κεφάλαιο 77

6K 706 34
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ΜΑΡΙΝΑ

Αφού τακτοποιηθήκαμε όλοι στα δωμάτια μας συναντηθήκαμε στην πίσω αυλή για να πιούμε καφέ από τα χεράκια της Βασιλικής. Το σκεπαστό μαζί με τα δέντρα που έστεκαν ολόγυρα πρόσφεραν έναν υπέροχο παχύ ίσκιο που κρατούσε μέχρι αργά το μεσημέρι. Ο Άγγελος είχε μπει ήδη στην ειδική πισίνα του και έπαιζε με τα παιχνίδια που ήταν διασκορπισμένα γύρω του. Κάθε τόσο προσπαθούσε να σηκωθεί αλλά όλο και κάποιο καινούριο παιχνίδι του τραβούσε το ενδιαφέρον και έστρεφε την προσοχή του εκεί. Μόλις κάθισα η Βασιλική έσπευσε να δει αν όλα ήταν καλά.

«Μαρίνα μου τακτοποιήθηκες επάνω;» ο Αλέξανδρος είχε επιμείνει να κοιμηθώ στην δική του κρεβατοκάμαρα, είχε βάλει και την κούνια του μικρού εκεί για να είμαστε πιο άνετα. Εκείνος θα κοιμόταν στο δωμάτιο που χρησιμοποιούσα παλιά, η Θάλεια με τον κύριο Όμηρο θα έπαιρναν την δεύτερη κρεβατοκάμαρα στον πάνω όροφο και η Βασιλική με τον Λάμπρο θα κοιμόντουσαν στο σπιτάκι του κήπου που έτσι και αλλιώς είχε γίνει πια δεύτερο σπίτι τους όπως έλεγαν.

«Μια χαρά! Το κρεβάτι είναι τεράστιο και είμαι σίγουρη πως θα είναι όσο μαλακό φαίνεται!» της απάντησα με ενθουσιασμό.

«Θάλεια μου εσείς τακτοποιηθήκατε πάνω; Χρειάζεστε κάτι άλλο;» αυτή η γυναίκα χαιρόταν όταν μπορούσε να φανεί χρήσιμη.

«Δεν νομίζω ότι χρειαζόμαστε κάτι άλλο, τα έχεις φροντίσει όλα!» Εκείνη την στιγμή οι τρεις άντρες έκαναν την εμφάνιση τους ο ένας πίσω από τον άλλον.

Πρώτος ο κύριος Όμηρος, φορούσε μια υφασμάτινη βερμούδα με λινό πουκάμισο και έμοιαζε πολύ νεότερος από την ηλικία του, πίσω του ακολουθούσε ο Λάμπρος μαυρισμένος από τον ήλιο φορώντας ένα ψάθινο καπέλο και τρίτος, αλλά όχι καταϊδρωμένος ο Αλέξανδρος! Η μορφή του έκανε την θερμοκρασία του σώματος μου να ανέβει επικίνδυνα... Τα μαλλιά του ήταν ατημέλητα ως συνήθως αλλά αυτό που με έκανε να χάσω την μιλιά μου ήταν ότι φορούσε μόνο ένα χαμηλοκάβαλο τζιν και τίποτα άλλο! Το κορμί του ήταν σμιλεμένο και σφιχτό, με κάθε του βήμα οι μύες του χόρευαν κάτω από το δέρμα του κάνοντας με να βογκάω μέσα μου...

Γράφω μόνο για εσένα...Where stories live. Discover now