ΜΑΡΙΝΑ
Όταν σχόλασα ο Αλέξανδρος με περίμενε έξω από το κανάλι ακουμπισμένος στο αμάξι του. Έμοιαζε σαν σταρ του σινεμά και ήταν όλος δικός μου!! Είχε αλλάξει ρούχα και φαινόταν πολύ πιο χαλαρός. Με κοίταζε με εκείνο το πονηρό σέξι χαμόγελο θυμίζοντας μου όλα όσα είχαμε κάνει στις τουαλέτες λίγες ώρες πριν. Από την ώρα που είχε φύγει μου είχε στείλει αρκετά μηνύματα και όλα είχαν να κάνουν με εμένα και τις ατίθασες ορμές μου... στο τελευταίο έγραφε "Αν ήξερα ότι σου αρέσει τόσο πολύ το σεξ στις τουαλέτες θα φρόντιζα να κάνω τα μπάνια του σπιτιού μου μεγαλύτερα... ίσως και να προλαβαίνω να αλλάξω τα σχέδια!! Εσύ τι λες;" Φυσικά δεν του είχα απαντήσει! Τον πλησίασα και στάθηκα απέναντι του, προσπάθησα να παραστήσω την παρεξηγημένη αλλά δεν τα κατάφερα. Με δύο μεγάλες δρασκελιές με έφτασε και εκεί που περίμενα πως θα με αρπάξει στην αγκαλιά του εκείνος απλά χάιδεψε το μάγουλο μου.
«Είσαι πολύ όμορφη...» η φωνή του ταίριαζε με το χάδι του, ήρεμη και απαλή.
«Σε ευχαριστώ...» όταν έσκυψε και με φίλησε ένιωσα τα πόδια μου να λυγίζουν. Άραγε έτσι ένιωθαν όσοι ήταν ερωτευμένοι;
«Αλέξανδρε... αισθάνομαι τόσο όμορφα όταν είμαστε μαζί που φοβάμαι...» δεν μπορούσα να εξηγήσω το συναίσθημα ανησυχίας που ένιωθα.
«Όταν είσαι μαζί μου δεν χρειάζεται να φοβάσαι τίποτα!» κοίταξα βαθιά στα μάτια του και είδα ότι εννοούσε την κάθε του λέξη. Αυτό όμως δεν με έκανε να νιώσω καλύτερα, μιας και ο φόβος που ένιωθα είχε να κάνει με το πώς θα αισθανόμουν όταν δεν θα ήμασταν μαζί. Προτίμησα να διώξω αυτές τις σκέψεις από το μυαλό μου και να απολαύσω την υπόλοιπη μέρα μαζί του!
«Πάμε σπίτι; Δεν έχω μαγειρέψει τίποτα! Βλέπεις είχα κόσμο στο σπίτι το σαββατοκύριακο και δε με άφησε να πλησιάσω καθόλου την κουζίνα, οπότε θα συμβιβαστείς με καμία μακαρονάδα!»
YOU ARE READING
Γράφω μόνο για εσένα...
RomanceΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...