ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Το ραντεβού με τον Ιωάννη Πέτρου και τον γιό του Αντρέα, πήγε πολύ καλά. Όλοι ανεξαιρέτως μείναμε ευχαριστημένοι από την συμφωνία και το μέλλον προβλεπόταν επιτυχημένο και κερδοφόρο. Μετά τις υπογραφές πήγαμε όλοι μαζί για φαγητό και αργότερα επισκεφθήκαμε τα καινούρια γραφεία του εκδοτικού για να συναντήσουμε την υπεύθυνη, της ομάδας του δημιουργικού. Η Μαρία Γληνού, ήταν μια ευγενική γυναίκα κοντά στα σαράντα, με μεγάλα μυωπικά γυαλιά και υπέροχο χαμόγελο. Μετά από τόσα χρόνια που επιμελούνταν τα εξώφυλλα των βιβλίων μου είχε έρθει η στιγμή να με γνωρίσει και προσωπικά. Μιλήσαμε για το εξώφυλλο του καινούριου μου βιβλίου και μου παρέθεσε κάποιες ιδέες που της είχαν έρθει εκείνη τη στιγμή στο μυαλό.
Η Εμμανουέλλα δεν εμφανίστηκε καθόλου, ούτε στη συνάντηση για τις υπογραφές ούτε και αργότερα στα γραφεία του εκδοτικού. Η τελευταία μας συνάντηση δεν είχε πάει πολύ καλά, ο Γρηγόρης είχε φροντίσει να ενημερώσει τον Ιωάννη Πέτρου για την δυσαρέσκεια μου απέναντι στην συμπεριφορά της κόρης του και ήμουν σίγουρος ότι ο ίδιος, της είχε απαγορέψει να εμφανιστεί απόψε. Οι ώρες περνούσαν και ανυπομονούσα να επιστρέψω στο σπίτι. Ο Γρηγόρης, την στιγμή που φεύγαμε από τα γραφεία της εταιρίας μου πρότεινε να πάμε για ένα χαλαρό ποτό. Προσπάθησα να αρνηθώ λέγοντας του ότι έπρεπε να δουλέψω αν ήθελα να είμαι εντάξει με τις ημερομηνίες του συμβολαίου μου αλλά εκείνος δεν δεχόταν το όχι σαν απάντηση. Τελικά του έκανα τη χάρη και τον ακολούθησα στο μπαρ ενός πολύ γνωστού ξενοδοχείου, μια μικρή ορχήστρα έπαιζε απαλή τζαζ μουσική και αμέσως ένιωσα να χαλαρώνω.
Εκείνος είχε όρεξη για κουβέντα ενώ εγώ το μόνο που σκεφτόμουν ήταν τι έκανε η Μαρίνα μόνη στο σπίτι. Το πρωί, όταν την είδα να μιλάει έξω με τον Λάμπρο δίστασα να της μιλήσω... αργότερα το είχα μετανιώσει αλλά ήταν αργά. Είχα σκοπό μόλις επέστρεφα σπίτι να της ζητούσα συγνώμη και να της πρότεινα να... δεν ήξερα τι ακριβώς θα της πρότεινα. Σίγουρα ήθελα να περάσουμε την βραδιά μαζί αλλά δεν ήταν μόνο αυτό το ζητούμενο. Απολάμβανα την παρέα της και αρκετές φορές σήμερα είχα πιάσει τον εαυτό μου να την σκέφτεται. Ο Γρηγόρης κατάλαβε ότι είχα αλλού το μυαλό μου και με έδιωξε κακήν κακώς αφού πρώτα κανόνισε να συναντηθεί με μία εντυπωσιακή κοκκινομάλλα σε κάποιο από τα δωμάτια του ξενοδοχείου.
YOU ARE READING
Γράφω μόνο για εσένα...
RomanceΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...