ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Τους τελευταίους τρεις μήνες είχα συναντηθεί με την Μαρίνα μόνο δύο φορές, είχε αποφασίσει να με αποφεύγει και το έκανε με επιτυχία. Όποτε ο μικρός έπρεπε να έρθει στο σπίτι μου εκείνη φρόντιζε να στέλνει μαζί την γιαγιά της. Η Βασιλική χαιρόταν διπλά, πρώτον επειδή είχε αποκτήσει τρομερή αδυναμία στον γιο μου και δεύτερον επειδή η γιαγιά της Μαρίνας είχε αποδειχτεί η τέλεια φιλενάδα για εκείνη. Μετά τα πρώτα σαββατοκύριακα που όλοι φοβόμασταν πως θα τα πήγαινε ο μικρός χωρίς την μητέρα του, όλα κύλησαν όμορφα και οι δύο γυναίκες αδημονούσαν για αυτές τις συναντήσεις. Όταν την συνόδευε και ο άντρας της, ο παππούς Πέτρος, τότε ο Λάμπρος έβγαζε το τάβλι και οι δύο άντρες έβαζαν σκοπό να παίξουν όσο περισσότερες παρτίδες μπορούσαν.
Το καλοκαίρι είχε μπει για τα καλά και ο κήπος του σπιτιού ήταν ομορφότερος από ποτέ. Καθόμασταν έξω, στην πίσω αυλή κάτω από τις λεύκες και ο μικρός προσπαθούσε να σταθεί στηριζόμενος στην καρέκλα που καθόμουν. Από την προηγούμενη εβδομάδα προσπαθούσε να κάνει μερικά βήματα μόνος του και σήμερα έβλεπα πως μάλλον θα τα κατάφερνε. Οι δύο γυναίκες τον παρακολουθούσαν και μιλούσαν για μία καινούρια συνταγή, εγώ τον κοίταζα και σκεφτόμουν την Μαρίνα. Όταν ήθελε να μάθει για τον μικρό τηλεφωνούσε στο σπίτι και μιλούσε με την Βασιλική ή την γιαγιά της, πιθανότατα δεν είχε σκοπό να μου ξανά μιλήσει σύντομα, για εκείνη δεν ήμουν τίποτα περισσότερο από έναν άντρα που την είχε παρατήσει.
Μετά από εκείνο το πρωινό που είχαμε περάσει μαζί όλα είχαν ξεκαθαρίσει μέσα μου. Ποτέ δεν θα αγαπούσα κάποια άλλη όσο είχα αγαπήσει εκείνη. Το αστείο ήταν πως στην αρχή δεν πίστευα τόσο σε αυτή τη σχέση, απλά περνούσαμε καλά. Εικόνες από την αρχική μας γνωριμία άρχισαν να έρχονται στην μνήμη μου και χαμογελούσα... Θυμήθηκα τότε που την είχα βρει στην κουζίνα μου και την είχα περάσει για βοηθό της Βασιλικής, το ύφος της όταν με έβλεπε να πίνω τον καφέ της ήταν ξεκαρδιστικό! Αργότερα όταν είχε μαρτυρήσει στην Βασιλική ότι με είχε τσακώσει να κάνω σεξ στην κουζίνα ήθελα να την σκοτώσω, επέλεξα όμως να την βασανίσω βάζοντας την να πλύνει τα εσώρουχα μου... το έκανε και ας έδειχνε πόσο με μισούσε.
Εκείνο το βράδυ που την είχα ακούσει να κλαίει είχα αρχίσει να μαλακώνω και τελικά κατέληξα με ένα αρκετά βαθύ κόψιμο στο κεφάλι που εκείνη βάλθηκε να φροντίσει με πολύ υπομονή... Προσπάθησα να θυμηθώ το πρώτο μας φιλί, την είχα φιλήσει όταν μου είχε φέρει την μπουγάδα μου στο σπιτάκι του κήπου όπου έμενα, ενώ μια άλλη γυναίκα βρισκόταν μέσα στο μπάνιο... στην πραγματικότητα όμως δεν ήταν αυτό το πρώτο μας φιλί. Το πρώτο φιλί που καιγόμουν να ενωθώ μαζί της ήταν όταν την είδα να μπαίνει στην κουζίνα φορώντας στο πρόσωπο της μια γελοία μάσκα ομορφιάς. Ήταν αξιολάτρευτη! Καθόμουν με την Εύα χωρίς εκείνη να γνωρίζει ποιος πραγματικά ήμουν, όταν επέστρεψε η Μαρίνα με καθαρό πρόσωπο μας κοίταζε μαγκωμένη. Τελικά η Εύα δεν ήταν από τα άτομα που κρατούσαν το στόμα τους κλειστό για πολύ και έτσι έμαθα πως για εκείνες ήμουν ο "κύριος σεξ στην κουζίνα"! Μετά από αυτό, το μόνο που σκεφτόμουν ήταν ότι την ήθελα και όχι μόνο στην κουζίνα, παντού! Μου ζήτησε να μείνει η Εύα στο σπίτι και για πληρωμή έλαβα ένα φιλί που έκρυβε μέσα του αθωότητα, πάθος, ένταση, ανακούφιση και λαχτάρα. Αυτό ήταν το πρώτο μας αληθινό φιλί...
YOU ARE READING
Γράφω μόνο για εσένα...
RomanceΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...