ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Το τηλεφώνημα που δέχτηκα από τον Ιωάννη Πέτρου, τον πατέρα της Εμμανουέλλας, με έπιασε απροετοίμαστο. Ο Γρηγόρης μου είχε πει ότι είχαν μιλήσει για την άτυχη συνάντηση που είχα με την κόρη του και για το συμβόλαιο που εκκρεμούσε, αλλά δεν μου είχε αναφέρει ότι θα με έπαιρνε ο ίδιος τηλέφωνο. Για την ακρίβεια υποψιαζόμουν ότι κάποιος από τον εκδοτικό θα ερχόταν σε επαφή μαζί μου σύντομα, αλλά υπέθετα ότι αυτός ο κάποιος, θα ήταν ο Αντρέας Πέτρου, ο γιος του και όχι ο ίδιος.
Ξεκίνησα για την Αθήνα γνωρίζοντας πως ήθελα τουλάχιστον μια ώρα μέχρι να φτάσω στο ραντεβού που είχα μαζί του. Είχε επιλέξει ένα εστιατόριο για να γευματίσουμε και να συζητήσουμε σε χαμηλούς τόνους, ήθελε να βρούμε μια λύση και να προβούμε σύντομα σε συμφωνία έτσι ώστε το μόνο μέλημα μας να είναι η ολοκλήρωση και η κυκλοφορία του βιβλίου μου. Κανονικά θα έπρεπε να έχω στο νου μου το συμβόλαιο και τις αλλαγές που ήθελα να γίνουν, αλλά η σκέψη της Μαρίνας και το χθεσινό βράδυ δεν μπορούσαν να φύγουν από το μυαλό μου...
Χθες το βράδυ, όταν επέστρεψα στο σπίτι και μου άνοιξε την πόρτα, όσο και αν το ήθελα δεν είχα σκοπό να προχωρήσω τόσο μαζί της. Θα έσβηνα την προσβολή της με ένα φιλί ανωτάτου επιπέδου και έπειτα θα την καληνύχτιζα! Είχε πιει πολύ και σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να ρισκάρω, να δω στο βλέμμα της την απογοήτευση το επόμενο πρωί. Το κακό όμως ήταν ότι δεν μπορούσα να σταματήσω. Η έλξη που ένιωθα για εκείνη ήταν πολύ δυνατή, η μυρωδιά της, το κορμί της, οι αισθησιακοί ήχοι που έβγαζε κάθε φορά που δεχόταν τα φιλιά και τα χάδια μου... όλα αυτά λειτουργούσαν σαν ισχυρό αφροδισιακό και το μόνο που ήθελα ήταν να συνεχίσω.
Η ανταπόκριση της ήταν τόσο έντονη που έχασα τον έλεγχο για μερικές στιγμές... γρήγορα βρήκα τα λογικά μου και αποφάσισα να κάνω κάτι που δεν το είχα κάνει με καμία άλλη γυναίκα. Αποφάσισα να της προσφέρω ευχαρίστηση και ηδονή χωρίς να ολοκληρώσω μαζί της. Δίχως να αποχωριστώ το παντελόνι μου της χάρισα απλόχερα το στόμα μου, την γλώσσα μου, τα δόντια μου, τα χέρια μου και μαζί με αυτά τρεις οργασμούς που την έκαναν να λιώνει δαγκώνοντας τα χείλη της και πνίγοντας τα βογκητά της.
Βλέποντας το πρόσωπο της να συσπάται και να χαμογελά, έχοντας απολαύσει τον τρίτο στην σειρά οργασμό της, άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο και τελείωσα σαν έφηβος στο παντελόνι μου. Όσο ντροπιαστικό και αν ήταν, εκείνη τη στιγμή είχα χαρεί για την απόφαση που είχα πάρει. Εάν όλα πήγαιναν καλά το επόμενο πρωί θα είχαμε άφθονο χρόνο να απολαύσουμε ο ένας τον άλλο στο φως της ημέρας, χωρίς το αλκοόλ να ρέει στο αίμα μας...
YOU ARE READING
Γράφω μόνο για εσένα...
RomanceΗ Μαρίνα, μία επιπόλαιη και απερίσκεπτη δημοσιογράφος θα κάνει ένα λάθος που θα της στοιχίσει την καριέρα της... ο μόνος τρόπος για να κερδίσει πάλι την δουλειά της είναι να φέρει στο κανάλι ένα θέμα που θα κάνει πάταγο! Άθελα της, θα μπλεχτεί στα π...