κεφάλαιο 76

5.7K 702 26
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ΜΑΡΙΝΑ

Όσο οι μέρες περνούσαν αντί να συνηθίζω την παρουσία του Αλέξανδρου στη ζωή μου και στη ζωή του γιου μου τόσο δυσκολότερο μου ήταν να το αποδεχτώ. Και μόνο που ήξερα ότι εκείνος ανέπνεε κάπου γύρω μου ένιωθα την καρδιά μου να πονάει. Τον απέφευγα όσο μπορούσα και προσπαθούσα όταν τον συναντούσα ή του μιλούσα στο τηλέφωνο να είμαι ψύχραιμη και άψογα συγκροτημένη. Μετά από εκείνο το πρωινό που είχαμε περάσει μαζί δεν είχαμε μείνει ξανά μόνοι παρά μόνο την ημέρα που ο μικρός χρειάστηκε να κάνει ράμματα. Φυσικά ούτε είχε κάνει κάποια κίνηση για να με προσεγγίσει... εγώ ήμουν εκείνη που του είχα αρνηθεί μια δεύτερη ευκαιρία, εγώ ήμουν εκείνη που τον απέφευγε στέλνοντας την γιαγιά μου τα σαββατοκύριακα σπίτι του μαζί με τον μικρό αλλά εκείνος ήταν ο βλάκας που δεν έκανε τίποτα για να μου αλλάξει γνώμη!

Το μόνο που ήθελα για να τον συγχωρήσω ήταν να με καταλάβει! Να καταλάβει πόσο είχα πονέσει όταν με είχε παρατήσει, να καταλάβει ότι και εγώ όπως και εκείνος υπέφερα για αυτό που είχε συμβεί στην μητέρα του αλλά έμεινα εδώ και τον περίμενα... ήθελα να καταλάβει ότι όσο καιρό ήμουν έγκυος ευχόμουν να γύριζε και να μου ζητούσε μια απλή συγνώμη... ήθελα να καταλάβει ότι δεν μπορούμε να είμαστε μαζί γιατί τρέμω στην ιδέα ότι μπορεί να το ξανά κάνει αυτό κάποια στιγμή σε εμένα και στον γιο μας...

Από την Εύα μάθαινα τα νέα του. Είχε ξεκινήσει κάποιου είδους συνεργασίας με την Εμμανουέλλα και απ'ότι μου έλεγε πολύ συχνά τον άκουγε να μιλάει μαζί της στο τηλέφωνο. Τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα ο Αλέξανδρος έτρωγε μαζί με τον Γρηγόρη και την Εύα και πάντα έδειχνε άψογος και περιποιημένος. Όχι σαν και εμένα που γυρνούσα μέσα στο σπίτι με τις φόρμες και τα μαλλιά πάντα πιασμένα. Πιθανότατα εκείνος συνέχιζε την ζωή του χωρίς πια να νοιάζεται για εμένα. Ίσως θα έπρεπε και εγώ να έβρισκα κάποιον τρόπο και να συνέχιζα την ζωή μου... να στεκόμουν στα πόδια μου χωρίς να είμαι κολλημένη στο παρελθόν.

Γράφω μόνο για εσένα...Where stories live. Discover now