Düğün hazırlıkları

569 20 1
                                    


Aradan bir süre geçti sonunda söz düğün tarihine geldi. 

Kral Warner altı ay beklemek istediğini söyledi. Kızımın bütün hazırlıkları kusursuz olsun istiyorum bu yüzden altı ay sonra yapalım düğünü. Hem kızıma hediye edeceğim saray da ancak altı aya biter. Saray mı yaptırıyorsunuz? Evet kral Panas bir problem mi var. Bende Apol'den bizimle kalmalarını istemiştim. Evet bende babamın isteğini kabul ettim. Sevgili nişanlıma ve size sormadığım için kusuruma bakmayın. Oğlum ben sadece kendi sarayınızda olmak sizi mutlu eder diye düşünmüştüm. Nerede yaşayacağınız Sara ile seni ilgilendirir. Kızım sen ne diyorsun bu işe. Madem Apol de kabul etmiş ay sarayın da kalabiliriz benim için bir sorun olmaz. Eğer ilerde kendi sarayımızda yaşamak istersek oraya geçeriz. 

Evet yaşayacakları yeri hallettiğimize göre şimdi düğün tarihine geçelim Warner. Panas sen düğün dediğinde bile kızarıyor bunlar. Torun desek ne olacaklar kim bilir. Baba...tamam Sara utanma. Ben altı ayda ısrarcıyım Panas. Bende dört ayda olsun istiyorum. Çocuklar siz ne zaman istersiniz. İzniniz olursa benim bir fikrim var. Nedir oğlum. Bence özel bir gün olsun. Nasıl özel bir gün. Mesela Sara 18 yaşına girdiği gün yapabiliriz. Evet güzel fikir Warner ne zaman doğum günü. İki ay sonra. Çok yakın bir tarih aslında hiç içime sinmiyor. Lena Hestia sizin fikriniz nedir. Warner kızımız mutlu olsun ne zaman olduğu fark etmez. Hestia aynı karanlık perdeyi tekrar gördü. Hestia sen ne düşünüyorsun hayatım. Bence kusursuz bir düğün için altı ay daha makul bir süre. Peki Sara sen ne düşünüyorsun kızım. Sence de iki ay kısa bir süre değil mi? Bence de iki ay yeterli bir süre ama yine de siz bilirsiniz. Sevgili gelinim bizim tarafımızda olduğuna göre iki ay sonra düğünümüz var. Hestia son umudunu da yitirdi. Sara o kadar âşıktı ki oğluna gözü ne söylese de görmeyecekti. Onu vaz geçirmek için son umudu düğün tarihi idi ama ne yazık ki iki ay vardı sadece. 

Düğün hazırlıkları başladı her şey yolunda gidiyordu. 

Kızım kalk artık. Anne bunlar son rahat zamanlarım alt üstü bir ay daha benim nazımı çekeceksin ne olur yatsam biraz daha. Ben çekerim ölene kadar nazını peki ya Apol. Anne onun ne alakası var şimdi. Kızım aşağıda geldi babanla konuşuyor. Babamla mı dedin bir terslik mi var. Bilmiyorum seni aşağı çağırdı baban hemen bekliyor. Hemen hazırlamalıyım. Sara hemen hazırlandı ve aşağı indi. 

Kusura bakmayın efendim geç kaldım. Hoş geldin Apol. Benim için önemli değil kızım çocuk ağaç oldu seni beklemekten. Bir sorun mu var. Hayır kızım sadece senin ile birlikte dışarı çıkmak için benden izin aldı. Hazırsan çıkın. Hazırım baba. İyi eğlenceler. Babamdan izin almayı nasıl başardın. İstedim verdi. Bu kadar mı? Evet bence artık o da biliyor tek onun prensesi olmadığını. Hadi çıkalım artık vaktimiz değerli. Yağmur yağıyor. Şemsiye alayım. Bende var ikimize de yeter. 

Sara ve Apol ormana doğru yürüdüler. Bir süre sonra yağmur durdu. Bana Victoria ile yaptığın oyunu hiç unutmayacağım sevgilim. Sevgilim kulağa ne kadar hoş geliyor. Sen artık benim herşeyim bütün varlığımsın. Seni seviyorum Sara.....bende seni Apol. Bu arada bu oyunu ileride sakın çocuklarımıza anlatma. Apol bir anda duraksadı düşündü. Anlatacağım tâbi yoksa zevki çıkmaz hayatım diyerek Sara'yı öpmek için uzandı ama Sara bir anda yanağını döndü. 


Görüyor musun Ayra prensesi kendine çekmek için bir yol buluyor. Görüyorum Agron ve prenses her şeyi öğrenince çok yıkılacak. Onu bu büyünün tesirinden bir türlü kurtaramıyoruz. En iyisi düğünden önce ona her şeyi anlatmak Ayra. Tehlikeli ama haklısın. O bizim son kurtarıcımız. Apol bizi hissetti hemen saklanmalıyız. 

Ne oldu Apol birini mi gördün. Sanki biri var gibi geldi ama kimse yok hayranlardır belki. Belki de. Hadi babanı kızdırmadan seni saraya bırakayım. Tamam olur. Bu arada Sara senden bir ricam var sevgilim. Nedir. Ben yanında yokken yada baban saraydan çıkma. Endişeleniyorum. Tamam sen nasıl istersen. Hadi gidelim. 

Kızım nasıl geçti. Harikaydı anne. Sevindim güzel kızım yüzün gülüyor belli. Sara gelinlik provan var birazdan. Tamam anne üzerimi değiştirip geliyorum. Tamam canım.

Kraliçem bir önceki istediğiniz değişimleri yaptık prensesimiz giydiğinde fikrinizi söylersiniz. Ben geldim benim gelinliğim nerede. Hoş geldiniz prenses buyurun giyin üzerinizde görelim gelinliği. Aynis yardım et giyeyim. Olur gel. Rahat oldu mu. Evet. Sara yanlış anlama ama bu doğum lekesi görünüyor. Görünsün ne olacak ki. Bu lekeden kimsenin haberi yok dikkat çekmez mi. Bir şey olmaz canım. Kızlar orada fısıldaşmayı bırakın hadi. Geldim anne Aynis'e nasıl olduğunu sordum sadece. Bebeğim harika görünüyorsun. Beğendiniz mi prensesim. Çok güzel harika olmuş. İstediğiniz ekstra bir şey var mı? Hayır siz dikimi sonlandırın artık şekil bu. Beğenmenize sevindim. Ben gelinliğimi çıkartıp dinleneceğim. Akşam yemeğine geç kalma. Benim canım yemek , yemek istemiyor anne. Baban seninle özel bir şey konuşacak özellikle rica etti bebeğim. Tamam o zaman tam saatinde oradayım anne. Seni seviyorum bebeğim.


Baba... ne oldu Apol ne bu halin. Bugün Sara ile ormanda yürüdük. Haberim var oğlum. Bir şey mi oldu yoksa. Gücün muhafızları Sara'yı takip ediyorlar. Ormanda bizi izlediklerini fark ettim. Daha düğüne bir ay var ne yapacağız ya konuşurlar ise. Merak etme ben endişelendiğimi söyleyip ben yada babası olmadan saraydan çıkmamasını istedim. O ne dedi. Kabul etti. Allahtan uysal biri.

KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin