ΜΑΡΙΝΑ
Απογοητευμένη έκλεισα το τηλέφωνο και αναστενάζοντας κοίταξα γύρω μου. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι του ορόφου είχαν φύγει και εκείνοι που εργάζονταν ακόμα έδειχναν να είναι απορροφημένοι στους υπολογιστές τους. Κόντευε οκτώ το βράδυ και ένιωθα πτώμα. Ο Λαυρεντίου μου είχε παραχωρήσει αυτό το γραφείο για να μπορώ να δουλεύω πιο άνετα, μου είχε προτείνει να κάνω έρευνα για τους υποψήφιους καλεσμένους έτσι ώστε να είμαι καλά ενημερωμένη για την ζωή και τη δράση τους πριν μιλήσω μαζί τους. Βέβαια εδώ και ένα μήνα έκανα μόνο έρευνα, μιας και δεν είχα καταφέρει να κλείσω καμία από τις συνεντεύξεις που περίμενε. Τα ονόματα που είχε επιλέξει από την λίστα μου, ήταν ένας πολιτικός, ένας εισαγγελέας και το τρίτο όνομα, αυτό που μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση ήταν το όνομα του συγγραφέα Άλεξ Νέγκρο. Δεν μπορούσα να καταλάβω τι τους είχε πιάσει όλους με αυτόν τον άνθρωπο.
«Ακόμα έτσι κάθεσαι;» η φωνή της Εύας πάντα ηχούσε στα αυτιά μου σαν ένα ευχάριστο διάλειμμα από την τρέλα της καθημερινότητας. Ευτυχώς που υπήρχε και εκείνη, τις τελευταίες εβδομάδες με προμήθευε με σνακ, καφέδες και μερικά πικάντικα κουτσομπολιά που κυκλοφορούσαν στο κανάλι για να ξεφεύγει λίγο το μυαλό από την μαυρίλα που με κατέκλυζε. Ήμουν τόσο απορροφημένη από την ανάγκη μου να πετύχω που είχα ξεχάσει τις εξόδους, τον ύπνο και πολλές φορές περνούσε ολόκληρη μέρα μέχρι να θυμηθώ να φάω κάτι. Εν μέρει έφταιγε η αγωνία για το αν θα κατάφερνα να πάρω έστω και μία συνέντευξη και από την άλλη η σκέψη του Αλέξανδρου συνέχιζε να με βασανίζει. Τουλάχιστον όσο δούλευα ξεχνιόμουν και ο πόνος γινόταν λιγότερο αισθητός.
«Νομίζω ότι τελείωσα για σήμερα... μόλις τώρα μιλούσα με τον εκδοτικό οίκο του Άλεξ Νέγκρο και μου αρνήθηκαν για ακόμα μία φορά! Το κακό είναι ότι έχω ζητήσει επανειλημμένα να μιλήσω με τον υπεύθυνο, κάποιον Αντρέα Πέτρου και πάντα είναι πνιγμένος! Όπως μου τόνισαν σήμερα για εκατοστή φορά ο κύριος Νέγκρο δεν δίνει συνεντεύξεις και ο κύριος Πέτρου δεν έχει καθόλου χρόνο για χάσιμο!» όσο θυμόμουν το ύφος της κοπέλας που μου μίλησε γινόμουν έξαλλη, ήταν τόσο ειρωνικό και υποτιμητικό, λες και μου αρνιόταν να πάρω συνέντευξη από την ίδια την Βασίλισσα Ελισάβετ! Στο κάτω κάτω σήμερα το μόνο που ζήτησα ήταν να μιλήσω με αυτόν τον Πέτρου!
YOU ARE READING
Γράφω μόνο για εσένα...
RomanceΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...