ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Το σπίτι του Λαδά ήταν ένα μικρό ανάκτορο. Ο περιφραγμένος κήπος με τα ψηλά τείχη και οι φρουροί στην είσοδο δεν άφηναν κανέναν απρόσκλητο επισκέπτη να πλησιάσει. Όταν σταμάτησα το αυτοκίνητο, ο ένας από τους δύο φύλακες με πλησίασε, ήταν κουστουμαρισμένος και οπλισμένος, καταλάβαινα ότι με παρατηρούσε με προσοχή θέλοντας να διαπιστώσει αν αποτελούσα απειλή ή όχι. Μόνο όταν του έδειξα την ταυτότητα μου χαλάρωσε και μου επέτρεψε να περάσω την πύλη. Γνώριζα πολύ καλά για ποιο λόγο υπήρχε όλη αυτή η ασφάλεια, τα τελευταία χρόνια είχαν γίνει δύο απόπειρες δολοφονίας κατά του Αγησίλαου Λαδά και ενώ πάντα είχε ασφάλεια γύρω του, από τότε τα μέτρα ασφαλείας είχαν αυξηθεί πολύ περισσότερο.
Ο Γρηγόρης με περίμενε έξω από το σπίτι καπνίζοντας ανήσυχος, αμέσως κατάλαβα ότι κάτι κακό είχε συμβεί. Το πρόσωπο του ήταν χλωμό και οι ώμοι του φαίνονταν μαζεμένοι λες και το αόρατο βάρος που σήκωνε ήταν ασήκωτο. Μόλις με είδε να ανεβαίνω τις σκάλες πέταξε το τσιγάρο του πάνω στο λευκό μαρμάρινο δάπεδο και το πάτησε με το παπούτσι του για να το σβήσει. Η δυνατή αντρίκια αγκαλιά του και τα λόγια που βγήκαν από το στόμα του με θορύβησαν ακόμα περισσότερο, κάτι πολύ σοβαρό είχε γίνει και η υπομονή μου είχε σχεδόν εξαντληθεί.
«Θέλω να ξέρεις πως ότι και να συμβεί είσαι αδερφός για εμένα και θα είμαι πάντα δίπλα σου. Ότι και αν αποφασίσεις να κάνεις από εδώ και στο εξής θέλω να το σκεφτείς βάζοντας πρώτα την λογική μπροστά... οι αποφάσεις εν βρασμό ποτέ δεν σου βγήκαν σε καλό Αλέξανδρε και το γνωρίζεις πολύ καλά!»
«Γρηγόρη λέγε τι διάολο έχει συμβεί γιατί η υπομονή μου έχει αρχίσει να εξαντλείται! Τι συμβαίνει; Έπαθε κάτι ο πατέρας σου;» εκείνη τη στιγμή μια καινούρια ιδέα τρύπωσε στο κεφάλι μου. Αναρωτήθηκα αν τον είχε ρωτήσει για την Μαρίνα και εκείνος του είχε αποκαλύψει κάτι που θα με έκανε έξαλλο. «Μήπως σου είπε κάτι για την Μαρίνα;» στο όνομα της τα μάτια του γέμισαν ένταση και η υποψίες μου επιβεβαιώθηκαν, όλη αυτή η μυστικοπάθεια είχε να κάνει με εκείνη «Λέγε!»
YOU ARE READING
Γράφω μόνο για εσένα...
RomanceΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...