κεφάλαιο 16

6K 687 38
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ΜΑΡΙΝΑ

Ποτέ στη ζωή μου δεν ήμουν αχάριστη και δε θα ξεκινούσα τώρα. Αυτός ο άνθρωπος μπορεί να ήταν ο χειρότερος οικοδεσπότης που θα μπορούσε να μου έχει τύχει αλλά παρόλα αυτά είχα κάνει μια συμφωνία μαζί του και έπρεπε να την τηρήσω. Έτσι λοιπόν, μετά από πολύ σκέψη και αφού έφαγα το βραδινό μου, αποφάσισα να του κάνω την χάρη, αλλά με τον δικό μου τρόπο! Ευτυχώς στο μικρό δωμάτιο με τα απορρυπαντικά υπήρχε εκτός από πλυντήριο και στεγνωτήριο. Θα του έκανα την μπουγάδα αλλά εννοείται πως δεν θα το έκανα στο χέρι!

Φόρεσα πλαστικά γάντια και άνοιξα τον σάκο. Έπαθα σοκ! Ο σάκος δεν είχε μέσα ρούχα, είχε μόνο εσώρουχα! Δικά του εσώρουχα! Έβγαλα ένα μαύρο μπόξερ κρατώντας το μόνο με τα δύο δάχτυλα και το πέταξα μέσα στον κάδο. Τα υπόλοιπα τα έριξα μέσα όπως όπως χωρίς να τα αγγίξω. Το περίεργο ήταν ότι φαινόντουσαν καθαρά, τουλάχιστον όπως τα είδα από απόσταση. Έκλεισα την πόρτα του πλυντηρίου, πρόσθεσα απορρυπαντικό και γύρισα τον διακόπτη στους σαράντα βαθμούς. Πέταξα τα γάντια και έκλεισα την πόρτα πίσω μου ευχόμενη να μην ήταν πράγματι τόσο ευαίσθητα όσο ισχυριζόταν. Όταν επέστρεψα στο δωμάτιο μου είδα τρεις αναπάντητες κλήσεις από την Εύα, χωρίς να χάσω άλλο χρόνο της τηλεφώνησα.

«Έλα Εύα μου, πως είσαι; Είδα ότι με έπαιρνες...»

«Σου έχω νέα! Αλλά πρώτα πες μου εσύ που ήσουν και δε το σήκωνες;» κάθισα στο κρεβάτι οκλαδόν και της είπα τι είδους ρούχα μου είχε φέρει ο Αλέξανδρος για να πλύνω. Γελούσε τόσο πολύ που μου ήρθε να της το κλείσω αλλά ευτυχώς η απειλή μου έπιασε τόπο και σταμάτησε.

«Χαίρομαι που διασκεδάζεις με τον πόνο μου!» της είπα ενοχλημένη

«Εγώ Μαρίνα μου προσπαθώ να δω την καλή πλευρά των πραγμάτων! Εσύ δεν μου είχες πει ότι αυτός ο Αλέξανδρος, αν εξαιρέσουμε τον κακότροπο χαρακτήρα του, είναι πολύ γοητευτικός;»

Γράφω μόνο για εσένα...Where stories live. Discover now