κεφάλαιο 14

6.2K 666 13
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Αφού έβαλα την καλεσμένη μου σε ταξί όπως όφειλα, επέστρεψα στο σπίτι με σκοπό να συμμαζέψω λίγο την κουζίνα. Έβαλα τα πιάτα και τα ποτήρια στον νεροχύτη και πέταξα τα άδεια μπουκάλια στα σκουπίδια. Αισθανόμουν ζαλισμένος αλλά όχι τόσο ώστε να μην καταλαβαίνω τι μου γίνεται. Η συνάντηση μου με τον Γρηγόρη στον "Μπλε Λύκο" δεν ήταν πολύ έξυπνη ιδέα. Το ένα μπουκάλι κατέληξε να γίνει τρία και οι καινούριες φίλες που γνώρισε στο μπαρ κατέληξαν στο αμάξι του και στο αμάξι μου. Δεν είχα παράπονο, η κοπέλα ήταν πολύ εξυπηρετική αλλά δεν ήταν αυτό που έψαχνα. Μόλις τελειώσαμε ότι είχαμε να κάνουμε το μόνο που ήθελα ήταν να την ξεφορτωθώ. Εκείνη όμως πεινούσε και έτσι καταλήξαμε στην κουζίνα να την ταΐζω τα γεμιστά της Βασιλικής. Για να με ευχαριστήσει άρχισε να τρίβεται πάνω μου και πολύ γρήγορα την είχα βάλει πάνω στο τραπέζι. Δεν ήταν ο καταλληλότερος χώρος για να μου προσφέρει το επιδόρπιο που είχε στο μυαλό της αλλά εκείνη δεν φάνηκε να την απασχολεί.

Κλείδωσα προσεχτικά την πόρτα πίσω μου και διέσχισα τον κήπο με προορισμό το δωμάτιο μου. Μπαίνοντας μέσα άναψα το φως και έμεινα ακίνητος. Κάτι με ενοχλούσε, μου φαινόταν πολύ μικρός ο χώρος για εμένα... φυσικά εγώ ήμουν αυτός που είχε επιλέξει να μένει εδώ αντί για το πατρικό μου οπότε δεν μπορούσα να κατηγορήσω κανέναν. Κοίταξα το κρεβάτι με τα ανακατεμένα σεντόνια και η εικόνα με ξένισε. Τα τράβηξα απότομα και τα πέταξα σε μία γωνία. Έπειτα κάθισα μπροστά στον υπολογιστή και ξεκίνησα να γράφω...

Το επόμενο πρωί με βρήκε να κοιμάμαι πάνω στο γραφείο μου με μαξιλάρι το πληκτρολόγιο. Τεντώθηκα για να ισιώσω το κορμί μου από την άβολη στάση και με βαριά βήματα κατευθύνθηκα στο μπάνιο. Το άφθονο νερό που έριξα στο πρόσωπο μου με τόνωσε και με βοήθησε να ξυπνήσω. Από το παράθυρο είδα τον Λάμπρο να περιτριγυρίζει την περιοχή με τα ελιόδεντρα και κοντοστάθηκα για λίγο παρατηρώντας τον. Τα φρόντιζε με σχολαστικότητα και εκείνα για να τον ευχαριστήσουν κάθε χρόνο του έδιναν το λάδι τους.

Γράφω μόνο για εσένα...Where stories live. Discover now