κεφάλαιο 54

5.6K 696 41
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Πριν κατέβω στον κάτω όροφο για να συναντήσω τον παππού μου, άρπαξα ένα μπλουζάκι από την ντουλάπα και έριξα άλλη μια ματιά στην γυμνή γυναίκα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου. Με κοιτούσε να φεύγω δαγκώνοντας τα χείλη της και αναστενάζοντας μου ζήτησε να μην αργήσω να γυρίσω γιατί όπως μου τόνισε με χρειαζόταν... επειγόντως! Της υποσχέθηκα πως θα ήμουν σύντομα κοντά της και έκλεισα την πόρτα πίσω μου βρίζοντας την ώρα που ο παππούς μου είχε όρεξη για κουβέντα. 

Στο κεφαλόσκαλο κοντοστάθηκα και προσπάθησα να ηρεμήσω, δεν ήθελα να πάω κάτω στην κατάσταση που βρισκόμουν, ο ερεθισμός μου μέσα από το τζιν φαινόταν αρκετά και δεν ήθελα να του δώσω περισσότερους λόγους συζήτησης. Αφού ηρέμησα κάπως κατέβηκα κάτω και βρήκα τον παππού μου να κάθεται σε μία από τις πολυθρόνες στο μικρό σαλόνι. Δίπλα του είχε ένα μπουκάλι παλαιωμένο κονιάκ και δύο ποτήρια... ήξερα ότι δεν υπήρχε αλκοόλ σε αυτό το σπίτι παρά μόνο μερικά μπουκάλια κρασί για την σημερινή μέρα, οπότε ήμουν σίγουρος ότι το είχε φέρει εκείνος μαζί του.

Τον πλησίασα και κάθισα δίπλα του βάζοντας το ένα μου πόδι πάνω στο άλλο. Μου έριξε μόνο μία ενοχλημένη ματιά και χωρίς να πει κουβέντα συμπλήρωσε καινούρια ποσότητα στο ποτό του. Δεν ήξερα τι είχε συμβεί για να έχει έρθει εδώ σήμερα σε αυτή τη διάθεση. Όλα αυτά τα χρόνια του είχα κάνει πολλά και σπάνια θύμωνε με την συμπεριφορά μου. Έβαλε ποτό στο άδειο ποτήρι και μου το πρόσφερε αλλά εγώ το αρνήθηκα. Για σήμερα είχα πιει ήδη ένα ποτήρι κρασί και δεν είχα σκοπό να πιω άλλο. Όπως το τσιγάρο έτσι και το ποτό το είχα σχεδόν κόψει, ένα μήνα τώρα. Πίστευα πως θα ήταν πιο δύσκολο απ'ότι είχε αποδειχτεί αλλά τελικά τα είχα καταφέρει με κάποιον τρόπο. Νόμιζα ότι το είχα κάνει για εκείνη αλλά τελικά το είχα κάνει για εμένα...

«Όπως σου είπα δεν πίνω πια τόσο πολύ...» με αγριοκοίταξε σιωπηλός και ήπιε λίγο από το ποτό του. Παρατήρησα το πρόσωπο του για μερικά δευτερόλεπτα και πρόσεξα πως τους τελευταίους μήνες που είχα να τον δω κάτι είχε αλλάξει, έμοιαζε κουρασμένος. Αυτό βέβαια μπορεί να συνέβαινε λόγο του πρόσφατου ταξιδιού του «Τι συμβαίνει παππού; Γιατί είσαι τόσο επιθετικός σήμερα;»

Γράφω μόνο για εσένα...Where stories live. Discover now