ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Εδώ και ένα μήνα το μόνο που έκανα ήταν να δουλεύω προσπαθώντας να βγάλω αυτή τη γυναίκα από το μυαλό μου. Είχα ελαττώσει το ποτό και σχεδόν είχα κόψει το τσιγάρο. Δεν έβρισκα πια καμία ευχαρίστηση σε αυτές τις καταχρήσεις. Η Βασιλική με κοιτούσε περίεργα και όταν νόμιζε ότι δεν την έβλεπα έκανε τον σταυρό της. Οι εργασίες στο σπίτι είχαν ξεκινήσει εδώ και λίγες μέρες, ο Άρης και το συνεργείο του φρόντισαν να μεταφερθούν όλα τα πράγματα του δεύτερου ορόφου σε ένα κοντέινερ που είχαν τοποθετήσει στην άκρη του κήπου έτσι ώστε όταν τελείωναν οι εργασίες να μπορούσα ευκολότερα να διαλέξω ποια πράγματα θα χρησιμοποιούσα ξανά και ποια όχι.
Όσες φορές είχα βγει για ποτό, είχα επιλέξει να επισκεφθώ τον "Μπλε Λύκο", η Βανέσα και ο Ραμόν ήταν φίλοι και ένιωθα άνετα μαζί τους. Κάποιες φορές ο Ραμόν προσπάθησε να μου ανοίξει κουβέντα για την Μαρίνα αλλά του το έκοβα. Είχα βάλει σκοπό να την ξεχάσω και θα το έκανα. Μέχρι τώρα βέβαια πάντα τύχαινε να επιστρέφω μόνος στο σπίτι, όχι πως δεν είχα προσφορές, απλά η ανάγκη μου για σεξ είχε κατά κάποιον τρόπο... κοπάσει! Υπέθετα ότι απλά περνούσα μία φάση και σύντομα θα έβρισκα ξανά τον παλιό μου εαυτό.
Σήμερα είχα παραδώσει το βιβλίο μου ολοκληρωμένο και διορθωμένο στον εκδοτικό οίκο και ο Γρηγόρης με έπεισε να βγούμε να το γιορτάσουμε παρέα με δύο συναδέλφους του που συχνά κάναμε παρέα. Είχα πολύ καιρό να βγω βράδυ στην Αθήνα και έτσι δέχτηκα. Κανένας όμως δεν με είχε προειδοποιήσει για αυτό που θα ένιωθα μπαίνοντας στο μπαρ του ρεστοράν... Το βλέμμα μου έπεσε αμέσως πάνω της και η θερμοκρασία μου ανέβηκε στα ύψη, καθόταν σταυροπόδι πάνω σε ένα σκαμπό, μιλούσε χαϊδεύοντας με τα ακροδάχτυλα της τον λαιμό της... τρελαινόμουν να βυθίζω το πρόσωπο μου στην καμπύλη του λαιμού της, να ανασαίνω το άρωμα της...
παρατήρησα το προφίλ της, προσπάθησα να βρω κάποιες ατέλειες πάνω της που θα με απωθούσαν αλλά δεν κατάφερα να βρω ούτε μία. Αυτή η γυναίκα στοίχειωνε το μυαλό μου όλη μέρα, όσο και αν ήθελα να το αρνηθώ τώρα που την είχα μπροστά μου δεν μπορούσα. Την έβλεπα να συζητάει και προσπαθούσα να ακούσω τον ήχο της φωνής της, την παρακολούθησα να σηκώνει το ποτήρι της, να το τσουγκρίζει με της Εύας και τέλος να το φέρνει στο στόμα της... όταν έγλειψε τα χείλη της κόντεψα να εκραγώ από την ένταση. Η αναστάτωση που ένιωσα στο παντελόνι μου, μου θύμισε ξανά ότι ήμουν άντρας και ήμουν έτοιμος να γίνω για ακόμα μια φορά κυνηγός, εκείνη θα ήταν το θήραμα μου και αυτή τη φορά δεν θα την άφηνα να μου ξεφύγει τόσο εύκολα.
YOU ARE READING
Γράφω μόνο για εσένα...
RomanceΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...