κεφάλαιο 27

6.7K 718 21
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Δεν χρειάστηκα παραπάνω από δέκα λεπτά για να τοποθετήσω και να ρυθμίσω την τηλεόραση. Εκείνη καθόταν στο περβάζι του παραθύρου και διάβαζε το βιβλίο της, δηλαδή το βιβλίο μου, χωρίς να μου δίνει σημασία. Κάτι είχε συμβεί όσο έλειπα, η συμπεριφορά της είχε αλλάξει τελείως και ήταν φανερά εκνευρισμένη. Ίσως βέβαια να έφταιγα και εγώ που δεν της είχα δώσει το τηλέφωνο του Ραμόν... της είπα ότι θα το κανόνιζα και θα το έκανα, ήμουν άνθρωπος που κρατούσε τον λόγο του.

Όσο την παρακολουθούσα τόσο σκεφτόμουν τα λόγια του Γρηγόρη. Με είχε πάρει νωρίτερα τηλέφωνο για να με ενημερώσει για το αυριανό ραντεβού. Οι δικηγόροι του εκδότη μου, είχαν στείλει ήδη τα διορθωμένα συμβόλαια και αφού τα μελέτησε βρήκε ότι όλα είχαν καλώς και το μόνο που έλειπε ήταν οι υπογραφές μας. Όταν τελείωσε η συζήτηση για τα επαγγελματικά με ρώτησε για την Μαρίνα. Του είπα ότι περάσαμε το βράδυ μαζί και εκείνος μου συνέστησε προσοχή. Για κάποιο λόγο πίστευε πως ο πατέρας μου είχε στείλει την Μαρίνα εδώ με σκοπό να με έχει από κοντά. Ο Γρηγόρης δεν ήξερε τι ήθελε να κερδίσει με αυτό αλλά γνώριζε πολύ καλά τον Λαυρεντίου και δεν του είχε καμία εμπιστοσύνη. Για πρώτη φορά από την στιγμή που πάτησε το πόδι της στο σπίτι μου, ενδιαφέρθηκα να μάθω όσα περισσότερα μπορούσα για αυτή τη γυναίκα και με λίγα λόγια μου είπε την ιστορία της όπως την γνώριζε εκείνος.

Η Μαρίνα Ευθυμίου ήταν είκοσι οκτώ ετών και είχε κάνει σπουδές δημοσιογραφίας. Εδώ και δύο χρόνια δούλευε στο κανάλι. Κατά καιρούς είχε εμφανιστεί σε διάφορα πάνελ εκπομπών και τον τελευταίο καιρό εργαζόταν σαν κεντρική παρουσιάστρια στην μεσημεριανή ζώνη. Μου ανέφερε το σκάνδαλο που είχε ακουστεί λίγες μέρες νωρίτερα, για τον υπουργό υγείας, τον Προκοπίου και μου αποκάλυψε ότι εκείνη ήταν που του είχε κάνει τη ζημιά χωρίς αποδείξεις, μόνο με κακόβουλα σχόλια και υποθέσεις. Η μήνυση που εκκρεμούσε εις βάρος της, ήταν ο λόγος που αυτή τη στιγμή είχε βρει άσυλο στο σπίτι μου.

Γράφω μόνο για εσένα...Where stories live. Discover now