodia whanos solo cruore sanguinis immiscere. Quis in ulteriora non prospicit extra regionem stella prædictas Fatales. Nullus possit nocere prædictas Fatales. Patriam tuendam suscepit sanguinem ignis sacer orbis. Patriam tuendam suscepit sanguinem ignis sacer orbis. Patriam tuendam suscepit sanguinem ignis sacer orbis. (Kan ile yapılan bu büyü ırkımızı korusun element bekçileri aqua freya whanos ve soil'in kanı ile birleşsin kanlarımız. Ülkeye yıldız perileri dışında kimse giremesin. perilere kimse zarar veremesin. Kanlarımızı kabul et kutsal ateş çemberi ile ülkeyi koru. Kanlarımızı kabul et kutsal ateş çemberi ile ülkeyi koru. Kanlarımızı kabul et kutsal ateş çemberi ile ülkeyi koru). Ellerinde büyük bir ışık meydana geldi arkasından kanın bulunduğu tabak devrilip ateşe döküldü ateş büyüyüp harlamaya başlayınca mumlar yükseldi. Rüzgar esmeye başlayınca büyülü kitap havaya yükseldi ve sayfalar çevrilmeye başladı en sonunda pentagram yıldızı kan ile doldu ve büyü tamamlandı. Artık ülke kan ile kutsanmış ateş çemberi ile korunuyordu kimse ülkeye ve perilere zarar veremezdi. Bu da neydi böyle dedi SOİL. Büyünün gücüydü büyü bittiğine göre kraliçeye gidip destek olalım. Hep beraber kraliçenin tahtının olduğu yere gittiler. Bütün periler toplanmış konuşmasını bekliyorlardı. Kraliçem daha konuşmadınız mı? Cesaretimi toplayamadım Ayra. İsterseniz yardımcı olalım. Yok hayır benden duymaları daha iyi.
Sevgili perilerim sizinle konuşmak istediğim çok önemli bir şey var. Sara zor da olsa başından geçenleri bütün çıplaklığı ile anlattı. Periler şaşkın bir şekilde korku ile haykırdılar. Bütün duydukları onları korkutmuştu. Sevgili perilerim korkmayın kahinler ve element bekçileri ülkeyi koruma çemberine aldılar. Sizin dışınızda hiç kimse giremez buraya ve size zarar veremez sakin olun. Ben bir süre yanınızda olamayacağım bu süreçte size önder olmak yanınızda olmak isterdim ama gitmem gerekiyor. Biliyorum ki benim yokluğumda her şey kusursuz bir şekilde devam edecektir. Size güveniyorum. Birkaç peri öne çıkarak kraliçem sizin yokluğunuzda başımızda kim olacak biz sizsiz yapamayız dediler. Yaparsınız her şey anne ve babamın ölmeden önce yürüttüğü şekilde devam edecek. Unutmayın hayat bir yolunu bulur ve devam eder ben olmasam bile. Ayrıca muhafızlarım olabilecek her değişikliği size iletecekler ben sadece oğlumun hayatı kurtarılana yanınızda olamayacağım. Hep beraber önünde onaylarcasına eğildiler. Kalkın benim şimdi dinlenmem gerekiyor yarın günün ilk ışıkları ile buradan ayrılmam gerekiyor. Sabah sizi göremem kendinize iyi bakın iyilik daima sizinle olsun. Sağ olun kraliçem sizde kendinize iyi bakın dediler. Sara arkasına döndü ve içeriye geçelim sabah hakkında konuşalım.
Evet sabah buzlar ülkesine nasıl gideceğiz sizi dinliyorum anlatın. Kraliçem büyü ile gidemeyiz bu yüzden kara ormanın içinden geçeceğiz. Kara orman mı? Toprak araya girerek orası yasaklı ve çok yakınında cadı persi var çok tehlikeli. Bu Sara'yı apaçık hedef haline getirir. Biliyorum muhafız ama buna mecburuz çünkü buzlar ülkesi kara ormanın ilerisinde kalıyor büyüyle gidemiyoruz. Peki başka yol yok mu diye sordu Victoria. Ne yazık ki yok. Elimizden geldiği kadar kraliçeyi korumaya çalışacağız. O orman güçlerimizi emiyor azaltıyor her tarafı yırtıcı hayvanlarla çevrili nasıl koruyacağız. MECBURUZ... Sara sen ne diyorsun. Mecburuz Toprak. Madem gidecek başka yolumuz yok kara ormanın içinden geçeceğiz. Bu çok tehlikeli her şey olabilir yırtıcı hayvanlar yakınında bulunan cadı persi seni korumakta zorlaşacak. Güçlerimizi kullanmakta zorluk çekiyoruz orada. Bunları bende biliyorum Toprak. Sara Toprağın elini tutarak karnına koydu ve gözlerinin içine bakarak ama o yaşamak istiyor dedi. Toprak bir süre bu şekilde kaldıktan sonra Agron'a bakarak neler yapabiliriz dedi. Korumanın bir yolunu biliyor olmalısın. Yürüyerek gideceğimiz için yırtıcı hayvanların az olduğu bölgeyi tercih edeceğiz. Kokumuzu büyü ile bastıracağız ve sessizlik büyüsü ile sesimizi duyamayacakları için hayvanlara yakalanmayız. Cadı persine girmediğimiz sürece cadılar saldıramaz. Geceleri de o uyurken ya da dinlenirken etrafını sarıp uyumadan nöbet tutacağız. Büyü ile korumak içinde büyü gücümüz azalmasın diye yanımıza gücünü emebileceğimiz büyü kitabı ve yıldız tozunu alacağız. Element bekçileri de gücü kendilerine ait olan koruyuculardan emerse kolaylıkla ormanı geçeriz sonrasında hiçbir sıkıntı olmaz. Ne zaman yola çıkıyoruz? Sabahın ilk ışıkları ile Sara'ya dönerek iyi dinlen kraliçe buna ihtiyacın olacak dedi. Kafa sallayarak odasına gitti.
İnstagram:maviates95
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasíaGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.