ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Είχα καιρό να νιώσω τόσο θυμό για μια γυναίκα που ποθούσα, για την ακρίβεια πριν την Μαρίνα ποτέ! Είχε καταλάβει ότι είχε την δύναμη να με τρελαίνει και το έκανε. Την τελευταία φορά που την είδα πριν τρεις μέρες, την στιγμή που την άφηνα κάτω από την πολυκατοικία που έμενε ο παππούς της, με είχε φτάσει σε σημείο να είμαι τόσο έξαλλος μαζί της που συγκρατιόμουν με κόπο να μη ξεσπάσω. Όσο απομακρυνόμουν σκεφτόμουν όλα όσα της είχα πει... δεν θα μπορούσα να έχω γίνει πιο κατανοητός. Την ήθελα και όχι μόνο για μια νύχτα, την ήθελα και την ήθελα ολόκληρη!
Εκείνο το βράδυ τηλεφώνησα στον Γρηγόρη και κανονίσαμε να βρεθούμε σε ένα μπαρ κοντά στο ξενοδοχείο που είχα κλείσει δωμάτιο για να μείνω. Όταν ήρθε με βρήκε στο μπαρ, μπροστά μου είχα άθικτο ένα ποτήρι με ουίσκι και ήμουν έτοιμος να τα σπάσω όλα. Χωρίς κανέναν πρόλογο του είπα ότι είχα πάει στο σπίτι της και του διηγήθηκα όλα όσα είχαν συμβεί εκεί. Όση ώρα μιλούσα εκείνος χαμογελούσε... που και που άφηνε να βγει από το στόμα του κάποιο επιφώνημα αλλά κατά τα άλλα απλά με άκουγε με προσοχή. Όταν τελείωσα ότι είχα να πω, ήπια μία γερή γουλιά από το ουίσκι μου και τον κοίταξα. Είχε το ύφος, εκείνου που γνωρίζει ένα τεράστιο μυστικό και καίγεται να σου το αποκαλύψει, αλλά πρώτα θέλει να σε βασανίσει. Τον ρώτησα γιατί με κοίταζε έτσι και εκείνος ανασηκώνοντας τα φρύδια του ξαφνισμένος άρχισε να γελάει. Όταν ηρέμησε και αφού είδε ότι τα νεύρα μου ήταν τεντωμένα γύρισε και μου είπε ότι όλα αυτά ήταν συμπτώματα που μόνο ένας ερωτευμένος έχει. Μου τόνισε πως η ερωτική εξομολόγηση που λίγη ώρα πριν είχα κάνει στην Μαρίνα την έπιασε απροετοίμαστη και σίγουρα θα χρειαζόταν μερικές ώρες μέχρι να το επεξεργαστεί.
Το ίδιο βράδυ την στιγμή που έβγαινα από το ντους, άκουσα τον ήχο μηνύματος στο κινητό μου. Ήλπιζα ότι θα ήταν εκείνη και δεν έπεσα έξω. Βέβαια το μήνυμα που μου έστειλε δεν ήταν αυτό που περίμενα.
YOU ARE READING
Γράφω μόνο για εσένα...
RomanceΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...