ΜΑΡΙΝΑ
Την επόμενη μέρα πήγαμε στο Παλάτι του Κοινοβουλίου (Palatul Parlamentului). Εκτός από το κτήριο που φαινόταν τεράστιο, ανάλογο μέγεθος είχε και ο προάυλιος χώρος που το περιτριγύριζε. Μπήκαμε από την κεντρική είσοδο και αμέσως διέκρινα την πολυτέλεια που υπήρχε διάχυτη στην μεγαλοπρεπή αίθουσα. Πλησιάσαμε το γραφείο της υποδοχής και μας είπαν πως η πρώτη ξενάγηση θα ξεκινούσε σε δέκα λεπτά. Δώσαμε τις ταυτότητες μας και σε αντάλλαγμα μας κρέμασαν στον λαιμό από ένα πάσο.
Ο ξεναγός μας, λεγόταν Αλεξάντρου και από την πρώτη στιγμή φάνηκε πως του άρεσε η δουλειά του. Μιλούσε απλά και κατανοητά για όλα όσα μας έδειχνε εξιστορώντας μας την ιστορία του κτηρίου και του ανθρώπου που κρυβόταν πίσω από αυτό. Δεν ήταν περήφανος για το κομμουνιστικό καθεστώς που υπήρχε τότε όπως και οι περισσότεροι Ρουμάνοι και μας εξήγησε πως ενώ χάθηκαν χιλιάδες άνθρωποι για να χτιστεί όλο αυτό, δεν μπορούσαν πια να γυρίσουν πίσω και η ξενάγηση στο κτήριο ήταν φόρος τιμής σε αυτούς και όχι στον Τσαουσέσκου.
Το παλάτι είχε δώδεκα ορόφους, περισσότερα από χίλια δωμάτια και αρκετές υπόγειες αίθουσες. Άφησε να εννοηθεί πως οι όροφοι ήταν πολλοί περισσότεροι αλλά κανένας δεν ήξερε πόσοι ακριβώς. Για την κατασκευή του είχαν χρησιμοποιηθεί εκατό της εκατό υλικά προερχόμενα από την Ρουμανία, μάρμαρα, πέτρες, ξύλα, κρύσταλλοι και αμέτρητα τετραγωνικά μέτρα μάλλινων χαλιών.
Οι πολυέλαιοι, τα μωσαϊκά και όλη η διακόσμηση που υπήρχε στο παλάτι έδειχνε την υπερβολή που διέκρινε τον Τσαουσέσκου και την μεγαλομανία του. Για να μας δείξει σε τι σημείο είχε φτάσει η παράνοια του, μας ανέφερε πως επειδή ήθελε τα πάντα να προέρχονται από την Ρουμανία, ακόμα και το μετάξι που είχαν φτιαχτεί οι κουρτίνες που κρέμονταν στα πανύψηλα παράθυρα του κτηρίου, σκέφτηκε την λύση και εισήγαγε μεταξοσκώληκες από την Ιαπωνία για να παράγει το δικό του μετάξι.
ESTÁS LEYENDO
Γράφω μόνο για εσένα...
RomanceΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...