κεφάλαιο 18

5.8K 644 26
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


ΜΑΡΙΝΑ

Το επόμενο πρωί σηκώθηκα έχοντας χάλια διάθεση. Όλα μου έφταιγαν και πάνω απ'όλα εκείνος. Για αρχή δεν είχα τι ρούχα να βάλω, η Θάλεια δεν είχε προβλέψει ότι θα κάτσω μια εβδομάδα εδώ και μου είχε βάλει μόνο δύο αλλαξιές, τις οποίες είχα βαρεθεί να φοράω. Επίσης η προθεσμία που μου είχε δώσει εκείνος έληγε σήμερα και αύριο θα έπρεπε να φύγω από εδώ μέσα. Αυτή τη στιγμή, αυτό δεν το έβρισκα και πολύ κακό, όχι έπειτα από την χθεσινή συζήτηση που είχαμε. Ήταν απίστευτο που πίστευε ότι τα είχα με τον κύριο Λαυρεντίου, τον πατέρα του! Μαζί με όλα αυτά είχα και την Θάλεια, που μου έλεγε να κάνω υπομονή, όμως είχαν περάσει τόσες μέρες και τίποτα δεν είχε αλλάξει.

Ξάπλωσα στο πάτωμα και ξεκίνησα να εκτελώ μερικές ασκήσεις γιόγκα, πολύ γρήγορα με τις πρώτες βαθιές αναπνοές ένιωσα να ηρεμώ. Όσο περνούσε η ώρα τόσο καλύτερα ένιωθα. Το μυαλό μου ξεθόλωσε και όλα γύρω μου άρχισαν να ξεκαθαρίζουν. Τίποτα δεν είχε χαθεί για εμένα, και στο κανάλι να μη ξανά γύριζα, εάν η Θάλεια κατάφερνε να αποσύρει τη μήνυση ο Προκοπίου, υπήρχαν χιλιάδες πράγματα να κάνω. Θα μπορούσα να δουλέψω σε κάποια εφημερίδα, σε κάποιο άλλο κανάλι, σίγουρα κάτι θα έβρισκα να κάνω! Με αυτό στο μυαλό μου και με την διάθεση μου να έχει βελτιωθεί αισθητά έκανα ένα γρήγορο ντουζ και αμέσως μετά πήγα στην κουζίνα για να ετοιμάσω έναν δυνατό καφέ.

Η κυρία Βασιλική βρισκόταν ήδη εκεί και άπλωνε φύλλο στη μια πλευρά του πάγκου. Ο τρόπος που το έκανε μου θύμισε την γιαγιά μου. Οι κινήσεις της, έδειχναν μεγάλη εμπειρία και μπορούσα να βάλω στοίχημα ότι το είχε κάνει άπειρες φορές! Την πλησίασα και την καλημέρισα ξαφνιάζοντας την.

«Μαρίνα μου καλημέρα! Δεν σε κατάλαβα που μπήκες... αυτό το φύλλο σήμερα δεν θέλει να μου κάνει την χάρη.»

«Τι εννοείται; Εμένα μου φαίνεται εξαιρετικό!» πραγματικά φαινόταν τόσο ψιλό, σχεδόν διάφανο!

Γράφω μόνο για εσένα...Where stories live. Discover now