κεφάλαιο 36

5.9K 653 16
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ΜΑΡΙΝΑ

Όταν βρέθηκα έξω από το κτήριο όπου στεγαζόταν το κανάλι, ένιωσα την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά. Δεν είχαν περάσει πολλές μέρες από τότε που στεκόμουν εδώ στο ίδιο σημείο και με κατηγορούσαν, οι μνήμες ήταν ακόμα νωπές και το αίσθημα του φόβου και της αδικίας αναδύθηκε από μέσα μου με ορμή. Νόμιζα ότι είχα αφήσει πίσω μου αυτό το περιστατικό αλλά έκανα λάθος. Εκτός αυτού, είχα τεράστιο άγχος για αυτό που θα αντιμετώπιζα σήμερα και η ατονία που ένιωθα από την έλλειψη ύπνου δεν βοηθούσε καθόλου. Η χθεσινή νύχτα ήταν πολύ μεγάλη και άυπνη, και πραγματικά δεν έφταιγε μόνο η ιστορία που μου διηγήθηκε η Εύα για το πώς βρέθηκε ο Γιώργος και ο Γρηγόρης στο σπίτι μας. 

Σίγουρα ο Αλέξανδρος είχε το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης της αϋπνίας μου μιας και συνεχώς μπερδευόταν στον ταραγμένο ύπνο μου αλλά και η αγωνία για το μέλλον μου με έτρωγε εξίσου. Κοντοστάθηκα, πήρα μερικές ανάσες κλείνοντας τα μάτια και μέσα μου άρχισα να επαναλαμβάνω την φράση που θα μου έδινε δύναμη "Μπορώ να καταφέρω τα πάντα! Είμαι μια σοβαρή δημοσιογράφος!". Ένιωσα το χέρι της Εύας να χαϊδεύει το μπράτσο μου και έπειτα άκουσα την γλυκιά φωνή της να μου δίνει κουράγιο με τον ευθύ πάντα τρόπο της.

«Πάμε να τους πάρεις τα σώβρακα!! Μη ξεχνάς ότι όλος αυτός ο ντόρος γύρω από το όνομα σου θα κάνει τα μηχανάκια τηλεθέασης να τρελαθούν μόλις βγεις στο γυαλί!! Έχεις έναν άσο στο μανίκι σου και η Θάλεια θα σε βοηθήσει να τον εκμεταλλευτείς όπως πρέπει!!»

«Δεν είμαι σίγουρη ότι θέλω να ξανά βγω στο γυαλί... τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που μου πρότειναν.» Η πρωινή εκπομπή του σαββατοκύριακου δεν ήταν αυτό που ήθελα.

«Πάντως δεν είναι άσχημη ιδέα μία πρωινή εκπομπή που θα έχεις εσύ τον πρωταγωνιστικό ρόλο!!» την κοίταξα με αποστροφή. Το είχαμε συζητήσει και δεν ήθελα να έχω απλά ρόλο παρουσιάστριας.

Γράφω μόνο για εσένα...Where stories live. Discover now