Sen ve Karen İrok musunuz? diyerek birkaç adım geriledi Ayra. Bu gerçek olamaz Donna. Onların nesli tükendi ve o gün bugündür bir daha görülmedi.
Kahin bence şu an yaptığın sadece kendini kandırmak. Aslında sen de söylediklerimin gerçek olduğunun farkındasın. Sadece doğru olmasını istemiyorsun.
Ayra arkasında duran eşi Agron'a dönerek gözlerini gözlerine kilitledi. Susuyordu belki ama gözleri ile çok şey anlatıyordu.
Sara fark etmişti kahinlerin tepkilerinin bir an da değiştiğinin. Ayra, Agron iyi misiniz? Niye bu kadar tepki verdiniz? Sara bu soruyu sorarken iki kahinin yüzlerindeki korkuyu görerek sormuştu.
Agron eşinin omzundan tutarak önemli bir şey yok Sara. Sadece iyi olmadıkları için endişelendik. Agron Sara'nın sorusuna cevap verdikten sonra bir anda Donna'nın koluna yapıştı. Öfke ile parlıyordu gözleri.
Sizden başkaları da var mı? Kaç kişisiniz amacınız ne?
Bizden başkaları da var ama hepsi nerede ve kaç kişiler bilmiyorum. Ayrıca canımı acıtıyorsun kahin. Size yardım etmek için kendi türümü tehlikeye atmış oldum. Ama sen canımı yakarak mı teşekkür ediyorsun.
Yardım mı? Siz amacınız olmadan kimseye yardım etmezsiniz. Agron elini daha da sıkılaştırarak sizin gibi mahluklara az bile. Şimdi söyle hemen amacın ne?
Bir amacım yok kahin.
Donna beni daha fazla sinirlendirmeden söyle bu iyi İrok rolünü neden yapıyorsun?
Donna'nın dudaklarından bir acı nidası döküldü. Ahh canım acıyor. Lütfen kahin canımı yakmayı bırak artık kötü bir amacım yok.
Sara öne atılarak Agron diye uyardı.
Sen uzak dur Sara belli ki bir amacı var. Bu yüzden de sana yakın olmaya çalışıyor. Karen ile ne gibi bir planları varsa seni kullanmak istiyorlar.
Donna daha fazla dayanamıyordu canının acısına. Bir anda vücudunu ısı kaplamaya başladı. Agron'un canının acısını fırsat bilerek kendini geriye çekti.
Yeter artık kahin anlıyor musun? Yeter. Yaşadıklarının geçmişin acısını benden çıkarmaya çalışma. Anlamak istemeyebilirsin ama ben sadece iyi biri olmaya çalışıyorum.
Anladın mı? İyi biri olmaya çalışıyorum. Evet haklısın başta Sara'nın gücü beni çok cezbetti yalan değil ama şimdi farklı hissediyorum.
Değişmek istiyorum.
Yürü Ayra kim ne yapmak istiyorsa yapsın biz biraz hava alalım. Tamam diyerek ikisi birlikte dışarıya çıktı.
Sara konuşulanların anlamını düşünmeye başlamıştı. Donna geçmişin acısı derken neyi kastediyordu. Geçmişte kahinler ve İroklar arasında ne geçmiş olabilirdi ki. Bunu öğrenmesi gerekiyordu.
Donna geçmişte aranızda ne geçti?
Sara geçmişin hikayesi çok acı. Benim türüm onlara büyük acılar yaşattı. Bu kadar zaman sonra karşılarına çıkmam acılarını tekrar tazeledi. Tepkilerini de acılarını da anlayabiliyorum.
Geçmişte ne oldu? Onlara ne yaptınız bu kadar tepki verecek.
Onlar aslında göründüklerinden fazlasıydı. İki kahinden fazlası. Onlar anne babaydı ta ki bizim türümüzle karşılaşana dek.
Türüm kızını ve oğlunu öldürdü. Onlar da o gün kendileri için zamanı durdurup kendilerini bizi yok etmeye adadılar. Ta ki bir gün yok olduğumuzu düşünene kadar. Ondan sonra eksik de olsa normal bir hayat yaşamayı denediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇENİN KEHANETİ LOTUS
FantasyGeceyle gündüzün tam ortasında soğuk bir kış gününde bir prenses geldi dünyaya. Lakin sevgili prensesin kaderi yüzyıllar öncesinden belliydi. Kaderinde savaş kan ve ölüm vardı. Sara bu savaşın kehanet ile can bulmuş haliydi.