ΜΑΡΙΝΑ
Διέσχιζα τους διαδρόμους του τρίτου ορόφου βιαστικά, εάν πήγαινα γρηγορότερα θα νόμιζαν ότι έτρεχα. Πιθανότατα θα έπρεπε να είχα βγάλει τα τακούνια μου και να έκανα αυτό ακριβώς... Οι περισσότεροι συνάδελφοι μου με κοιτούσαν, άλλοι με οίκτο και συμπόνια και άλλοι χαρούμενοι που επιτέλους είχα καταφέρει να σπάσω τα μούτρα μου. Με χαμηλωμένο το κεφάλι έστριψα δεξιά στον τελευταίο διάδρομο. Μου έμεναν μόνο λίγα βήματα μέχρι το γραφείο μου, εκεί θα ήμουν προστατευμένη για λίγο... τουλάχιστον αυτό ήλπιζα. Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα κοιτάζοντας πίσω μου, φοβήθηκα μήπως με ακολουθούσε κάποιος. Με ανακούφιση διαπίστωσα ότι ο διάδρομος ήταν άδειος. Έκλεισα την πόρτα και άφησα το σώμα μου να στηριχτεί πάνω της, παίρνοντας μια βαθιά ανάσα...
«Μαρίνα Ευθυμίου τι διάολο πήγες και έκανες; Τι ήταν αυτό που ξεστόμισες;» η θυμωμένη φωνή που ακούστηκε στα αυτιά μου με έκανε να πεταχτώ από τρόμο. Κοίταξα δεξιά και το βλέμμα μου, έπεσε πάνω στην κατά τα άλλα αξιαγάπητη θεία μου, που αυτή τη στιγμή, από το ύφος της καταλάβαινα ότι σίγουρα ήθελε να με σκοτώσει. «Πες μου ότι είσαι τόσο ανόητη που δεν είχες καταλάβει ότι βρισκόμασταν στον αέρα!!» Την κοίταζα χωρίς να μπορώ να μιλήσω, με είχε πιάσει πανικός και το μυαλό μου είχε μουδιάσει τόσο που δεν μου ερχόταν καμία καλή δικαιολογία. «Όχι πως αυτό θα σε έσωζε!» μου τόνισε. Την είχα βάψει... θα με έδιωχναν και θα είχαν δίκιο όσοι έλεγαν ότι δεν είχα πάρει την θέση αυτή, με την αξία μου. Προσπάθησα να μαζέψω όσο κουράγιο μου είχε απομείνει πριν ομολογήσω την επιπολαιότητα μου.
«Ήξερα... ότι βρισκόμασταν στον αέρα...» δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω καλά καλά την φράση μου όταν η Θάλεια άρχισε πάλι να ωρύεται.
«Το ήξερες; Το ήξερες και μου το λες τόσο απλά! Το ήξερες και παρόλα αυτά...»
«Θεία, δεν κατάλαβα ότι ήταν τόσο σοβαρή αυτή η είδηση... νόμιζα ότι ήταν απλά, άλλο ένα κουτσομπολίστικο ρεπορτάζ...» με αγριοκοίταξε και χαμήλωσα το βλέμμα μου ντροπιασμένη.
YOU ARE READING
Γράφω μόνο για εσένα...
RomanceΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...