ΜΑΡΙΝΑ
Καθώς διέσχιζα την σάλα του εστιατορίου για να φθάσω στο τραπέζι μας, είχα την εντύπωση πως όλοι με κοίταζαν, λες και ήξεραν τι είχα κάνει μόλις τώρα, λίγα μέτρα μακριά τους. Ήμουν αναψοκοκκινισμένη, τα μάγουλα μου έκαιγαν και το μόνο που ήθελα ήταν να φτάσω στην καρέκλα μου πριν καταρρεύσω. Με χαρά είδα ότι στο ποτήρι μου είχε σερβιριστεί ήδη το κρασί που είχαμε παραγγείλει, το πήρα στα χέρια μου και ήπια λαίμαργα.
«Είσαι εντάξει Μαρίνα μου;» η Εύα με κοίταζε με πραγματικό ενδιαφέρον.
«Εντάξει είμαι... απλά διψούσα!» ήπια άλλη μια γουλιά και παραλίγο να πνιγώ όταν τον είδα να κατευθύνεται στο τραπέζι του κοιτώντας με πεινασμένα. Το βλέμμα του φώναζε σεξ από μακριά και ένιωσα το στόμα μου να στεγνώνει... πως ήταν δυνατόν να κάμπτει τις αντιστάσεις μου τόσο εύκολα; Με ένα του μόνο βλέμμα, με έναν του μόνο ψίθυρο ήμουν έτοιμη για εκείνον...
«Βλέπω ότι βρήκες την πηγή πάντως...» η Εύα του έριξε μια ματιά και μετά μου χαμογέλασε «και πραγματικά είναι μια πολύ ωραία πηγή με γάργαρο νερό!!» δεν είχε ιδέα! Παρόλα αυτά έπρεπε να σταματήσω να τον σκέφτομαι γιατί αν η Εύα μας καταλάβαινε θα γινόταν ανυπόφορη.
«Μπορούμε να μη μιλάμε για τον Αλέξανδρο;»
«Μπορούμε, όμως δεν θα έχει ενδιαφέρον η βραδιά μας έτσι! Δες πως σε κοιτάζει...» του έριξα μια ματιά και τον έπιασα να με κοιτάζει. «Εντάξει, τώρα σε καταλαβαίνω! Πώς να του αντισταθείς; Είναι δυνατόν να ζεις στο ίδιο σπίτι με αυτόν τον άντρα και να μην τον θες στο κρεβάτι σου;»
«Αυτά τελείωσαν...» τόσες εβδομάδες αυτό έλεγα στον εαυτό μου και εκείνος, μέσα σε δέκα λεπτά κατάφερε να με τρελάνει πάλι!
«Δε νομίζω, αν κρίνω από τον τρόπο που κοιτάζεστε μάλλον θα έχουμε καινούρια δράματα! Από την στιγμή που τον είδες έξω στο μπαρ αναστατώθηκες, για να μη πω ότι την ώρα που πήγες στην τουαλέτα σε ακολούθησε!» γούρλωσα τα μάτια μου και προσπάθησα να μιλήσω αλλά δεν κατάφερα να βγάλω μία ολοκληρωμένη λέξη, μόνο μπερδεμένες συλλαβές χωρίς νόημα. «Το ήξερα!! Το ήξερα!!» αναφώνησε και την κοίταξα τρομοκρατημένη.
KAMU SEDANG MEMBACA
Γράφω μόνο για εσένα...
RomansaΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...