ΜΑΡΙΝΑ
Το εστιατόριο στο οποίο είχε κλείσει τραπέζι ο κύριος Λαυρεντίου ήταν ένα από τα γνωστότερα της Αθήνας και πιο πολυσυζητημένα για την εξαιρετική του κουζίνα και την ευφάνταστη διακόσμηση του. Για να δειπνήσεις εκεί έπρεπε να έχεις κάνει κράτηση εβδομάδες νωρίτερα. Δεν είχα ιδέα πως το είχε καταφέρει. Αφού μας συνόδεψαν στο τραπέζι μας, παραγγείλαμε και πριν ακόμα έρθουν τα ποτά μας ξεκινήσαμε να μιλάμε για την σημερινή συνέντευξη.
Η γραμματέας του κύριου Καραπάνου με είχε ειδοποιήσει χθες το βράδυ ότι σήμερα το πρωί μπορούσαμε να πραγματοποιήσουμε την συνέντευξη. Η χαρά μου ήταν μεγάλη, το ίδιο και η αγωνία μου. Χωρίς να χάσω καιρό, τηλεφώνησα στην Θάλεια και της είπα ότι χρειαζόμουν ένα συνεργείο για την συνέντευξη και εκείνη φυσικά φρόντισε να έχω τους καλύτερους.
Παρά το άγχος που ένιωθα όλα πήγαν καλά. Ήταν μια όμορφη και ήρεμη συζήτηση μεταξύ εμένα και του βουλευτή χωρίς να λείπουν οι έντονες δηλώσεις που χρειαζόταν μία καλή συνέντευξη! Εκτός από τις προγραμματισμένες ερωτήσεις υπήρξαν κι'άλλες που προέκυψαν στην πορεία και έδωσαν μια πιο προσωπική νότα στην κουβέντα μας. Ο Καραπάνου ήταν ένας εξαιρετικός κύριος που αγαπούσε την χώρα του και ενδιαφερόταν ουσιαστικά για αυτήν. Οι αγώνες που είχε δώσει κατά καιρούς τον χαρακτήριζαν και τον είχαν κάνει τον άνθρωπο που ήταν σήμερα. Ήταν απόλαυση να τον ακούς να μιλάει και η αλήθεια ήταν πως όταν τελείωσε ο χρόνος που κατάφερε να μας εξασφαλίσει, σχεδόν δύο ώρες, ένιωθα πως είχαμε πολλά να πούμε ακόμα. Αφού τον ευχαρίστησα θερμά, βοήθησα τα παιδιά να μαζέψουν τα φώτα, τις κάμερες και τον υπόλοιπο εξοπλισμό και επέστρεψα πίσω στο κανάλι.
Η Θάλεια μόλις έμαθε ότι είχα επιστρέψει θέλησε αμέσως να δει το υλικό. Αφού το παρακολούθησε με προσοχή κρατώντας σημειώσεις, σηκώθηκε όρθια, με πλησίασε και με αγκάλιασε σφιχτά δίνοντας μου συγχαρητήρια για την καλή δουλειά. Έπειτα με οδήγησε στο μοντάζ και αφού έδωσε κάποιες οδηγίες με άφησε να ολοκληρώσω την δουλειά μου, κρίνοντας εγώ τι έπρεπε να μείνει και τι όχι από τις δύο ώρες της συνέντευξης.
YOU ARE READING
Γράφω μόνο για εσένα...
RomanceΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...