ΜΑΡΙΝΑ
Δεν μπορούσα να καταλάβω τι τον είχε ωθήσει να πιει τόσο πολύ αλλά απολάμβανα αυτή την πλευρά του Αλέξανδρου. Όταν μου ζήτησε να πέσω στο κρεβάτι μαζί του νόμιζα πως απλά με ήθελε δίπλα του για να κοιμηθεί, εκείνος όμως με τράβηξε στην αγκαλιά του και άρχισε να με φιλάει αγγίζοντας το σώμα μου ερωτικά...
«Σε θέλω...» η φωνή του ήταν βραχνή, ερωτική και αμέσως ένιωσα το κορμί μου να ανάβει για εκείνον. Ρουφούσε τα χείλη μου με πάθος ώσπου η γλώσσα του συνάντησε την δικιά μου και άρχισε να γεύεται τα βογκητά ευχαρίστησης που έβγαιναν από το στόμα μου. Ένιωσα τα δάχτυλα του να ταξιδεύουν στους γοφούς μου και με επιδεξιότητα ανασήκωσαν το μεταξωτό νυχτικό. Τα χέρια του χούφτωσαν τα οπίσθια μου και με πίεσε πάνω στην στύση του κάνοντας με να νιώσω πόσο πολύ τον ήθελα. Με μία απότομη κίνηση ανακάθισε βάζοντας με να περάσω τα πόδια μου γύρω από την μέση του. Έφερα τα χέρια μου στους ώμους του και εκείνος συνέχιζε να με φιλάει με περισσότερο πάθος, αχόρταγα λες και είχε μέρες να με δει.
Κάποια στιγμή σταμάτησε και με κοίταξε στα μάτια με βλέμμα θολό από το ποτό και ίσως από την αναστάτωση. Απλά με κοίταζε και εγώ του χαμογέλασα παραμερίζοντας ένα τσουλούφι που έπεφτε στο μέτωπο του. Οι μικρές γραμμές γύρω από τα μάτια του φαινόντουσαν πιο έντονες κάνοντας τον να φαίνεται θλιμμένος.
«Ξέρεις τι σημαίνεις για εμένα... είσαι αυτή που πάντα έψαχνα, αυτή που ποτέ δεν πίστευα πως θα καταφέρω να βρω... είσαι η λύτρωση μου από όλα τα δεινά, δεν μου αξίζεις αλλά σε θέλω δικιά μου...» τα λόγια του με είχαν αφήσει άναυδη, ένιωσα τα μάτια μου να βουρκώνουν από αγάπη για αυτόν τον άντρα που τόσο αναπάντεχα είχε μπει στη ζωή μου και πολύ γρήγορα είχε γίνει τόσο σημαντικός για εμένα.
«Σε αγαπάω...» μόνο αυτό κατάφερα να πω και αυτή τη φορά τα δικά μου χείλη αναζήτησαν τα δικά του.
YOU ARE READING
Γράφω μόνο για εσένα...
RomanceΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...