ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Το μαγαζί που είχαμε δώσει ραντεβού με την Εμμανουέλλα βρισκόταν στο κέντρο. Φτάνοντας εκεί, ζήτησα από τον υπεύθυνο να με οδηγήσει σε ένα απομονωμένο τραπέζι για να μπορέσουμε να μιλήσουμε χωρίς να έχουμε αδιάκριτα βλέμματα πάνω μας. Εμένα μπορεί να μη με αναγνώριζε κανένας αλλά το δικό της πρόσωπο ήταν αρκετά γνωστό. Πολύ συχνά βρισκόταν καλεσμένη σε τηλεοπτικές εκπομπές, παρέα με διάφορους συγγραφείς, παρουσιάζοντας κάποιο καινούριο βιβλίο. Το πρόσωπο της είχε ταυτιστεί με τον εκδοτικό οίκο "Πέτρου" και δεν περνούσε απαρατήρητη.
Με την Εμμανουέλλα είχαμε ένα ιδιαίτερο δέσιμο. Την εποχή που ο πατέρας της διάβασε το πρώτο μου χειρόγραφο, εκείνη είχε μόλις τελειώσει το σχολείο. Εκείνες τις μέρες είχε ξεκινήσει να δουλεύει στον εκδοτικό οίκο, ενώ παράλληλα παρακολουθούσε μαθήματα διοίκησης και οικονομίας στο πανεπιστήμιο. Ο πατέρας της, νομίζοντας ότι θα είμαι μια εύκολη περίπτωση, λόγου του νεαρού της ηλικίας μου, είχε την φαΐνή ιδέα να με αναλάβει εκείνη προσωπικά και να γίνει ο σύνδεσμος μου με τον εκδοτικό. Αν και τότε το είχε κάνει για καλό, θέλοντας να μπει η κόρη του στην οικογενειακή επιχείρηση με κάποιον εύκολο συνεργάτη, αργότερα σίγουρα το μετάνιωσε!
Ο εκδοτικός οίκος άνηκε στην οικογένεια της εδώ και πολλές δεκαετίες και ήταν ο μεγαλύτερος της χώρας. Εκείνη και ο αδερφός της, ακολουθούσαν πιστά τα βήματα του πατέρα τους και του παππού τους με αποτέλεσμα κάθε χρόνο η επιχείρηση να αποφέρει κέρδη εκατομμυρίων ευρώ. Όταν το βιβλίο μου άρχισε να ξεπουλάει με μεγάλη ταχύτητα, χωρίς καμία διαφήμιση ή προώθηση, ο πατέρας της, Ιωάννης Πέτρου, θέλησε να με βάλει να υπογράψω ένα μεγάλο συμβόλαιο το οποίο και αρνήθηκα. Από τότε, το κάθε συμβόλαιο που υπογράφω είναι μόνο για έναν χρόνο, μόνο για ένα βιβλίο και πάντα υπάρχει μέσα ο όρος ότι θα μιλάω μόνο με την Εμμανουέλλα. Τα πρώτα χρόνια το έκανα γιατί πίστευα ότι μου έφερνε γούρι, αργότερα το συνέχισα γιατί είχα καταλάβει ότι ήταν εύκολο να την φέρω με τα νερά μου.
YOU ARE READING
Γράφω μόνο για εσένα...
RomanceΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...