κεφάλαιο 47

6.3K 693 22
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Ήμουν ξαπλωμένος στο κρεβάτι και την παρακολουθούσα να πηγαινοέρχεται από το μπάνιο στην ντουλάπα και από την ντουλάπα στον καθρέφτη. Την είχε πιάσει παροξυσμός επειδή είχε αργήσει αλλά εγώ απολάμβανα το θέαμα. Κυκλοφορούσε μόνο με τα εσώρουχα της... και η αλήθεια ήταν ότι ήθελα να σηκωθώ και να κολλήσω το κορμί μου στο δικό της αλλά όταν πριν μερικά λεπτά της αποκάλυψα τις προθέσεις μου με αγριοκοίταξε επικίνδυνα και έτσι αποφάσισα να το αφήσω για κάποια άλλη στιγμή.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και τεντώθηκα, αμέσως το βλέμμα της έπεσε πάνω μου και κατηφόρισε στην εμφανώς ερεθισμένη στύση μου. Πέρασα από μπροστά της ατάραχος και την είδα να υγραίνει τα χείλη της... είχα πάνω της την ίδια επίδραση που είχε και εκείνη πάνω σε εμένα, ήταν πολύ ικανοποιητικό να το γνωρίζω αυτό.

«Συγνώμη που πας έτσι; Είσαι γυμνός!» μου είπε και της έριξα ένα πονηρό βλέμμα γεμάτο υποσχέσεις.

«Πάω στο μπάνιο και ναι, είμαι γυμνός!» έμεινα ακίνητος «Μήπως θέλεις να με εκμεταλλευτείς; Είμαι πρόθυμος να σε αφήσω... όπως ήμουν και χθες το βράδυ... και σήμερα τα ξημερώματα...» σήκωσε το βλέμμα της απηυδισμένη και γύρισε στον καθρέφτη για να ολοκληρώσει το μακιγιάζ της. «Μάλλον είσαι αρκετά χορτασμένη για άλλον ένα γύρο!» την ήθελα πολύ και μου ήταν αδύνατον να το κρύψω.

«Αλέξανδρε!» με κοίταξε μέσα από τον καθρέφτη φανερά εκνευρισμένη «Έχω αργήσει και εσύ το κάνεις ακόμα πιο δύσκολο! Δεν γίνεται να κυκλοφορείς γυμνός μέσα στο σπίτι, μπορεί να είναι η Εύα εδώ!» την πλησίασα από πίσω χωρίς να την αγγίξω,

«Το ξέρεις όπως και εγώ ότι δεν είναι εδώ η Εύα... σε πόση ώρα πρέπει να είσαι στη δουλειά;»

«Σε μισή ώρα πρέπει να είμαι εκεί, έχω ραντεβού στο μοντάζ και μου είπαν να μην αργήσω! Θα πρέπει να αλλάξω δυο λεωφορεία, αν έρθουν στην ώρα τους ίσα που προλαβαίνω!» υπολόγισα πόση ώρα χρειαζόμασταν με το αμάξι και αποφάσισα ότι ήταν αρκετή. Την πλησίασα περισσότερο και ακούμπησα τα χέρια μου στη μέση της ενώ την άγγιζα με την στύση μου.

Γράφω μόνο για εσένα...Where stories live. Discover now