ΜΑΡΙΝΑ
Είχα την αίσθηση ότι βρισκόμουν ξαπλωμένη κάτω από τον ήλιο, πάνω σε ένα στρώμα θαλάσσης, ήρεμη και γαλήνια... ξαφνικά όμως κάποιος τάραξε τα νερά και βρέθηκα να βουτάω στη θάλασσα, επέπλεα νιώθοντας ελεύθερη από κάθε τι που με στεναχωρούσε απολαμβάνοντας το δροσερό νερό πάνω στο καυτό μου σώμα. Το νερό όμως αντί να σβήνει την θέρμη που ένιωθα την έκανε εντονότερη...
«Μαρίνα άφησε τον εαυτό σου ελεύθερο...» αυτή η βραχνή αισθησιακή φωνή ήταν τόσο γνώριμη, τόσο οικεία... έκανα αυτό που μου είπε και ένιωσα όλο μου το κορμί να δονείται από έναν οργασμό που δεν ήξερα από πού προήλθε. «Μπράβο το κορίτσι μου...» άκουσα πάλι την ίδια φωνή, χάιδευε τα αυτιά μου τόσο όμορφα... άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον Αλέξανδρο να μου χαμογελάει κατεργάρικα. Τότε κατάλαβα τι είχε συμβεί και έκλεισα ξανά τα μάτια μου βάζοντας τα χέρια μου στο πρόσωπο μου. Ντρεπόμουν τόσο πολύ, όσο εγώ κοιμόμουν εκείνος ασχολιόταν με την ικανοποίηση μου! «Καλημέρα υπναρού...» τον κοίταξα και από το ύφος του κατάλαβα ότι πραγματικά θα ήταν μια καλή μέρα.
«Καλημέρα... σε ευχαριστώ πολύ για το ιδιαίτερα απολαυστικό ξύπνημα!» του είπα χαρίζοντας του το πιο φωτεινό μου χαμόγελο.
«Στη διάθεση σου όποτε θέλεις!» ήταν ξαπλωμένος στο πλάι και στηριζόταν στον αγκώνα του, θα μπορούσε κάλλιστα να φιγουράρει στις σελίδες κάποιου περιοδικού. Αυτός ο άνθρωπος ακόμα και αγουροξυπνημένος με τα μαλλιά του ατημέλητα φώναζε σεξ από μακριά.
«Νομίζω ότι θα ήθελα να ανταποδώσω το ευχάριστο ξύπνημα...» του είπα ενώ με το χέρι μου χάιδεψα το στέρνο του και σιγά σιγά άρχισα να κατηφορίζω.
«Είσαι ευπρόσδεκτη να μου κάνεις ότι θέλεις...» το στόμα του βρέθηκε πάνω στο δικό μου και η άτακτη γλώσσα του με αποσυντόνισε για ακόμα μια φορά, κατείχε πολύ καλά την τέχνη του φιλιού και μπορούσε εύκολα να με κάνει να παραδοθώ χωρίς να μπορώ να αντιδράσω. Τον δάγκωσα και με κοίταξε ανασηκώνοντας το φρύδι του,
YOU ARE READING
Γράφω μόνο για εσένα...
RomanceΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...