κεφάλαιο 72

6.1K 740 30
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Μετά από εκείνο το βράδυ στο σπίτι της, που λίγο πολύ μου είχε ομολογήσει πως δεν ήμουν ο μοναδικός άντρας στη ζωή της το διάστημα που ήμασταν μαζί, δεν την ξανά είδα. Ακόμα και στο ραντεβού που είχαμε για το τεστ DNA επέλεξα να μείνω κλεισμένος μέσα σε ένα δωμάτιο ξέροντας πως εκείνη βρισκόταν μονάχα λίγα μέτρα μακριά.

Ο μικρός, μου έμοιαζε πολύ και δεν είχα αμφιβολία για το αν ήμουν ο πατέρας του, το ένιωθα και το ήλπιζα. Η Μαρίνα όμως μου είχε παίξει άσχημο παιχνίδι, ίσως για αυτό δεν είχε κάνει το παν για να με βρει όταν είχε μάθει για την εγκυμοσύνη, ίσως να μην ήξερε άν το παιδί ήταν δικό μου και έτσι είχε προτιμήσει να το κρατήσει μυστικό.

Την ίδια μέρα που μου πήραν δείγμα, συνάντησα τον Γρηγόρη και του ανακοίνωσα πως σαν δικηγόρος και φίλος μου που ήταν τόσα χρόνια, θα έπρεπε να βρει ένα τρόπο να βλέπω το παιδί όσο πιο συχνά μπορούσα. Δεν του άφησα περιθώριο να μου αρνηθεί, καταλάβαινα ότι τον έφερνα σε δύσκολη θέση αλλά θα ήταν προτιμότερο να την συνετίσει εκείνος παρά κάποιος άλλος συνάδελφος του. Έπειτα από την συζήτηση που είχαμε του είπα ότι θα έφευγα από την Αθήνα και θα επέστρεφα ξανά όταν θα έβγαιναν τα αποτελέσματα. Έτσι και αλλιώς η συμμαχία που είχα συνάψει με την Εύα είχε λάβει τέλος και δεν θα κατάφερνα να βλέπω τον γιο μου.

Η Βασιλική και ο Λάμπρος με υποδέχτηκαν στο σπίτι με χαρά, δάκρυα και πολύ φαγητό. Με ρώτησαν για τον καιρό που έλειπα και τους είπα όλα όσα ήθελαν να μάθουν. Μέσα από αναφιλητά η Βασιλική με έβαλε να της υποσχεθώ πως ποτέ ξανά δεν θα εξαφανιζόμουν έτσι ξαφνικά χωρίς κάποια ειδοποίηση και ο όρκος που της έδωσα ήταν πέρα για πέρα τίμιος.

Τα νέα του σπιτιού δεν ήταν πολλά. Ήξερα πως ο πατέρας μου το επισκεπτόταν συχνότερα από παλιά και βοηθούσε τον Λάμπρο με τον κήπο. Είχαμε μιλήσει αρκετές φορές στο τηλέφωνο αλλά δεν είχαμε πολλά να πούμε. Το διάστημα που ήμασταν μαλωμένοι ήταν μεγάλο και είχε κάνει αρκετή ζημιά στην ήδη προβληματική σχέση μας. Λίγες μέρες πριν, σε μία βραδινή συζήτηση που είχαμε μου είχε αναφέρει πως ξεκίνησε να βγαίνει πάλι με την Θάλεια. Η αλήθεια ήταν πως ποτέ δεν είχε παραδεχτεί παλαιότερα ότι ήταν μαζί αλλά από την στιγμή που μου το είχε ομολογήσει συμπέρανα πως πίστευε ότι το γνωρίζαμε και εγώ και η Μαρίνα.

Γράφω μόνο για εσένα...Where stories live. Discover now