ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Μέχρι σήμερα το πρωί ποτέ δεν είχα φανταστεί πως το να κάνεις έξαλλη μία γυναίκα θα μπορούσε να είναι τόσο απολαυστικό. Ειδικότερα αν αυτή η γυναίκα σε ενδιέφερε κι'όλας τότε τα πράγματα μπορούσαν να εξελιχθούν άκρως ερεθιστικά. Το πρωί η Μαρίνα ξύπνησε με εκδικητική διάθεση... ξεκίνησε να ασχολείται με την ανδρική μου ανατομία και λίγο πριν με κάνει να τελειώσω με παράτησε στο κρεβάτι ενώ εκείνη μπήκε στο μπάνιο για να ετοιμαστεί για την δουλειά. Δεν περίμενε πως θα την ακολουθούσα όμως το έκανα, ήξερα την αδυναμία που είχε σε αυτούς τους χώρους και δεν ήθελα να την απογοητεύσω! Στην αρχή προσποιήθηκε ότι ήθελε να αντισταθεί αλλά δεν είχε που να πάει στο μικρό μπάνιο και έτσι υποχώρησε αφήνοντας με να της προσφέρω μία καλημέρα αντάξια της χθεσινής καληνύχτας.
Λίγο πριν την αφήσω στο κανάλι δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από την Θάλεια. Η Μαρίνα άκουγε όσα της έλεγε σιωπηλή ρίχνοντας μου άγρια βλέμματα. Όταν ολοκλήρωσε την συνομιλία της είχα ήδη παρκάρει το αυτοκίνητο έξω από το κανάλι.
«Όλα καλά;» την ρώτησα διστακτικά για να εισπράξω ένα επικριτικό βλέμμα.
«Όχι Αλέξανδρε δεν είναι όλα καλά! Μόλις με πήρε τηλέφωνο η Θάλεια για να με ενημερώσει ότι ο κύριος Λαυρεντίου "αποφάσισε" να ξεκινήσει η εκπομπή αμέσως μετά τις γιορτές! Μου είπε πως δεν υπάρχει πρόβλημα που δεν κατάφερα να πάρω τις συνεντεύξεις που μου είχε υποδείξει, μπορώ να ξεκινήσω με ανθρώπους πιο βατούς! Το συμβόλαιο είναι έτοιμο στο γραφείο της και με περιμένει!» η ειρωνεία που υπήρχε στη φωνή της με προειδοποίησε να μην μιλήσω αλλά παρόλα αυτά το έκανα.
«Ωραία... έχεις χρόνο να προετοιμαστείς, δεν βρίσκω κάτι κακό σε αυτό!»
«Αλέξανδρε ακούς τι λες; Μου κάνουν χάρη και δεν θα δεχτώ! Αυτή η εκπομπή είναι το όνειρο μου αλλά μόνο αν το κερδίσω με την αξία μου! Θα ανέβω πάνω και θα τους πω ότι δεν δέχομαι!»
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Γράφω μόνο για εσένα...
Любовные романыΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...